2025-10-05, 09:30
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Jacke sitter ju öppet och hotar användare och skryter om att man "vet vem ngn är" och att den ska passa sig.
Den användaren som va aktiv här som sen försvann spårlöst har mest troligt blivit fysiskt hotad.

Ja, han är inte klok han heller. Men från två små bönder ifrån Vadstena som vuxit upp i ett missbrukshem och inte fått någon uppfostran, vad kan man förvänta sig..... Det enda positiva man kan säga om Jacke är att han är snäppet, men bara snäppet, bättre på att uttrycka sig än Chrippa. Ingen av dom har ju talets gåva. Där orden tar slut, tar nävarna vid?
Citera
2025-10-05, 09:31
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Är det detta som menas med att han ska vara på tv? Nu när det har droppats i tråden att Chrippa ska synas på tv 😄

Åh herregud!! Tänk att se honom sitta i nyhetsmorgon med Anders Pihlblad och Jenny Strömstedt. De skulle inte få en syl i vädret och programpunkterna skulle bli försenade och de skulle bli tvungna att lägga in "tillfälligt avbrott" 😂
"Öh, vänta, en sak till, öh!"
Citera
2025-10-05, 09:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Det åklagaren drivit och utrett är baserat på vad Linnea och chrippa anmält till polisen, sen ska försvarare inkomma med sitt. Vilket dom verkar gjort nu och då har åklagaren även den bevisningen att ta hänsyn till vilket kan leda till att en åklagaren inte längre anser sig kunna nå en fällande dom.
Då kommer hon avstå att åtala.

Det är en high end advokat Anjo har kan man lugnt säga.
Har de lagt ner utredningen menar du? Hur vet du det?
Och det jag besvarade var gällande om en åklagare skulle driva fallet eller inte .. Svaret är att ebbe hade fel - en åklagare driver redan fallet.
Citera
2025-10-05, 09:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Varför härma sin bror han avskyr så mycket? Ser du inte att det inte går ihop?

Sedan att han vill åt Jockes kändisskap och pengar är en annan sak.

Kallar Christopher Linnea för Jonna privat och barnet för L*una*bell? Hade inte förvånat mig. Han skriker ju öppet hur han ska knulla och fylla barn.

Fattar nu. William är drömmen om en Gigo.
Det NI som påstår att han härmar Jocke i allt - inte jag.
Jag säger bara att den förklaring ni ger annars bör ni ju applicera här också .. handlar det om att han blivit en "toffel" och tagit Linneas efternamn så har han väl bara "härmat" "toffeln" Jocke som redan för flera år sedan tog sin frus efternamn.

Är det omanligt att ta sin frus efternamn så gäller det båda - och den kritik och det hån ni leker med gäller då också er stora idol Jocke Lundell .. svårare är det inte.
Citera
2025-10-05, 09:58
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Jag tänkte att Chrippa har ju så mycket att säga som faller Medviktarna i smaken.
Din sista mening tror jag stämmer helt och hållet.

Ponera att chrippa är med i den dokumentären? Är det så värst smart gjort nu när rask ev kommer bli åtalad för förtal mot fam Lundström?
Citera
2025-10-05, 10:33
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Planen att skriva en bil på Linneas syster, hämta ut dottern på fredag, nytt pass på måndag, inställelse på tisdag och sen ut i Europa på onsdag i ren "catch me if you can" känsla- det gick ju åt skogen redan när dottern skulle hämtas och Julia inte var hemma. Där satt dom som ett par dumskallar mitt i byn och undrade vad fan som gick snett. Efter det gick allt bara utför och nu ligger Chrippa i fosterställning och vet inte hur fasen han ska kunna slippa att det väckes åtal nu den 17/10.

Jag saknar nästan lite Nocco/bränd biff content men tror att pengarna är slut, de har bränt alla pengar som fanns undanstoppade hos släktingar. Planen att sticka var sista chansen och nu är allt förbi.

Plus att det ingick i planen att byta efternamn för att försöka gå under radarn och att det därför var så bråttom med att gifta sig. Pusselbitarna faller på plats 😆
Citera
2025-10-05, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Ponera att chrippa är med i den dokumentären? Är det så värst smart gjort nu när rask ev kommer bli åtalad för förtal mot fam Lundström?

Det vore ju jättedumt att vara med. Vilket det du skriver är en bra anledning.
Han har väl nog med problem som det är.
Citera
2025-10-05, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Plus att det ingick i planen att byta efternamn för att försöka gå under radarn och att det därför var så bråttom med att gifta sig. Pusselbitarna faller på plats 😆

Så tänker jag också kring namnbytet.
Bröderna Berg är ett minne numera.
Citera
2025-10-05, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Haha, ja det gick åt helvete precis som allt annat.

5/17
Citera
2025-10-05, 10:46
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Det vore ju jättedumt att vara med. Vilket det du skriver är en bra anledning.
Han har väl nog med problem som det är.

Bara hoppas att han är med i den, så kanske det blir lite mer action.
Citera
2025-10-05, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Åh herregud!! Tänk att se honom sitta i nyhetsmorgon med Anders Pihlblad och Jenny Strömstedt. De skulle inte få en syl i vädret och programpunkterna skulle bli försenade och de skulle bli tvungna att lägga in "tillfälligt avbrott" 😂
"Öh, vänta, en sak till, öh!"

Haha, det hade varit en syn att få bevittna 😄

Vem sjutton tror han att han är? Här i denna tråden är han så klart känd. Utanför flashback vet knappt någon vem han är.

Några till kommer att veta vem han är om gammelmedia följer rättegången.
Citera
2025-10-05, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Bara hoppas att han är med i den, så kanske det blir lite mer action.

Det lär det ju bli för Chrippas personlighet är helt tvärtom Medviktarnas. Medviktarna är så enormt supertråkiga och gråa och tråkiga och etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in