2025-10-05, 00:35
Medlem
jontepsgs avatar
Hur fan kan Slot jämföra Szobos armbåge samt slänga i ansiktet mot Reece James hand i ansiktet på Isak. Skulle Isak förtjänat straff idag så skulle Szobo haft rött.

Slot har börjat grina.
Citera
2025-10-05, 02:48
Medlem
jontepsgs avatar
Liverpools trupp ser redan trötta ut, och då har dom inte varit i närheten av samma skadebekymmer som deras största rivaler är eller har varit. Salah och van Dick fick sina superkontrakt och nu så bidrar dom inte i närheten av pengarna dom får. Spurs känns farligare.

Och kanske drog hen en nitlott som är så ignorant att man tror att supporterskapet definierar livet .
Senast redigerad av jontepsg 2025-10-05 kl. 02:51.
Citera
2025-10-05, 03:19
Medlem
East.Clintfoods avatar
United vinner ligan! Kom ihåg vem som sa det först!
Citera
2025-10-05, 03:25
Medlem
East.Clintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Liverpools trupp ser redan trötta ut, och då har dom inte varit i närheten av samma skadebekymmer som deras största rivaler är eller har varit. Salah och van Dick fick sina superkontrakt och nu så bidrar dom inte i närheten av pengarna dom får. Spurs känns farligare.

Och kanske drog hen en nitlott som är så ignorant att man tror att supporterskapet definierar livet .

Ni brukar vara trötta runt juletider.

Annars så har du en poäng, till drickbacks förtre
Citera
2025-10-05, 04:08
Medlem
East.Clintfoods avatar
Snart har Sesko gjort fler mål än superfloppen gyökeres!
Senast redigerad av East.Clintfood 2025-10-05 kl. 04:13.
Citera
2025-10-05, 08:10
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg

Van Dijk är en av få spelare som får godkänt hittills dock, så där håller ju inte din tes. Tycker han har varit bra. Hans mittbackskollega däremot, vill inte ens prata om det.

Nåja, det är en lång säsong. Mycket kvar! Liverpool skapade tillräckligt igår för att få med sig ett resultat, Salah har dock glömt bort hur man avslutar sina lägen. Då blir det svårt.
Citera
2025-10-05, 09:05
Medlem
Beaver14s avatar
Den engelska slogan "keep calm and carry on" är något vi fans borde ta till oss lite oftare.

För nån vecka sen var Arsenal ute ut racet, nu är det kris i Liverpool istället. Klart o-bra att förlora tre raka så klart. Men det skiljer 1p mellan lagen ffs.

Jag njuter så klart av att vara i topp. Men kommer inte göra en zebra på länge. För två år sedan gjorde jag det i januari och det gick inge vidare.
Citera
2025-10-05, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zlikyr
Van Dijk är en av få spelare som får godkänt hittills dock, så där håller ju inte din tes. Tycker han har varit bra. Hans mittbackskollega däremot, vill inte ens prata om det.

Nåja, det är en lång säsong. Mycket kvar! Liverpool skapade tillräckligt igår för att få med sig ett resultat, Salah har dock glömt bort hur man avslutar sina lägen. Då blir det svårt.

Håller med. Blir så tröttsamt när man aldrig kan berömma spelare i lag man inte stöttar, vilket majoriteten härinne inte kan.
Van Dijk är klass rakt igenom. Är mest impad hur han är i uppspelningsfasen.

Jag tyckte Ekitike såg helt vansinnigt bra ut dom första matcherna. Har inte sett Liverpool så noga på sistone men han kanske är bänkad pga disciplinära skäl (med tanke på röda kortet)? Han borde annars vara gjuten i elvan.

Kommer bli ett tajt race mellan Ars och Liv. City kan såklart vara med där också. Tror skador kommer avgöra. Går en back eller Graven sönder i Liverpool så vinner dom nog inte, såvida inte Isak och Wirtz hittar sin prime typ samtidigt.

Tror på Arsenal denna säsong, mest pga att jag tror dom är hungrigast. Samt deras bredd.
Citera
2025-10-05, 09:43
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crucial
Håller med. Blir så tröttsamt när man aldrig kan berömma spelare i lag man inte stöttar, vilket majoriteten härinne inte kan.
Van Dijk är klass rakt igenom. Är mest impad hur han är i uppspelningsfasen.

Jag tyckte Ekitike såg helt vansinnigt bra ut dom första matcherna. Har inte sett Liverpool så noga på sistone men han kanske är bänkad pga disciplinära skäl (med tanke på röda kortet)? Han borde annars vara gjuten i elvan.

Kommer bli ett tajt race mellan Ars och Liv. City kan såklart vara med där också. Tror skador kommer avgöra. Går en back eller Graven sönder i Liverpool så vinner dom nog inte, såvida inte Isak och Wirtz hittar sin prime typ samtidigt.

Tror på Arsenal denna säsong, mest pga att jag tror dom är hungrigast. Samt deras bredd.

Så är det, och håller med om att Arsenal är favoriter just nu. Tycker de sett bäst och starkast ut hittills av de förväntade topplagen. Men som sagt, det är väldigt mycket fotboll kvar att spela. Tror och hoppas att det kan bli ett tight titelrace den här säsongen, det är alltid kul.

Ekitike hade jag gärna sett utgå från en kant en match eller två, tycker både Gakpo och Salah förtjänar att förpassas till bänken någon match. De har inte varit bra nog alls. Tycker även Chiesa, som sett väldigt pigg ut när han väl fått chansen, borde få en startmöjlighet snart.
Citera
2025-10-05, 12:37
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Den engelska slogan "keep calm and carry on" är något vi fans borde ta till oss lite oftare.
Det vore önskvärt, men för majoriteten av fansen till storklubbarna är laget antingen världsbäst eller i kris. Går det inte som förväntat ska tränare sparkas och spelare säljas. Alldeles för många Liverpoolfans klagade på Luis Diaz och ville att han skulle säljas. Nu skriker de istället att det var ett stort misstag att sälja honom. Oavsett vilken åsikt man har om försäljningen så ville han lämna.

Det kan finnas många olika förklaringar till att spelet ser så dåligt ut. Tänker inte ta upp dem igen, nu åtminstone. Något många Liverpoolfans dock väljer att helt ignorera är frågan om Liverpool saknar Trent. Offensivt vill säga. När han var älskad så prisades han förmåga, men nu är han en förrädare och ska inte nämnas.

Angående Salah så är det enkelt. Hade han varit någon annan spelare hade han haft mycket färre minuter på planen. Jag ropar ofta på att han borde bytas ut. Förstår dock att det inte är helt enkelt. Inte på grund av ego, utan hans tidigare prestationer. Även när han sett helt borta ut under en match så har han gjort något matchavgörande sista fem minuterna (+ tillägg). Spelar han inte bättre än så här så var det ett misstag att ge honom ett nytt kontrakt. Oavsett orsak. Skulle han lämnat och spelet fortfarande sett dåligt ut hade fansen skyllt det på att Salah lämnat och skrikit hur dåliga ägarna är som inte fixat nytt kontrakt. De behöver alltid något att klaga på.
Citera
2025-10-05, 14:55
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlikyr

Ja, jag kanske missbedömer honom lite för att jag tycker att försvaret varit skakigt. Men hade han varit dålig så hade det ju garanterat varit värre. Ja, Konate har lite Maguie-vibbar atm.

Ekitike tycker jag är grym, tror han hade passat bra i Arsenal. Men när Isak, Wirtz och Salah börjar leverera blir är det nog skitsamma om Konate går full-Maguire.
Citera
2025-10-05, 16:26
Medlem
Hjalmar Ekdal (Burnley) mystiskt borta påstår Aftonbladet.

Hoppas att allt är ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in