2025-10-04, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Lyxfällan. Bra Christopher!

Det är i vart fall passande.
Sedan kan Trolljägarna börja om för de har mycket att göra i så fall.
Citera
2025-10-04, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det tror jag på när jag ser det.

Dessutom ytterligare en grej han gör som hans bror gjort. Herregud vad han kämpar för att bli som sin bror.

Jocke har inte ensamrätt på TV.

Att Chrippa är och slutför inspelningen av ett program är inte något unikt. Det är mängder av människor som är med i TV ständigt.
Senast redigerad av offerkoftan08 2025-10-04 kl. 15:50.
Citera
2025-10-04, 15:49
Avslutad
Citat:
Han kommer att vara värre än Cluee. Men som sagt. Han har tjatat om ett tv-team följer honom under lång tid, men då borde någon sett det. Han misslyckas ju hela tiden så jag kommer att vara tveksam tills jag ser det.

Det var något för länge sedan där han sa att han kunde inte häktas eller vad det var för han hade kamerateam med sig hela tiden? Jag minns inte exakt när det var.

Ja det var när han överklagade häktningen och ville ut.
Kommer garanterat vara värre än Cluee.
Citera
2025-10-04, 15:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08

Att Chrippa är och slutför inspelningen av ett program är inte något unikt. Det är mängder av människor som är med i TV ständigt.

Kan du berätta vad den ska handla om? och vilken kanal?
Citera
2025-10-04, 15:55
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Eh,,,
Han har lyckats lura alla myndigheter på helt uppenbara vis utan att de har kunnat sätta dit honom och är nu mångmiljonär i dollar.
Han har inte lyckats lura myndigheter. Han torskade har du missat det? Men visst går han helt fri nu så kanske han kan få en liten stjärna.
"En bra kriminell åker inte dit" ... dvs är tillräckligt skicklig i sin brottslighet så den inte blir upptäckt eller gripen av polisen. Detta uppnås genom att vara strategisk, använda sig av metoder som minimerar risker och att undvika att bli identifierad som skyldig.
Mångmiljonär i dollar.
Eh,,,
Pang så dök han upp med en tio av tio brud.
En liten blond fjolla med dålig hy, löshår, och fishlips.
Han kan nu leva vilket liv han vill.
Han har reseförbud och anmälningsplikt.

Återkom efter Nyår så får vi se.

Jisses! Vad är det för folk i den här tråden?

Det har jag undrat länge, haha. Ett flertal som inte alls greppar verkligheten finns det iallafall.
Citera
2025-10-04, 16:00
Medlem
Är inte Chrippa och luggen vänner längre?
Citera
2025-10-04, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08

Ja Lyxfällan är inne på 300 avsnitt snart.
Citera
2025-10-04, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 99amakar
Är inte Chrippa och luggen vänner längre?

Jo men Christopher är fast i Sverige och Luggen gömmer sig från rättvisan i Sverige.
Citera
2025-10-04, 16:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsgrodor
Oavsett vad man tycker om Christofer så måste man ju erkänna och tillstå att han är en av Sveriges största legender till och med större än Clark Olofsson. Han har lyckats lura alla myndigheter på helt uppenbara vis utan att de har kunnat sätta dit honom och är nu mångmiljonär i dollar. Han berättade aldrig sina intentioner om det här eller hur framgångsrik trader han var utan han jobbade på Volvo som vilken knegare som helst och ingen misstänkte någonting och sedan från ingenstans så bara pang så dök han upp med en tio av tio brud och miljonbelopp i dollar i virtuella wallets som ingen kan röra och han kan nu leva vilket liv han vill. Synd att han bor i Sverige för svenska avundsjukan gör sig tydlig här i tråden hahahaha herregud

Du får nog googla lite på vem Clark Olofsson var innan du kommer med sånt larv
Citera
2025-10-04, 16:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har inte ens skrivit 75 inlägg sen jag kom tillbaka efter avstängningen .. Du bör försöka andas lugnt i en påse så du slutar hyperventilera .. Räkna andetagen så kan du lugna ner dig.

Jag håller dock med dig om att jag (eller andra) inte behöver skriva att Linnea är skitsnygg - för det kan alla se utan hjälp bara de ser henne eller en bild av henne... eftersom hon är skitsnygg och dessutom smart

Ni börjar bli perversa på detta med att Linnea ska vara snygg. Höj er.

Sen smart. Hade hon varit smart har hon inte varit ihop med Chrippa, om inte tanken var för att manipulera honom att köra sitt liv rakt in i väggen för att hon ska kunna använda det för ”kändisskap”.
Citera
2025-10-04, 16:32
Medlem
Citat:
Han kommer att vara värre än Cluee. Men som sagt. Han har tjatat om ett tv-team följer honom under lång tid, men då borde någon sett det. Han misslyckas ju hela tiden så jag kommer att vara tveksam tills jag ser det.

Det var något för länge sedan där han sa att han kunde inte häktas eller vad det var för han hade kamerateam med sig hela tiden? Jag minns inte exakt när det var.

Det var när hans satt häktad sist, tror det var i Mars/April. Chrippa påstod ju då att han höll på med en stor TV produktion.
Undra vart det kamera teamet höll hus? Måste varit hans nyinköpta kamera som filmade porr filmer 😉.
Citera
2025-10-04, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Kan du berätta vad den ska handla om? och vilken kanal?

Tusen och en natt lades ner för längesen, gick på TV 1000. Chrippa kanske ska starta upp det igen 😂. Ylva är alldeles för gammal..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in