2025-10-04, 05:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Du är ju lika vriden, som dina jämlikar! Varför ska kvinnorna drabbas pga av deras män?!

Du vet ju inte vad hon attraheras av, din fjant. Din uppradning visar åtminstone två fel.

Och glöm inte att föremålet också har rejäla sk kuksugarläppar samt är söndebotoxad. Dubbelmoralen har börjat flöda i tråden. Trist.
Citera
2025-10-04, 05:22
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Gudskelov är hon starkare än det de trodde. Mycket starkare än både Chrippa och Linnéa.
Jag kan höra hur näbbgäddan Linnéa tjatar på Chrippa om Julia tills han är sönderstressad och hon sitter där och ler.

Verkligen. Jättebebisen chrippa får inte allt som han vill, då ska julia få sig en skopa skit.
Haha, å jag kan se hennes smile där bakom kräftstjärten. Hua, vilken syn.
Citera
2025-10-04, 05:24
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det talas om Julias ekonomi för att hon och Jocke håller på med bidragsbrott tillsammans.

Men när chrippa lurar staten, då ger ni honom ryggdunkningar o applåder. Selektivt vare ja.
Citera
2025-10-04, 05:25
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Förstår jag dig rätt ifall du menar att bara det är kvinnohat när Micro säger nåt litet om Julias utseende som svar på många meddelanden där ni grupprunkandes ”beskriver” Linnea med värre ord?

Cuckigt.

Är fler här inne som attackerar Julia om du har missat det. Men även din syn är visst selektivt
Citera
2025-10-04, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Men när chrippa lurar staten, då ger ni honom ryggdunkningar o applåder. Selektivt vare ja.
Det har jag aldrig gjort.
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Är fler här inne som attackerar Julia om du har missat det. Men även din syn är visst selektivt
Det finns inga här som tycker ekobrott är bra.

Du måste sluta använda samma retorik som Jockiboi. Kritik är inte en attack.

Julias föräldraskap måste kunna jämförs med Chrippa i frågor som är på tapeten när umgänget med barnet diskuteras. Knark och tvivelaktiga inkomster är på tapeten och dom som går på hårdast är samma som försvarar fast hon inte är bättre.

Båda sakerna är klandervärda bara att Julia tar pengar från staten hon inte har rätt till och Jocke hjälper henne med det bidragsbrottet, Chrippa lät bli att betala in till staten.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-04 kl. 06:05.
Citera
2025-10-04, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Och glöm inte att föremålet också har rejäla sk kuksugarläppar samt är söndebotoxad. Dubbelmoralen har börjat flöda i tråden. Trist.
Jag gjorde ett bubbelmoralstest och beskrev en man så samma vis ni beskriver Linnea.

Jag tycker inte om när människor pratar så om Linnea och vill visa upp hur ni är.

Linnea är objektivt sett väldigt vacker, dom väldigt väldigt få som inte tycker det behöver inte skriva nåt alls.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-04 kl. 06:23.
Citera
2025-10-04, 06:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Säker på de är 2024 o inte 2023?

Kollade noggrannare nu på den sidan och de står 2023 som ni säger
Citera
2025-10-04, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Det kan vara bra att hålla sig till sanningen om man ska vinna…

Vad menar du nu?

Det spelar liksom inte någon roll om det som sägs är sant eller falskt. Det är likväl förtal ändå.
Citera
2025-10-04, 08:55
Medlem
Har de slutat räkna ner på deras sociala medier hahah?
Citera
2025-10-04, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Linneas utseendet har ju med allt att göra .. från Jockes avundsjuka, Julias svartsjuka och er hetsjakt på Linneas utseende där ni framställer henne på olika sätt för att göra henne ful .. Era ansträngningar faller platt så fort någon ser henne - för hon är jäkligt snygg, både i kropp, ansikte och som hon för sig ..

Jag har aldrig vad jag minns skrivit något om hennes utseende men jag tycker hon ser mer sliten ut än på länge om jag ska erkänna det. Men smaken är som baken
Citera
2025-10-04, 09:08
Medlem
Citat:
Fruarna dras med detta att göra för att deras män kritiserar Linneas utseende fast dom önskar att dom hade en kvinna som är lika vacker och bra som Linnea.

Ni tycker om att prata om Linneas utseende och jag kommer spegla ditt ordförråd för att berätta vad kvinnor inte vill ha.

Kvinnor attraheras inte av botoxade, tandlösa, rödsprängda gubbar med obefintlig testo, degiga magar, bitch tits, gäddhäng, butched plastikoperationer och kuksugarläppar som är blåa av syrebrist.

Hahahaha okej Chrippa eller Linnea 🤣🤣
Citera
2025-10-04, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Jag har aldrig vad jag minns skrivit något om hennes utseende men jag tycker hon ser mer sliten ut än på länge om jag ska erkänna det. Men smaken är som baken

Problemet man får ha åsikter om personers utseende enligt dem så länge de går hand i hand med va dem tycker. Gör de inte de så blir de fel att skriva hur man tycker om en person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in