2025-10-03, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Hoppas länken fungera

https://delafil.se/7497ece1370baef4/Screenshot_20251002_133649_Drive.jpg

Säker på de är 2024 o inte 2023?
Citera
2025-10-03, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja för dom andra nekar ju till att ha gjort något Julia har ändå stake nog att berätta som det är.

Det är inte lönt att vi försöker få in något vett i de som inte, varken vill eller kan fatta.
Citera
2025-10-03, 22:58
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebbydebby
Hahaha 100 % 😂
Måste vara hemskt att vara 25 år men se ut att vara 45 pga botox och skit 🤭🤭

Sen att hon ska göra brösten? Men säger att alla är fina som de är? Dubbelmoral så det skriker om det.

Tidigare var de desperata att försöka kopiera Jocke och Jonna, nu försöker dom kopiera Johannes och Josefine 😂😂 Dör av skratt hur pinsamma och genomskinliga dom är 😂😂
Citera
2025-10-03, 23:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Räcker med att kolla alla deras social medier, även hennes fans uttrycker det
Nej, de som attackerar henne på sociala medier är INTE hennes fans .. och fortfarande pratar du om en liten fraktion som kommenterar .. inte mer än så ..
Citera
2025-10-03, 23:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rebbydebby
Feta kossor? Julia är inte ens tjock? Jonna? Vad har hon med det här o göra? Lisen och Therese? Lägg ner för helvete. Hellre Jocke och gänget än två förvuxna dagisbarn.

Nu är de desperata. Det är inte kul tydligen att deras gud är i trubbel.
Citera
2025-10-03, 23:22
Medlem
Folk hakar upp sig på att Julia kanske får pengar från Joakim och är bidrags fuskare
Men att skattefuska är mer okej då eller? Haha.

Kom igen nu, kom ner på jorden lite!!
Citera
2025-10-03, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Chrippa sätter barnet först och det har han bevisat många gånger.
Däremot går han inte tillbaka till Julia och leker puppetfamilj för att Julia och Jocke vill det -- och att inte göra det är också att prioritera barnet.

Överenskommelsen som du kallar det var Jockes krav .. inte socialtjänstens - utan Jockes. Jocke har aldrig brytt sig om barnet utan enbart hur han kan använda barnet för att uppnå det han vill.

På vilket sätt har han bevisat det? Genom att köpa saker till flickan eller vadå?
Citera
2025-10-03, 23:28
Avslutad
Citat:
Chrippa sätter barnet först och det har han bevisat många gånger.
Däremot går han inte tillbaka till Julia och leker puppetfamilj för att Julia och Jocke vill det -- och att inte göra det är också att prioritera barnet.

Överenskommelsen som du kallar det var Jockes krav .. inte socialtjänstens - utan Jockes. Jocke har aldrig brytt sig om barnet utan enbart hur han kan använda barnet för att uppnå det han vill.

Jösses vad konstigt du ser på det, svårt att se hur du ska tycka att Chrippa är vettig som mogen kvinna till en annan mogen kvinna. Han hade klarat att sätta barnet före Linnea alldeles utan att vara med Julia med.

Jag sa inte inte något om socialtjänsten när jag skrev om överenskommelsen. Du fyller i lite som du själv tycker du.
Citera
2025-10-03, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Nu är de desperata. Det är inte kul tydligen att deras gud är i trubbel.
Det är verkligen jobbigt nu. Tar upp vad fan som helst, stort kvinnohat tydligen också, precis som apan.
Citera
2025-10-03, 23:33
Medlem
Citat:
Var har jag pratat om Chrippas utseende? Läs om och läs rätt

Chrippas tjej inte chrippa.

Läs om och läs rätt bra
Citera
2025-10-03, 23:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
På vilket sätt har han bevisat det? Genom att köpa saker till flickan eller vadå?
Läs igen vad jag skrev. Jag har uttryckligen beskrivit hur han för barnets skull tog beslut.

Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jösses vad konstigt du ser på det, svårt att se hur du ska tycka att Chrippa är vettig som mogen kvinna till en annan mogen kvinna. Han hade klarat att sätta barnet före Linnea alldeles utan att vara med Julia med.

Jag sa inte inte något om socialtjänsten när jag skrev om överenskommelsen. Du fyller i lite som du själv tycker du.
Chrippa är inte en kvinna så det är korrekt att jag aldrig kommer se honom som en mogen kvinna -- eftersom han inte är en kvinna.
Citera
2025-10-03, 23:38
Medlem
Citat:
Var har jag pratat om Chrippas utseende? Läs om och läs rätt

Det har jag aldrig sagt att du gjort heller. Läs om själv och läs rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in