2025-10-04, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du adresserar fel person - jag har inte tagit upp Jonna, jag har svarat på frågor och påståenden ställda till där man jämför Linnea och Jonna.
Så du får rikta din kritik till den som valde att ta upp Jonna och inte till mig som svarade.

Det var din jämlike ”offerkoftan” som drog upp henne, men du var snabb att haka på, om hennes silikon.
Citera
2025-10-04, 01:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
”När ni osakligt..”. Håll dina ”ni” till de som möjligen gör det.
Och du behöver inte skriva att Linnea är skitsnygg 75 gånger per dag. Vi har fattat att du tycker det, men för det tycker inte alla det och det kommer inte ändras, för att du nöter det.
Jag har inte ens skrivit 75 inlägg sen jag kom tillbaka efter avstängningen .. Du bör försöka andas lugnt i en påse så du slutar hyperventilera .. Räkna andetagen så kan du lugna ner dig.

Jag håller dock med dig om att jag (eller andra) inte behöver skriva att Linnea är skitsnygg - för det kan alla se utan hjälp bara de ser henne eller en bild av henne... eftersom hon är skitsnygg och dessutom smart
Citera
2025-10-04, 01:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Trodde att t.om du skulle begripa att det var en överdrift, men det var visst att ge dig för mycket..

Som sagt, vilket någon i din ålder borde veta, alla tycker inte lika när det kommer till utseende. Försök ta till dig det.
Nej alla tycker inte lika om utseende .. men långt fler uppskattar Linneas naturliga skönhet än fotbollspumpade i arsle och bröst . läppar och allt annat .. faktiskt.

Linnea är snygg. sexig och har en kropp som är given av gudarna .. Svälj det - eller gnäll hos någon annan än mig i alla fall.
Citera
2025-10-04, 01:24
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Förtalas man och själv förtalar lär ingen åklagare driva fallet. Det fattar alla över 65 i IQ.
Så du har under 65 iq då utredningen pågått i 8 månader
Citera
2025-10-04, 01:33
Medlem
Citat:
Nej alla tycker inte lika om utseende .. men långt fler uppskattar Linneas naturliga skönhet än fotbollspumpade i arsle och bröst . läppar och allt annat .. faktiskt.

Linnea är snygg. sexig och har en kropp som är given av gudarna .. Svälj det - eller gnäll hos någon annan än mig i alla fall.
Nu råkar ju dom läpparna vara av botox och icke naturligt skapade av Guds nåde och hon skall ju lägga in grejer i pattarna och det är heller icke naturligt skapade av Guds nåde?
Citera
2025-10-04, 01:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Nu råkar ju dom läpparna vara av botox och icke naturligt skapade av Guds nåde och hon skall ju lägga in grejer i pattarna och det är heller icke naturligt skapade av Guds nåde?
Hon var snyggare innan hon grejade läpparna .. det håller jag med dig om.
Men hon har i alla fall inte silikon här och där och valt att se grotesk ut som en del andra.

Hon är vacker som hon är och behöver inget vare sig i läppar eller övrigt -- det är vi överens om.
Citera
2025-10-04, 01:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Förtalas man och själv förtalar lär ingen åklagare driva fallet. Det fattar alla över 65 i IQ.
En åklagare driver redan fallet .. så vad är din IQ som inte fattat det.
Citera
2025-10-04, 01:53
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Det är du som yrar om avundsjuka - inte jag.
Nej, Jocke har inte allt som Chrippa har .. han har mer pengar, men mer än så är det inte.
Och det Jocke erbjöd var inget Chrippa kunna nöja sig med - han valde annat, men han valde inte bort sitt barn eftersom han inte har barn med Jocke - och det borde Jocke ta till sig och landa i.

Nej, alla - utom några töntar på Flashback som vill hävda annat, men troligen inte ens tycker det - kan se en ung vacker fräsch kvinna med en mycket tilltalande kropp .. Troligen har ingen av Linneas belackare en lika vacker och sexig flickvän.

Är hellre singel än att ens ta Linnea med en tång
Bara för att hon är ”ung” så är hon inte en fräsching. Hennes kropp nu är allt annat än kvinnlig ge dig nu bara.
Chrippa & Linnea är bara temu-versionen av sin brors familj.
Citera
2025-10-04, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Så du har under 65 iq då utredningen pågått i 8 månader

Anjo och Rask kom med motbevis i veckan till Åklagaren.
Citera
2025-10-04, 02:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Anjo och Rask kom med motbevis i veckan till Åklagaren.
Det motsäger väl inte knark-kungens inlägg på något sätt.
Dessutom kom väl deras invändningar in redan tidigare och inte just denna vecka ... eller testar de Rask tidigare försök att bomba hela tiden i hopp om att dra ut på förundersökningen så det läggs ner ?
I så fall bombar de fel - för detta kommer inte att läggas ner oavsett om de skyller på att de var trångbodda eller feta
Citera
2025-10-04, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Är hellre singel än att ens ta Linnea med en tång
Bara för att hon är ”ung” så är hon inte en fräsching. Hennes kropp nu är allt annat än kvinnlig ge dig nu bara.
Chrippa & Linnea är bara temu-versionen av sin brors familj.

SÅ klockrent!
Citera
2025-10-04, 02:11
Medlem
GammelSkrackens avatar
Att aparmén tjafsar om Julias ekonomi, kan det ha något med att hon har tagit sitt ansvar o sagt som det är i förhör ang ekobrotten?
Det är väl så en mogen o städad vuxen gör, att ta ansvar för det man har gjort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in