2025-10-02, 21:26
Medlem
zombie-nations avatar
Har vi fått något bevis än att en 4-åring varit i transvård?
Citera
2025-10-03, 13:52
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Har vi fått något bevis än att en 4-åring varit i transvård?
Bortsett från Världen idag, nej inte vad jag vet.
Citera
2025-10-03, 13:55
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Bortsett från Världen idag, nej inte vad jag vet.

Eftersom det är en låst artikel vet vi inte ens om det står där.

Så jag tror allt var ett påhitt.
Citera
2025-10-03, 14:01
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Eftersom det är en låst artikel vet vi inte ens om det står där.

Så jag tror allt var ett påhitt.
Att det fanns fyraåringar stod i den olåsta ingressen (se artikelbilden). Sen om de har ljugit ihop det så kan det ju vara så, men i så fall är det något man kan ta med ansvarig utgivare.

Kontaktar du tidningen och frågar? Det kanske även är bra om andra som läser det här hör av sig till dem och efterfrågar källa för påståendet.
Citera
2025-10-03, 14:07
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Att det fanns fyraåringar stod i den olåsta ingressen (se artikelbilden). Sen om de har ljugit ihop det så kan det ju vara så, men i så fall är det något man kan ta med ansvarig utgivare.

Kontaktar du tidningen och frågar? Det kanske även är bra om andra som läser det här hör av sig till dem och efterfrågar källa för påståendet.

Fast de hänvisar ju till SVT, så det är väl där man får leta isåfall.
Citera
2025-10-03, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Ja, på dig lät det som om att modifiera en kvinnas könsorgan till en "mans" skulle vara en enkel sak och att den skulle vara funktionell, vilket den såklart inte är - det blir mer eller mindre en skinnbit, men för dig är väl detta okey...

Snabb googling säger dock att man mycket väl kan få stånd, men att det beror på proceduren man använder. Har du någon bättre källa som säger annat?

Oavsett så utgår jag från att den som genomgår ett sånt ingrepp informerar sig om vad man kan förvänta sig för slags funktionalitet på sin förändrade kropp och bör vara medveten om detta.
Citera
2025-10-03, 19:34
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prostetnic
Snabb googling säger dock att man mycket väl kan få stånd, men att det beror på proceduren man använder. Har du någon bättre källa som säger annat?

Oavsett så utgår jag från att den som genomgår ett sånt ingrepp informerar sig om vad man kan förvänta sig för slags funktionalitet på sin förändrade kropp och bör vara medveten om detta.

Ja, "stånd" var det ja... Med hjälp av en pump så kanske du kan få lite semihårdhet i en skinnbit - du förstår att en slik tingest aldrig ens i närheten kan vara som en vanlig kuk, eller?
Citera
2025-10-03, 20:08
Medlem
Citat:
Ja, "stånd" var det ja... Med hjälp av en pump så kanske du kan få lite semihårdhet i en skinnbit - du förstår att en slik tingest aldrig ens i närheten kan vara som en vanlig kuk, eller?

Utan att ge någon vettig källa så tycker jag du kan lägga ner. Som sagt jag gjorde en snabb googling och det verkar som att det är möjligt att man kan få stånd efter en sån operation så att sitta och bara idissla ditt ogrundade påstående kommer inte övertyga någon vettig människa...
Citera
2025-10-03, 20:17
Medlem
Citat:
Utan att ge någon vettig källa så tycker jag du kan lägga ner. Som sagt jag gjorde en snabb googling och det verkar som att det är möjligt att man kan få stånd efter en sån operation så att sitta och bara idissla ditt ogrundade påstående kommer inte övertyga någon vettig människa...

Men, snälla någon - tror du på tomten också?! Visa på en källa som påvisar att en kvinna som fått en skinnbit påopererad sin kropp kan få stånd i denna utan hjälpmedel - dvs. pump, stav eller dylikt. Eller, tror du verkligen att skinnbiten kan stå av sig själv? Det sättet som finns är att man via testosteron får klitoris att växa/svälla - "penis" kan då bli högst så stor som en tumme och lär såklart vara mjuk som en vårta...
Citera
2025-10-03, 20:30
Medlem
Citat:
Men, snälla någon - tror du på tomten också?! Visa på en källa som påvisar att en kvinna som fått en skinnbit påopererad sin kropp kan få stånd i denna utan hjälpmedel - dvs. pump, stav eller dylikt. Eller, tror du verkligen att skinnbiten kan stå av sig själv? Det sättet som finns är att man via testosteron får klitoris att växa/svälla - "penis" kan då bli högst så stor som en tumme och lär såklart vara mjuk som en vårta...

https://letmegooglethat.com/?q=can+a...ve+an+erection
Citera
2025-10-03, 20:36
Medlem
Citat:
https://letmegooglethat.com/?q=can+a...ve+an+erection

Ja, med hjälpmedel inopererat, för du tror väl inte de kan få klitoris att växa sig så stor som på bilderna via testosteronintag...?
Citera
2025-10-03, 20:49
Medlem
Citat:
Ja, med hjälpmedel inopererat, för du tror väl inte de kan få klitoris att växa sig så stor som på bilderna via testosteronintag...?

Duh, det är väl klart att de får ditopererat någonting. Vad trodde du? Att det bara skulle växa ut en snopp sådär spontant? Isf kan man fråga sig vad du tänker dig vad som görs under operationen? Kirurgerna skickar dickpicks till sina kollegor eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in