2025-10-03, 13:57
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Hundra procent rätt. Det är ju bevisat att han utför påverkan av vittnen. Det står svart på vitt.
Han är galen på riktigt!
Hur är det bevisat? Om det kunde bevisas tror du då inte att åklagaren hade begär honom häktad?
Citera
2025-10-03, 14:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Har han inte slutat fejka att han blir utsatt för brott av Chrippa?

Vill du veta vems telefonnummer som dök upp i ”bevisen” för stämplingarna mot Anjo och Jocke?

Vilken vän gör så?

Ja lägg gärna upp bevis på det och berätta vem det är.

1. Om du vill påstå att det är Jocke så är det väl otroligt dumt av Chrippa att hänga ut Jocke på sociala medier om det ska bli något rättsligt av det.

2. Varför erkände personen som Chrippa skrev med att han och Chrippa hade skrivit om det?

3. Hur kan Chrippa inte märka att någon skriver åt honom i en chattgrupp? är det hans konto så borde ju han få notiser om det.

Men lägg nu upp bevis på dina påståenden.
Citera
2025-10-03, 14:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Och "folk verkar glömma" att man inte får missbruka ett garantansvar.

Det gör hon ju inte hon har ju tagit det rättsligt precis som man ska göra vilket flera påstod att hon inte hade gjort.
Hon skyddar sitt barn så inget missbruk här.
Citera
2025-10-03, 14:17
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja lägg gärna upp bevis på det och berätta vem det är.

1. Om du vill påstå att det är Jocke så är det väl otroligt dumt av Chrippa att hänga ut Jocke på sociala medier om det ska bli något rättsligt av det.

2. Varför erkände personen som Chrippa skrev med att han och Chrippa hade skrivit om det?

3. Hur kan Chrippa inte märka att någon skriver åt honom i en chattgrupp? är det hans konto så borde ju han få notiser om det.

Men lägg nu upp bevis på dina påståenden.
Var har du sett något sådant erkännande? Och vem var det?

Varför skulle det spela någon roll om Chrippa hänger ut Jocke - tror du att det skulle neutralisera ett så grovt brott som att försöka snärja någon för stämpling? Hur då? Varför då?

Har du aldrig varit med i någon chattgrupp? Man får inga notiser om det om man slår av notiserna - eller aldrig aktiverar dem. Jag får inte notis från någon av de chattgrupper jag är med i - eftersom jag inte vill ha det.
Citera
2025-10-03, 14:19
Medlem
Linnea är tjurig och hämdlysten nu på sin Insta 😂
Citera
2025-10-03, 14:20
Medlem
Nu har Linnea lagt ut på Instagram. Jag är totalt värdelös på att länka, så jag överlåter någon annan göra det.
Citera
2025-10-03, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Sparkiasen trollar bara. Det är uppenbart att h*n vill röra runt i grytan för sitt eget höga nöjets skull.
Det är självklart för alla att Linnéa inte är kapabel samt toyalt omogen och ska inte ha med flickan att göra.
Och hur vet vi att inte båda får fängelsestraff?
Farfar kan få fängelsestraff.
Julia kan förmodligen bevisa att hon var under svår press och har varit samarbetsvillig hela tiden. Hon får nog bara böter.

Julia har inte varit under större press än någon annan som begår brott.
Citera
2025-10-03, 14:22
Medlem
Lika tjurig på TT.
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Nu har Linnea lagt ut på Instagram. Jag är totalt värdelös på att länka, så jag överlåter någon annan göra det.
Citera
2025-10-03, 14:22
Medlem
Och det VET du?
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Julia har inte varit under större press än någon annan som begår brott.
Citera
2025-10-03, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det gör hon ju inte hon har ju tagit det rättsligt precis som man ska göra vilket flera påstod att hon inte hade gjort.
Hon skyddar sitt barn så inget missbruk här.

Det bevisar ingenting.
Citera
2025-10-03, 14:25
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Linnea är tjurig och hämdlysten nu på sin Insta 😂

Citat:
Lika tjurig på TT.

Jag uppfattar henne inte som tjurig alls. Mer stark och motiverad och det kan ju finnas skäl till det
Citera
2025-10-03, 14:26
Medlem
Citat:
Och det VET du?

Och HUR vet mupparna i den här tråden att det skulle vara så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in