2025-10-03, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BluePonyGirl
Eftersom att N*cc* rimligen inte bör ha kontakt med en person hon anmält för ett grovt brott och det finns en polisutredning är det olämpligt att hävda att hon skulle ha varit i kontakt med Andr*as själv, det är således helt rimligt att välja vägen där socialnämnden får uppdraget att fastställa faderskapet och är helt enligt protokoll i ärenden där två föräldrar inte bör ha kontakt med varandra.
Men hon behöver inte ens ha kontakt med A för att skicka in dessa papper det görs på hemsidan var och en för sej .

Så hon behöver inte ens träffa han . Så varförblir A inte kallad förrän i Mars kvarstår
Citera
2025-10-03, 11:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Varför gör så såna antaganden? Är det kanske så att genom sig själv känner man andra?

Andreas njuter inte av andras olycka. Det har vi fått se under all denna tid. Han kunde förstöra hennes rykte och krascha Niccis karriär och fått henne dömd för flera brott, men det har han inte, han har vänt andra kinden till.

Han är en svärmorsdröm utan ett ont ben i sin kropp. Hans ex tycker inte alls att han inte kämpat. Det ljuger du om.
Håller med dig om att det N utsätts och utsatts för här i tråden är olyckligt.
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-10-03 kl. 11:40.
Citera
2025-10-03, 11:38
Medlem
BluePonyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy87
Men hon behöver inte ens ha kontakt med A för att skicka in dessa papper det görs på hemsidan var och en för sej .

Så hon behöver inte ens träffa han . Så varförblir A inte kallad förrän i Mars kvarstår

Suck, du har fel. Som så ofta. För att kunna göra så hade N*cc* behövt höra av sig till Andr*as med barnets personnummer.

Man måste fylla i det när man anmäler faderskap. Det är inte mamman som fyller i något hos Skatteverket utan pappan som loggar in, fyller i barnets uppgifter och skickar till mamman för bekräftelse.

Givet brottsutredningen hade det varit olämpligt att de två är i kontakt.

Av alla grejer som lyfts in tråden är det här verkligen inte ett problem utan bara du som hakar upp dig på en småsak för att du tror att det har stor betydelse för hur vi ska tolka N*cc*s karaktär. Det är normalt att fastställa faderskap via familjerätten/socialnämnden om man inte bör eller kan ha kontakt av någon anledning.
Senast redigerad av BluePonyGirl 2025-10-03 kl. 11:42.
Citera
2025-10-03, 11:49
Avstängd
Är det någon som vet vad A ville uppnå med att skicka deras smskonversationer till den person som driver ett stort skvallerkonto?
Citera
2025-10-03, 11:55
Medlem
BluePonyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Är det någon som vet vad A ville uppnå med att skicka deras smskonversationer till den person som driver ett stort skvallerkonto?

Jag gissar på att han helt enkelt ville vara gentlemannamässig och visa sitt mest godhjärtade jag utåt. ❤️😊🙏🏻 Han kan omöjligen haft onda intentioner med att sprida deras konversationer för så många människor för han gör helt enkelt inte sådana saker utan sköter allt som har med N*cc* och barnet att göra snyggt…

…eller inte.
Citera
2025-10-03, 11:56
Medlem
Citat:
Att ni är så många i tråden som för er med argumentet att ni bara ”reagerat” på sådant N*cc* gjort är för mig en gåta eftersom att ni reagerar så starkt på när andra ”reagerar” på sådant Andr*as säger eller gör.

Jag vet inte heller om jag vill kalla det att ”reagera” när man i inlägg efter inlägg skriver om vilken dålig mor N*cc* är, att man önskar att Andr*as skulle ha ensam vårdnad (!), att man förskönar och hyllar Andr*as på ett sätt, att man blandar in och smutskastar hela N*cc*s familj.

Eftersom att någon nu nämner förtal eftersom att det påtalas att Andr*as är föremål för en pågående brottsutredning kan man ju fundera på vilka inlägg i den här och i den tidigare Love Island-tråden som skulle klassas som rent förtal mot både N*cc*, hennes mamma och V*ktor.

För övrigt: Med tanke på att Andr*as inte självmant hörde av sig till socialnämnden för att anmäla sitt intresse för faderskap utan väntade till dess att han själv blev kontaktad månader efter att Ch*ara föddes får du nog ta tillbaka ditt påstående om att han skulle kämpat från dag ett.
Vad andra skriver om förtal får stå för dom . Varför ska jag ta tillbaka mitt påstående ang hur A har kämpat el inte . Jag vet vad som gjordes innan och efter förlossningen då N förbjöd att ta kontakt el att han fick ej höra av sig till henne .

Om han nu inte kämpa för sin dotter varför ens vilja flytta nära sin dotter . Varför ens komma på en faderskapsutredning som du blir kallad till som du hävdar att han blivit om han skiter i sin dotter .
Citera
2025-10-03, 12:02
Avstängd
Citat:
Jag gissar på att han helt enkelt ville vara gentlemannamässig och visa sitt mest godhjärtade jag utåt. ❤️😊🙏🏻 Han kan omöjligen haft onda intentioner med att sprida deras konversationer för så många människor för han gör helt enkelt inte sådana saker utan sköter allt som har med N*cc* och barnet att göra snyggt…

…eller inte.
Tänkte inte på att han är ju faktiskt en svärmorsdröm ❤️😊🙏

…eller inte.
Citera
2025-10-03, 12:04
Medlem
BluePonyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Vad andra skriver om förtal får stå för dom . Varför ska jag ta tillbaka mitt påstående ang hur A har kämpat el inte . Jag vet vad som gjordes innan och efter förlossningen då N förbjöd att ta kontakt el att han fick ej höra av sig till henne .

Om han nu inte kämpa för sin dotter varför ens vilja flytta nära sin dotter . Varför ens komma på en faderskapsutredning som du blir kallad till som du hävdar att han blivit om han skiter i sin dotter .

Jag har aldrig hävdat att han skiter i sin dotter, jag hävdar att han själv är den enskilt största orsaken till att hans faderskap inte fastställdes förrän i september 2025, att han inte under några omständigheter verkar haft bråttom att få lära känna sitt barn och att det framstår som lögnaktigt att han hävdar att han strävat efter den dagen i två år.
Citera
2025-10-03, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Varför gör så såna antaganden? Är det kanske så att genom sig själv känner man andra?

Andreas njuter inte av andras olycka. Det har vi fått se under all denna tid. Han kunde förstöra hennes rykte och krascha Niccis karriär och fått henne dömd för flera brott, men det har han inte, han har vänt andra kinden till.

Han är en svärmorsdröm utan ett ont ben i sin kropp. Hans ex tycker inte alls att han inte kämpat. Det ljuger du om.

Flesta av oss förstod precis vad du menar. Jag ser det du ser, beundransvärt att han orkat vara tyst när lögner och hat (ett av deras favoritord och vill gärna vända mot den som skriver om man har en annan bild eller åsikt).
Jag hatar inte N, tycker lite synd om henne t om då hon vet inte bättre, sociala arvet osv.
Däremot ogillar hennes agerande mot människor och därefter sätta på sig offerkoftan, varje gång, inte sunt mönster. Ropar man vargen kommer tillräckligt ofta blir det svårt att tro på det OM den verkligen kom.

Elakheterna kommer inte från A:s håll. De pratar om att "stackars N" med familj blivit förlöjligade. Men att hon offentligt skriver och säger "sin sanning" som om det är objektivt🙄

Men att sitta och håna A:s mamma här för att hon stöttar sin son på hans kanal. Även håna en farmor för att hon längtar efter att äntligen få en möjlighet att träffa sitt barnbarn det är tydligen ok🤦‍♀️dubbelmoralens morsa och minst lika osmakligt som de säger om andra.

Även påstå att A:s familj är här och snackar skit det är tydligen ok🙄 vänta bara, det kommer märkas ord, förvrängas och svar som "du då".
Låt dem! De kommer falla på eget grepp vad det lider. Sanningen kommer komma fram förr eller senare.
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-10-03 kl. 12:12.
Citera
2025-10-03, 12:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75

Det är jag som har skrivit att han skiter i sin dotter. (Kan ju ändras nu när läget är och ser annorlunda ut)
Tycker inte man bryr sig om henne i första hand när man beter sig som han har gjort. Jag tycker att han har tänkt på sig själv i första hand.
Citera
2025-10-03, 12:16
Medlem
Åter igen denna dubbelmoral! Här sitter man och ser vem skriker högst vem som gjort vad . I flera dagar sitter ni och säger att vi smutskastar N till höger och vänster och påstår att vi målar upp henne som något hon ej är !!!!
Då vill jag åter påmina er att N själv målar upp sej till den hon är genom sina YT klippet TT klipp sina inlägg mm Vill hon inte att folk ska tolka hennes som vi tolkar kanske man ska börja fundera på vad som är fel eftersom så många tolkar henne på ett visst sätt ( säger inte att hon ska förändra sig utan ändra på vad det är för signaler hon sänder ut )

Ni sitter sen själva och kastar så mycket skit om A . Att han är våldsam att han inte bryr sig om sin dotter att han ljuger när han säger att han har kämpat . Och att han ej tänker eller står upp för sin dotter då han ej stoppar allt förtal som sägs om N . Och att han har en offerkofta på sig .
Samtidigt som ni delar offentliga handlingar på just en skvallertråd för att ni ska ha rätt i er åsikt kring A det om något är väl att hänga ut en person som ej blivit dömd

Blir oxå skrattretande att ni säger dessa ord om A då det är precis det N gjort mot A att ha offerkoftan på och att prata så mycket skit på alla sociala medier interjuver mm om A
Varför är det okej men inte åt andra hållet

Då anses det som att vi hatar N vilket ingen i tråden har sagt el gör
Senast redigerad av Millan75 2025-10-03 kl. 12:23.
Citera
2025-10-03, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Det är jag som har skrivit att han skiter i sin dotter. (Kan ju ändras nu när läget är och ser annorlunda ut)
Tycker inte man bryr sig om henne i första hand när man beter sig som han har gjort. Jag tycker att han har tänkt på sig själv i första hand.
Men det är din personliga åsikt . Det behöver ju inte betyda att det är sant . Och jag anser att N tänker på sig själv i första hand . Är det någon dom ska lägga fokus på så är det väl ändå deras dotter .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in