Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
Då gav min insider mig rätt uppgifter.
Är det sant att hon var utomlands och mötte en man när hon kom hem från LI och att hon ett år senare spenderade minst en hotellnatt med samma man?
Det har väl inte funnits en enda uppgift om att han har testat positivt heller?
Jag kan förstå ifall klamydian var orsaken till att han fick misstankar om att han inte har pappan att han inte uppger såna privata angelägenheter i en sån ansökan, han har hela tiden blivit påmind om hur bevakat uppbrottet varit av press och på sociala medier. Det skulle bara bli mer smutsigt att slänga ”en klamydiasmittad otrogen gravid kvinna” under bussen på det viset.
Ingen har tvivlat på att de testades och testade negativt före inspelningen, jag har själv kontaktat produktionsbolaget som bekräftat att det är ett krav från deras sida.
I tråden och den tidigare tråden har det påståtts att Andr*as låg med en tjej efter provtagningstillfället och därmed ska ha haft med sig klamydia in huset.
Av den anledningen kan man verkligen tvivla på uppgifterna om att han aldrig skulle ha varit smittad med klamydia.
De uppger båda i faderskapsutredningen att de hade oskyddat samlag under tiden de var i Dominikanska Republiken.
Sedan har det hävdats att han inte testade positivt i anslutning till att N*cc*s klamydia uppdagades hos barnmorskan och hon behövde smittspåra.
Det skulle ju kunna innebära att han kom hem från Dominikanska republiken, mötte ett klamydiabrev på mattan, tog ett test, fick behandling och inte berättade det för N*cc* för att han ville få det att framstå som att han inte var inblandad.
Läser man faderskapsutredningen noggrant så verkar det som att de helt enkelt
inte har sex efter att de kommer hem från inspelningen. Det har också framkommit uppgifter i tråden från N*cc*s sociala medier om att N*cc* varit på ett mycket tidigt ultraljud vilket innebär att hon skrivits in hos barnmorskan tidigare än normalt, och att klamydiatesten alltså kan ha gjorts väldig nära inpå hemkomsten från inspelningen.
Det skulle betyda att det stämmer att ingen av dem varit otrogen också.
Plus att det ger N*cc* faktiska bevis för att Andr*as vetat att han smittat henne med klamydia.