2025-10-03, 05:16
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Linnéa kan han ju dumpa om han vill komma framåt efter straff.
Tycker du chrippa var på rätt väg innan Linnea?
Skattefusk, droger, leva över sina tillgångar, bråka med Julia framför barnet, tycker du det är rätt väg?
Chrippa har inte förändrats till det sämre efter han träffade Linnea.
Citera
2025-10-03, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Skattefusk, droger, leva över sina tillgångar, bråka med Julia framför barnet, tycker du det är rätt väg?

Jadå han höll på innan också men nu är det katastrof. Hon gillar ju gangstalivet så det passar henne bra. Jo jag tycker att det har blivit värre när Linnéa kom in i hans liv. Framför allt när det kommer till barnet.
Han och Linnéa har också bråkat inför barnet.

Nej man ska inte bråka inför barnet. Absolut inte.
Citera
2025-10-03, 06:39
Medlem
Jul/nyår i häktet för 2:a eller är de 3:e året på raken?
Citera
2025-10-03, 06:49
Medlem
Citat:
Exakt! Det är så konstigt att det finns folk som inte ser detta då det är extremt tydligt.
Fast det finns personer på samma lågintelligenta nivå tyvärr, se på TEMU och ett par här. Hissen går inte ända upp direkt.

Men ja, ofattbart för en normalt funtad människa.

Man skulle aldrig ha stängt ner mentalsjukhusen.
Citera
2025-10-03, 07:27
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Jag börjar bli väldigt säker på att han har större problem rent hjärnmässigt än vi har förstått och då tycker jag att vi är några som har förstått mer än vissa andra.

Det bästa för honom och alla som blir drabbade av honom är att han åker in länge. Helst häktad nu.

Bara att läsa det du lade ut visar på en person med stora problem med verkligheten och att han är manipulativ intill vansinnighet. Sen Linnéa i sin omogenhet i hans liv. Det kan bara gå åt skogen.

Det har jag misstänkt länge. Någon form av IF. Han är 36 år men hans mentala ålder verkar ligga runt 15-17. Noll konsekvenstänk. Tar inget på allvar utan tror att det går att snacka sig ur problem. Pengar är coolt. Kan man köpa dyra kläder och prylar är man cool och får kompisar.
Så som många tonåringar kan vara och tänka.
Citera
2025-10-03, 07:28
Medlem
3/17
Citera
2025-10-03, 08:29
Medlem
Kan någon SNÄLLA ge mig en UPDATE om vad som hänt i det senaste med Chrippa?

Har varit härifrån i ca 2 veckor och uppenbart verkar det hända grejjer nu 😇

Kan någon lägga 3 minuter med lite info till mig , så jag kan vara med i matchen igen 🤗
Citera
2025-10-03, 08:45
Medlem
De har bråkat, pucklar på varandra och blivit inlåsta.
Citera
2025-10-03, 08:59
Medlem
CoachFattys avatar
Skulle inte förvåna mig, med tanke på hans låga IQ, om han har rymt eller försöker rymma
Citera
2025-10-03, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil

Chrippa höll på även innan Linnea, ja. Men den stora skillnaden är att han med Linnea har någon som öppet offentligt hejar på hans dårskap och verkat triggat upp honom till en nivå han aldrig varit på innan.
Chrippa har absolut spårat till det sämre efter att han träffade Linnea (men även efter att han slutade jobba och sedan fått all uppmärksamhet på sig vilket verkar stigit honom åt huvudet och denna har ju inte varit positiv vilket med stor sannolikhet även det hjälpt till)
Citera
2025-10-03, 09:41
Medlem
Citat:
Säkert kommer det överklagas och han ser det som en möjlighet. Men jag tror att det är en dum idé.

Han är inte frisk någonstans.

Linnéa kan han ju dumpa om han vill komma framåt efter straff.

Varför skulle det vara en dum idé att överklaga?

Det vet man inte förrän dom har fallit.
Citera
2025-10-03, 09:49
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Kan någon SNÄLLA ge mig en UPDATE om vad som hänt i det senaste med Chrippa?

Har varit härifrån i ca 2 veckor och uppenbart verkar det hända grejjer nu 😇

Kan någon lägga 3 minuter med lite info till mig , så jag kan vara med i matchen igen 🤗

Någon har luskat ut att L har skulder som börjar närma sig miljonen. Efter det blev det tyst från paret. Igår lades det upp papper på ett beslut att C inte får hävt sitt utreseförbud och att han bland annat försökt hämta ut ett nytt pass i Motala. Troligen därför han bytte till hennes efternamn när de gifte sig. Sen var det en lista på allt han står åtalad för också, och det ser inte bra ut. C själv har ju påstått att allt är nedlagt. Flashback gottar sig då C har en pissig människosyn när det gäller alla utom han själv och några i familjen.

De som stöttar honom här är jagsvaga alternativkonton som pekar på Jocke eller Julia så fort Cs beteende blir ifrågasatt.
Senast redigerad av Sinnesförvirrad 2025-10-03 kl. 09:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in