2025-10-03, 00:31
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Det blir tillbaka till Galonmadrassen innan året slut…

Ja, Varför bryta en fin traditon? Han har ju suttit häktad de två senaste nyåren. Tredje gången gillt får vi hoppas. Hattrick! 😅
Citera
2025-10-03, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Ja, Varför bryta en fin traditon? Han har ju suttit häktad de två senaste nyåren. Tredje gången gillt får vi hoppas. Hattrick! 😅
Ingen kan klå apan i den bedriften, hen är verkligen ett unikum! Lilleman har fått så bra hjälp med det också, tur att hen har så fina människor runt omkring sig så hen alltid har husrum och mat kring nyår. Riktiga hjältar.
Citera
2025-10-03, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Förutom sorgen som kommer snart då efter rättegången, den kommer bli jobbig för vissa.
Undrar vilket datum man kan poppa champagnen, skulle gissa på mitten/sent november. Vad tror du?
Tror nog att det tar ett tag innan domen faller...men Skumpa kan jag hälla i mig redan nu för att fira hur jäkla rätt jag haft i mycket och hur sämst han är .
Citera
2025-10-03, 00:43
Medlem
Citat:
Nått han är bra på ialla fall 😂
Citera
2025-10-03, 01:23
Medlem
Citat:

Han får säkert ta emot en medalj (en förgylld Galonmadrass)vid tolvslaget på Skansen. Och vara med i Agnetas Nyårskarameller och berätta om allt han varit utsatt för under 2025.😉😅
Senast redigerad av browneyed-girl 2025-10-03 kl. 01:43.
Citera
2025-10-03, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Om man läser inlägg som det ovan om "Nyhetsmorgon" blir jag osäker på hur grava problem crirstopher faktiskt har. Hur ser hans verklighet ut egentligen...?

Jag börjar bli väldigt säker på att han har större problem rent hjärnmässigt än vi har förstått och då tycker jag att vi är några som har förstått mer än vissa andra.

Det bästa för honom och alla som blir drabbade av honom är att han åker in länge. Helst häktad nu.

Bara att läsa det du lade ut visar på en person med stora problem med verkligheten och att han är manipulativ intill vansinnighet. Sen Linnéa i sin omogenhet i hans liv. Det kan bara gå åt skogen.
Citera
2025-10-03, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
1. Har överdrivna känslor av att vara viktig och betydande.
2. Fantiserar ofta om till exempel rikedom, framgång, makt eller kärlek.
3. Anser att den bara ska umgås med eller associera sig med viktiga personer.
4. Har ett överdrivet behov av beundran.
5. Har orealistiska uppfattningar om sina egna rättigheter.
6. Utnyttjar andra för att uppnå sina mål.
7. Saknar eller har bristande empati.
8. Tror att andra är avundsjuka på denne, men kan också själv vara avundsjuk på andra.
9. Beter sig högfärdigt eller arrogant.

undrar vem detta beskriver? kan det vara killen som är kort i rocken?

Exakt! Det är så konstigt att det finns folk som inte ser detta då det är extremt tydligt.
Citera
2025-10-03, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag börjar bli väldigt säker på att han har större problem rent hjärnmässigt än vi har förstått och då tycker jag att vi är några som har förstått mer än vissa andra.

Det bästa för honom och alla som blir drabbade av honom är att han åker in länge. Helst häktad nu.

Bara att läsa det du lade ut visar på en person med stora problem med verkligheten och att han är manipulativ intill vansinnighet. Sen Linnéa i sin omogenhet i hans liv. Det kan bara gå åt skogen.

Håller med! Detta kommer sluta illa om han får fortsätta.
Citera
2025-10-03, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja det är allvarligt kan bli övergrepp i rättssak.

Undra om vi får se droger i fupen han påstår ju att det inte finns men vad tror ni andra? kanske åklagaren vill veta hur han finansierar det.

På 6-7 dagar kan det framkomma mycket.

Ja övergrepp i rättssak och en hel del till. Han kommer för första gången i sitt liv inte glappkäfta sig fri. Nu är det allvarligt.
Citera
2025-10-03, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Håller med! Detta kommer sluta illa om han får fortsätta.

Ja så in med honom nu innan det händer något allvarligt.
Citera
2025-10-03, 02:13
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Tror nog att det tar ett tag innan domen faller...men Skumpa kan jag hälla i mig redan nu för att fira hur jäkla rätt jag haft i mycket och hur sämst han är .

Och sen kommer domen såklart överklagas, och dras ut i åratal för att C absolut inte vill sitta i fängelse utan lyxliv i Dubai med sin omogna "fru".
Citera
2025-10-03, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Och sen kommer domen såklart överklagas, och dras ut i åratal för att C absolut inte vill sitta i fängelse utan lyxliv i Dubai med sin omogna "fru".

Säkert kommer det överklagas och han ser det som en möjlighet. Men jag tror att det är en dum idé.

Han är inte frisk någonstans.

Linnéa kan han ju dumpa om han vill komma framåt efter straff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in