2025-10-02, 23:00
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Jag tror att han/de, på riktigt, tror att han/de går fria. Det finns inte i deras värld att det inte blir så.

Det stod inte Skattebrott på den där bilagan det stod GROVT SKATTEBROTT så ja jooo... han går säkert fri
Citera
2025-10-02, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Kappan har väl vänt igen, han kanske är tillbaka i att inget skall outas på nätet
Ska bli kul inom snar framtid när denna Jacke kommer att öppna upp sig och säga att han har hållit sig neutral i detta och varit opartisk och har aldrig haft en konversation live med Axel Öman professor inom kriminologi! Och faansen kommer att förneka även dom att något av detta ens har ägt rum och hatarna hallucinerar
Citera
2025-10-02, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det kommer ingen BANGER från någon av dom. Den enda som levererat BANGERS är ANJO!

Klart att det är Anjo som släpper dom största BANGERS.
Christofer & Linnea har inget att komma med
Citera
2025-10-02, 23:08
Medlem
Citat:
Det stod inte Skattebrott på den där bilagan det stod GROVT SKATTEBROTT så ja jooo... han går säkert fri

det är ju flera av dom av varje. så ja det kan svida i kräftstjärten. men så är det när man är korkad. han kommer få betala för det.
Citera
2025-10-02, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
I nån story i förra veckan verkade han fantisera om att han skulle få sitta i morgonsofforna lagom till jul. Det är ett djupt stört psyke som skapar en sån idé.

Kan han helt enkelt trott att han skulle åka slalom igenom allt...?

Jag tror faktiskt att han trodde att han var Ingemar Stenmark och just nu är troligen han och alla som gått på hans orerande helt oförstående.

Morgonsoffan blev lite som facit på att han är helt oförmögen att leva nere på jorden.
Citera
2025-10-02, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Ska bli kul inom snar framtid när denna Jacke kommer att öppna upp sig och säga att han har hållit sig neutral i detta och varit opartisk och har aldrig haft en konversation live med Axel Öman professor inom kriminologi! Och faansen kommer att förneka även dom att något av detta ens har ägt rum och hatarna hallucinerar

Och framför allt handlar det tydligen inte om Chrippa utan om annat såsom rättvisa. Bullshit. Om man är intresserad av sanningen försvarar man inte en återfallsförbrytare ända in i benmärgen.
Citera
2025-10-02, 23:18
Medlem
Citat:
Julvärd 2025 då eller... vad.. gäst hos vem?

"Nyhetsmorgon" var det visst, de frusna skinkorna skulle tydligen tina av värmen:
https://ibb.co/NgKW1Hk0

"Avd: Vanföreställningar"...?
Citera
2025-10-02, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
just nu är det nog fosterställning och napp. det har nog ramlat ner en pollett nu om att han kommer få göra skönt med tid. blå kloss i blå låda. röd kloss i röd låda. han kan redan sitt framtida jobb. linnea måste skaffa någon ny försörjare. någon häftig arab från malmö ligger lägst i odds på den fronten. det gäller att hon får rattarna nu snabbt. men det fattar hon nog redan. hoppas det redan är betalat och klart.

Jag tror också att de nu har fattat allvaret. Det slog nog ner som en bomb.
Flyktrisken är stor. Bara det att han skulle försöka få ut passet är tillräckligt för att förstå att han är helt lost.
Citera
2025-10-02, 23:20
Medlem
CoachFattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Vi ska minnas att Raffa hamnade på rättspsyk till slut, på samma ställe som hans president Joel R satt.

Kommer crirstopher sluta på samma sätt...?

Den där tråden har gett mig så mycket haha, men Chrippa har så klart mentala problem men inte på nivå med Joel och Raffa va?

Jocke är ju för Chrippa vad Irfan var för Raffa! Slående likt
Citera
2025-10-02, 23:22
Medlem
Citat:
Ja men han har ju haft det ganska bra? Han har gift sig. Dom har hunnit rest lite.
Han har fått äta upp sig. Bott på hotell och kört naket med frun. 2025 är snart slut.
Kommer han sitta under Jul & Nyår? Nej, det tror jag inte. Eller? Får han för sig att
fly, lämna landet så kanske. Så om man tänker så.. Så har han väl haft ett underbart år!
2026 däremot.. Kanske inte blir så underbart?

Han valde bort sin dotter för lilla frun…
Senast redigerad av browneyed-girl 2025-10-02 kl. 23:28.
Citera
2025-10-02, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoachFatty
Den där tråden har gett mig så mycket haha, men Chrippa har så klart mentala problem men inte på nivå med Joel och Raffa va?

Jocke är ju för Chrippa vad Irfan var för Raffa! Slående likt

Om man läser inlägg som det ovan om "Nyhetsmorgon" blir jag osäker på hur grava problem crirstopher faktiskt har. Hur ser hans verklighet ut egentligen...?
Citera
2025-10-02, 23:25
Medlem
CoachFattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Han valde bort sin dotter för lilla frun…

Valde bort en enkel biljett via sin bror till lätta pengar, flash, för honom en drömmig tillvaro, för att vara mee Linnéa och skicka sitt liv och rykte rätt ner i avgrunden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in