2025-10-02, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Haha var tvungen att läsa om meningen flera ggr tänkte att jag kan inte läsa rätt men jo då han försökte hämta passet 😅
Bra att åklagaren ändå reagerar på hur dom lever med shopping, hotell osv när man inte har inkomst.

Det var snabbt jobbat av Åklagaren 😂. Känner bra att kunnat göra någon nytta i detta drama 😉. Den som vet, den vet.
Citera
2025-10-02, 22:38
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
"2025 kommer bli ett underbart år!❤️"

Ja men han har ju haft det ganska bra? Han har gift sig. Dom har hunnit rest lite.
Han har fått äta upp sig. Bott på hotell och kört naket med frun. 2025 är snart slut.
Kommer han sitta under Jul & Nyår? Nej, det tror jag inte. Eller? Får han för sig att
fly, lämna landet så kanske. Så om man tänker så.. Så har han väl haft ett underbart år!
2026 däremot.. Kanske inte blir så underbart?
Citera
2025-10-02, 22:42
Medlem
Nu får Linnea släppa deras banger själv som skulle komma i slutet av Oktober.
Hur blir det nu med bröstförstoringen?
Citera
2025-10-02, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Åtal kommer väckas 17 /10
Åklagaren bokar tider i salen November/December.
Så då vet vi på ett ungefär när det kommer ske.

Istället för att planera julen, som alla andra, får de planera sina dagar i en träbänk.
Citera
2025-10-02, 22:47
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Tror dom lever lite på hoppet om att sätta dit anjo o rask i förtalsskiten är väl det enda ljusa dom ser i sitt liv just nu är min känsla.
Citera
2025-10-02, 22:48
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Nu får Linnea släppa deras banger själv som skulle komma i slutet av Oktober.
Hur blir det nu med bröstförstoringen?

Det kommer ingen BANGER från någon av dom. Den enda som levererat BANGERS är ANJO!
Citera
2025-10-02, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja men han har ju haft det ganska bra? Han har gift sig. Dom har hunnit rest lite.
Han har fått äta upp sig. Bott på hotell och kört naket med frun. 2025 är snart slut.
Kommer han sitta under Jul & Nyår? Nej, det tror jag inte. Eller? Får han för sig att
fly, lämna landet så kanske. Så om man tänker så.. Så har han väl haft ett underbart år!
2026 däremot.. Kanske inte blir så underbart?

I nån story i förra veckan verkade han fantisera om att han skulle få sitta i morgonsofforna lagom till jul. Det är ett djupt stört psyke som skapar en sån idé.

Kan han helt enkelt trott att han skulle åka slalom igenom allt...?
Citera
2025-10-02, 22:49
Medlem
CoachFattys avatar
Jag hoppas innerligen någon skriver en lång summering av denne man vid någon tidpunkt likt den legendariska gangland/raffa pancamo tråden. Samma nivå på idiotin
Citera
2025-10-02, 22:52
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
I nån story i förra veckan verkade han fantisera om att han skulle få sitta i morgonsofforna lagom till jul. Det är ett djupt stört psyke som skapar en sån idé.

Julvärd 2025 då eller... vad.. gäst hos vem?
Citera
2025-10-02, 22:53
Medlem
Citat:

Jag tror att han/de, på riktigt, tror att han/de går fria. Det finns inte i deras värld att det inte blir så.
Citera
2025-10-02, 22:59
Medlem
just nu är det nog fosterställning och napp. det har nog ramlat ner en pollett nu om att han kommer få göra skönt med tid. blå kloss i blå låda. röd kloss i röd låda. han kan redan sitt framtida jobb. linnea måste skaffa någon ny försörjare. någon häftig arab från malmö ligger lägst i odds på den fronten. det gäller att hon får rattarna nu snabbt. men det fattar hon nog redan. hoppas det redan är betalat och klart.
Citera
2025-10-02, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoachFatty
Jag hoppas innerligen någon skriver en lång summering av denne man vid någon tidpunkt likt den legendariska gangland/raffa pancamo tråden. Samma nivå på idiotin

Vi ska minnas att Raffa hamnade på rättspsyk till slut, på samma ställe som hans president Joel R satt.

Kommer crirstopher sluta på samma sätt...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in