2025-10-02, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag är närmare 60 år. Har bland annat två vuxna söner. Min yngsta son är i 20-årsåldern, och är ganska blyg och tillbakadragen. Kanske lite lätt autistisk. Ändå en väldigt fin och smart kille som läser till civilingenjör. Ser normal ut, inte överviktig, och tränar kampsport, och är tydligen väldigt begåvad inom sporten.

Min fråga: vi alla inom den närmaste familjen försöker uppmuntra honom. Även unga kvinnliga släktingar som tar honom ut på klubben för shots och drinkar. Har ni några tips för den unge mannen?

Det kommer när det kommer och det händer när det händer tror jag. Inget att peta så mycket i antagligen. Alla är inte naturliga casanovor och vad spelar det för roll om han kommer igång med brudar vid 20 eller 30. Är han bra blir han haffad tids nog.
Citera
2025-10-02, 08:11
Medlem
Många kvinnor tycker det är skönt om de får vara ifred från alla män som ska försöka och tror de har en chans.
Unga män är young, dumb and full of cum.
Kvinnor tycker att män borde förstå att livet handlar om mer än bara sex.
Blir livet bättre för en man om han träffar en kvinna? Inte alltid. Du har säkert inte missat alla trådar där folk har problem med sina flirtar, i sina förhållanden osv.

Har han tur så blir han uppraggad av en äldre kvinna. Många unga män tycker det är sexigt med äldre kvinnor och skulle gärna ha ett sånt äventyr. Det ville jag själv, tyvärr så hände det aldrig.
Han får lite kul, hon också.
Utan att mamma behöver lägga sig i.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-10-02 kl. 08:24.
Citera
2025-10-02, 08:50
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Jag är närmare 60 år. Har bland annat två vuxna söner. Min yngsta son är i 20-årsåldern, och är ganska blyg och tillbakadragen. Kanske lite lätt autistisk. Ändå en väldigt fin och smart kille som läser till civilingenjör. Ser normal ut, inte överviktig, och tränar kampsport, och är tydligen väldigt begåvad inom sporten.

Min fråga: vi alla inom den närmaste familjen försöker uppmuntra honom. Även unga kvinnliga släktingar som tar honom ut på klubben för shots och drinkar. Har ni några tips för den unge mannen?
Ta med honom till Thailand, ge honom 50000 att använda, låt han smaka på kvinnor. Då kanske lågan tänds.
Citera
2025-10-02, 08:51
Medlem
Han är 20 år, inte 40....
Citera
2025-10-02, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Det kommer när det kommer. Varför stressa på.

Han kanske är nöjd med livet som det är nu med massa plugg å träningar samt eventuella tävlingar 🤷🏼‍♀️

Tänk så.
Och släpp det.
Låt honom vara i fred.
Citera
2025-10-02, 09:46
Medlem
Citat:

Jag var också en blyg tonåring, vågade inte ens bjuda en ung tjej på bio, hahaha. Hade ingen tjej förrän jag var 20 år Mamma tyckte jag var konstig, som inte gick ut för att träffa flickor! "Flickor? Tyckte jag, tråkigt! Satt hellre hemma och mixtrade med radioapparater och kemiexperiment. Lärde mig radioteknik och elektronik genom att låna böcker på biblioteken. En kunskap, som jag haft stor nytta av! Vi var några killar, som ALLTID GICK HEM UTAN TJEJER, från varje tonårsparty, trots att vi inte var fulla eller betedde oss illa, vi t o m skojade med varandra om detta!
Citera
2025-10-02, 10:30
Medlem
Fantens avatar
Med tanke på din allmänna inställning till saker och ting, så är det ett under att inte båda kidsen är fucked up.
Citera
2025-10-02, 10:31
Medlem
Du måste ta hem en prostituerad åt honom.
Citera
2025-10-02, 10:37
Medlem
Låt honom vara i fred. Han fokuserar på sin framtid och studierna.

Förstör inte den med massa kvinns.
Citera
2025-10-02, 10:44
Medlem
Citat:

Sätt grabben på ett flyg till Filippinerna så löser det sig av sig själv. Snygga helt normala kvinnor kommer prata med honom och visa sitt intresse. Kvinnor i butiker och hotellet ja överallt.
Citera
2025-10-02, 10:44
Medlem
bo-jerrys avatar
Kanske ska prova med män istället? Kan ju vara anledningen till att han inte har tjej?!
Citera
2025-10-02, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigVitalis
Jag var också en blyg tonåring, vågade inte ens bjuda en ung tjej på bio, hahaha. Hade ingen tjej förrän jag var 20 år Mamma tyckte jag var konstig, som inte gick ut för att träffa flickor! "Flickor? Tyckte jag, tråkigt! Satt hellre hemma och mixtrade med radioapparater och kemiexperiment. Lärde mig radioteknik och elektronik genom att låna böcker på biblioteken. En kunskap, som jag haft stor nytta av! Vi var några killar, som ALLTID GICK HEM UTAN TJEJER, från varje tonårsparty, trots att vi inte var fulla eller betedde oss illa, vi t o m skojade med varandra om detta!

Det är ofta som kvinnor frågar män om hjälp med tv och liknande elektroniska prylar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in