2025-10-02, 00:21
Medlem
Waldorfnisses avatar
Han uppger alltså att farsan är alkis och behandlas för detta på sidan 199 i fuppen. Kunde man ju ge sig fan på. Inte undra på att pappa Patrik varit lite frånvarande. Vad mig anbelangar så har jag förståelse att för att han tog en sup eller tre när Carina och P-raz satte igång med sina infantila prankvideor.
Citera
2025-10-02, 00:49
Medlem
"Kom igen älskling, ett sista knull. Ekobrottsmyndigheten och kronofogden står utanför"
https://gofile.io/d/zCaW0E
Citera
2025-10-02, 02:52
Medlem
Vickilems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebab22345
https://gofile.io/d/cPhvpV - FUP
Tack för FUP!
Citera
2025-10-02, 05:40
Medlem
Läst igenom hela FUP nu, Skatteverket verkar även gjort ekonomisk utredning hos båda föräldrarna där åsnan fört över relativt stora summor återkommande, undrar om EBM informerat försäkringskassan eller ska man anmäla anonymt för säkerhets skull? Skulle va härligt att gapmorsan och alkisfarsan blir återbetalningsskyldiga.

Blir skoj sen när bruden anmäler Pontus för våldtäkt efter det tagit slut
"får lite mat ibland", uppenbarligen är hon helt blåst men förhoppningsvis trillar väl poletten även ner för henne och hon inser hur utnyttjad hon blivit...

Tycker även Pontus skulle åtalas för folkbokföringsbrott då han bor i råttboet på gymnastikvägen 2C i växjö och inte hos bidragsparasiterna i ingelstad.
Citera
2025-10-02, 10:58
Medlem
Snälla hur han svarar i mail, låter som en 18 åring. Pinsam pojke som gör ekonomiska brott. hoppas han straffas hårt
Citera
2025-10-02, 11:12
Medlem
varför har han tagit bort alla sina kanaler?
Citera
2025-10-02, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felloh
Läst igenom hela FUP nu, Skatteverket verkar även gjort ekonomisk utredning hos båda föräldrarna där åsnan fört över relativt stora summor återkommande, undrar om EBM informerat försäkringskassan eller ska man anmäla anonymt för säkerhets skull? Skulle va härligt att gapmorsan och alkisfarsan blir återbetalningsskyldiga.

Blir skoj sen när bruden anmäler Pontus för våldtäkt efter det tagit slut
"får lite mat ibland", uppenbarligen är hon helt blåst men förhoppningsvis trillar väl poletten även ner för henne och hon inser hur utnyttjad hon blivit...

Tycker även Pontus skulle åtalas för folkbokföringsbrott då han bor i råttboet på gymnastikvägen 2C i växjö och inte hos bidragsparasiterna i ingelstad.

Fan, jag kolla upp adressen och är väldigt nära där jag bor. Ska mina risker att få se denna människa live öka markant, fy fan jag kommer spy då
Citera
2025-10-02, 13:48
Medlem
Citat:

Står att innehåller är borttaget
Citera
2025-10-02, 16:26
Medlem
Citat:

Skulle du vilja lägga ut den en gång till? Tyvärr funkar inte länken.
Citera
2025-10-02, 16:49
Medlem
Ingen aning om vem han är. Men han finns ju överallt på nyheterna. Fortfarande vet jag inte vem han är.

Han var ung och oerfaren, försvarar han sig med.

Betalas det inte skatt automatiskt, när man är en sådan där influenc eller kan fixa så att skatt betalas automatiskt då?

Vad jobbigt att hålla på med dessa influnc-arbeten, om man skall göra allt manuellt.
Citera
2025-10-02, 17:32
Medlem
Waldorfnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Ingen aning om vem han är. Men han finns ju överallt på nyheterna. Fortfarande vet jag inte vem han är.

Han var ung och oerfaren, försvarar han sig med.

Betalas det inte skatt automatiskt, när man är en sådan där influenc eller kan fixa så att skatt betalas automatiskt då?

Vad jobbigt att hålla på med dessa influnc-arbeten, om man skall göra allt manuellt.

Hade han bara inte snålat och lagt några tusenlappar i månaden på att anlita en firma hade han sluppit detta..
Citera
2025-10-02, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Skulle du vilja lägga ut den en gång till? Tyvärr funkar inte länken.

Märkligt, är inte hemma nu men kan ladda upp igen senare ikväll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in