2025-09-29, 15:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Ja, det kan jag hålla med om. Men parbildning funkar inte riktigt så att enbart folk med samma "snygghetsbetyg" söker sig till varandra. Det finns andra egenskaper också och den mentala biten är för de flesta viktigare i det långa loppet.
Jo det är så det funkar, om det ska hålla i längden vilket fysisk attraktion förutsätter, däremot när man är 70+ spelar det ingen roll, men nu är hon 25

Den mentala biten är underordnad, det är troligare att hon har fetisch för sluskar, mentala
biten kommer tvåa
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-29 kl. 15:36.
Citera
2025-09-29, 15:16
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Så snygg är hon inte. Fina blå ögon ja, men sen ganska normal.
Hur orkar du jamsa om kvinnors ögon som alla andra

Hon har kindben över genomsnittet, hon ser lite samisk ut
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-29 kl. 15:23.
Citera
2025-09-29, 15:34
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jo det är så det funkar, om det hålla i längden vilket fysisk attraktion förutsätter, däremot när man är 70+ spelar det ingen roll, men nu är hon 25

Den mentala biten är underordnad, det är troligare att hon har fetisch för sluskar, mentala
biten kommer tvåa
Struntprat. Tror inte du har så stor erfarenhet pga låg ålder.
Citera
2025-09-29, 15:38
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Struntprat. Tror inte du har så stor erfarenhet pga låg ålder.
Motsvarande tror jag inte du kan tala för personer med låg ålder som Elin, i egenskap av att du är äldre

Då råder inte Halo effekten, dvs om du är fysiskt attraherad tillskriver du vederbörande flera positiva mentala attribut och färre negativa, varför det blir svårare att vilja lämna relationen

Att Elin ska pröva det här med en snäll kille, det är ett scenario där det mentala kan vara överordnat, hon har inte sökt till programmet nämligen, utan blivit tillfrågad av tv4 så varför skulle hon inte vara öppen för fula killar den bästa sommaren
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-29 kl. 16:14.
Citera
2025-09-29, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Elin är definitivt årets snackis. Vilken härlig kvinna hon verkar vara... Men jag blev förvånad när jag läste att hon är uppvuxen i Jönköping och nu bor i Habo. Jag trodde hon var från Värmland och uppvuxen på en bondgård i de värmländska skogarna. Dialekten känns inte alls som Jönköping, eller..?

Ja, är det så...? Seriöst. Hon är verkligen speciell i alla fall, på ett positivt sätt.
Hon påminner väldigt starkt om någon annan som varit med i bonde söker fru en annan säsong. Kommer bara inte ihåg vem ? Kan nån hjälpa mig minnas ?
Citera
2025-09-30, 13:13
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Runka lugnt : https://ibb.co/nMdhc4Cs - förra året till vänster, årets säsong till höger.

Känns lite hårt att peka ut henne såhär, hon är nog en fin människa. Dock är det så att hon lär åka ut direkt och jag måste alltid skriva sanningen.

Hon är ju vacker. Vilken planet bor du på..?
Citera
2025-09-30, 16:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Hon är ju vacker. Vilken planet bor du på..?
Jorden! har man långt avstånd mellan ögonen är man däremot inte hemmahörande på jorden i detta fall är hon en venusian istället för marsian, ojämnt hårfäste! kolla vikarna compact juvenile midface. Kroppen kan nog vara desto trevligare att hålla i tror jag och kulturstrateg i hjärtligt samspråk.

Hursomhelst jag tror att Elin kanske kommer visa sig gjort svenska halvfula män "som inte tar hand om sig" en björntjänst när hon ger sken av att hon är öppen för nått seriöst och långvarigt med dom jag tycker mig höra förtjusta hoppfulla tongångar i tråden.

Det kan få enorma konsekvenser att diverse medel till under medelsnittiga män börjar kasta sig framför kvinnor i matvaruaffären eller på krogen ta ett livtag runt out of their league tjejer & söka placera dom i knät på sig själva (eller i kundvagnen inne på Willys) "var det inte det här ni ville baby" ungefär som i en viss Benny Hill sketch jag minns vagt där en skenande permobilman i hatt får en ung kvinna eller skyltdocka i famnen också utdelas knytnävslag på axeln
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-30 kl. 17:07.
Citera
2025-09-30, 16:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Runka lugnt : https://ibb.co/nMdhc4Cs - förra året till vänster, årets säsong till höger.

Känns lite hårt att peka ut henne såhär, hon är nog en fin människa. Dock är det så att hon lär åka ut direkt och jag måste alltid skriva sanningen.
Det var hon här jag tyckte såg modellik ut
https://imgbox.com/cNhD9oHI
(fjärde till höger iklädd ett barns bortrövade jacka) och det kan vara hon du pekade ut fast det kan vara skillnad på hur man fastnar på bild och hur man ser ut in motion capture, och jag tror att hon kommer vidare till gården för hur hon ser ut på rullande film, hon går vidare för att hon är längst i sällskapet om inte annat

Jag vet att du kommer sky Sara E & hennes mitt-ansikte, men hon kommer åså gå långt då Bjarne?
kommer uppleva det som att hon har positiv och härlig energi vilket är ett kodord för jag ler för ofta samtidigt som jag bär en lockig hårman ej rakt trist hår.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-09-30 kl. 16:42.
Citera
2025-10-01, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Elin var rätt söt men hennes val av killar var ju lite speciellt.

Trodde det var Annie Lööfs yngre syster först…
Citera
2025-10-01, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Trodde det var Annie Lööfs yngre syster först…
Haha nu när du säger det!
Citera
2025-10-01, 20:08
Medlem
Crapmagics avatar
Dåligt omdöme av Christian att inte ta med blonda milfen Anne och massörskan Marina, men fröken Dildo tog han med, det var åtm ett rätt! och jägaren gick vidare till Weise i trådens förtret

Men det saknas en röd tråd i tjejernas utseende som vanligt på dom som gick vidare
Senast redigerad av Crapmagic 2025-10-01 kl. 20:11.
Citera
2025-10-01, 20:13
Medlem
Axel som blev vald av Elin ser ut att ha Downs syndrom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här