Citat:
Ursprungligen postat av
Spritnota
Exaaakt, jag bekräftar att jag delar din uppfattning i min "kategori 2" inlägg. Så var för sig, kom vi fram till i princip samma sak.
Jag tror det är en kombination av kategori 1 och 2. Som jag skrivit i ett tidigare inlägg så är Strömsund en håla, såklart snacket går. Och åsikter åt båda hållen. Vissa försvarar nog L, andra inte. Så absolut att det kan kännas när hon går in på ICA att folk vänder ryggen till.
Men kategori 2 är nog den största anledningen. Att både H och E samt deras anhöriga vänt ryggen till. För nu när E köpt garderob tyder det på att han är beredd att ta barnen mer vilket gör att L blir ännu mer utfryst.
Med det sagt så kan jag förstå L:s känsla men hon får absolut skylla sig själv. Det är hon som gjort att det är så här, ingen annan. Men känslan får hon ha, oavsett vad man själv tycker. Absolut att folk kan gå hårt åt henne men det är som sagt hennes fel. Tycker det är så roligt när folk kommentarer på H:s inlägg om vad han tycker om flashback när alla försvarar han och E just nu.
Man är glad att barnen har såväl H och E som Niklas. Tror verkligen Niklas är den där trygga punkten som barnen behöver, som inte är intrasslad i allt drama.