Citat:
Minns också när Onlygodknows dök upp i tråden. Först var hen stenhårt anti-A, pratade om gemensamma vänner och att han varit otrogen mot allt med puls, sen helt plötsligt vände det och personen började försvara A frenetiskt och kasta skit på N (vilket såklart inte behöver utesluta varandra). Efter det påstod hen dessutom att de hade varit tillsammans en kort sväng från ingenstans?
I den tidigare tråden spekulerades det felaktigt om att klamydia kan visa negativt och sen blossa upp vid en graviditet (vilket inte stämmer) och att Nicci i själva verket smittat Andreas. Sen dök det upp en person som ska vara ex till Andreas (omöjligt att helt bekräfta, men fann den personen trovärdig med tanke på posthistorik etc). Jag citerar:
Det bekräftar också det som sades i podden.
Jag undrar också var det kommer ifrån att Andreas skulle ha testat negativt, jag har inte läst någonstans förutom att folk i tråden säger det. Det låter väldigt konstigt, är nyfiken på om det finns någon substans i påståendet.
Det bekräftar också det som sades i podden.
Jag undrar också var det kommer ifrån att Andreas skulle ha testat negativt, jag har inte läst någonstans förutom att folk i tråden säger det. Det låter väldigt konstigt, är nyfiken på om det finns någon substans i påståendet.
Trots det håller jag ändå med dig om att det finns något lite trovärdigt i personens sätt att skriva även om det är rörigt. Har själv försökt gräva i klamydia-härvan, men helt ärligt inte hittat något av värde, förutom det där citatet (om det nu stämmer). Har väl landat i att det är rätt lönlöst att spekulera mer utan någon form av substans :P
Hade varit kul om personen kunde dyka upp i denna tråden också, kanske har mer info att tillhandahålla