2025-09-29, 21:17
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
En kort instruktion om hur du spöar på din imam kanske vore på sin plats?

Absolut! Vi behöver fler feminister som utövar brutalt feministiskt självförsvar mot våldsamma mansgrisar och religiösa-patriarkala-fanatiker!

Jag skulle mer än gärna sätta mig på hans fula fejs och kväva livet ur honom med min väl tilltagna bakdel!
Citera
2025-09-29, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c.diver
Inte första gången vidriga imamer avslöjas med såna vidrigheter! Förbjud islam i civilicerade länder!

Italien är ett av länder i Europa som inte har erkänt islam som en religion.
Om man är påläst någorlunda så begriper man bakgrunden till beslutet.

Vi bör göra likadant.
Citera
2025-09-29, 21:20
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
I Sverige behövs det ingen religion för att man ska misshandla, våldta, mörda kvinnor
Så det verkar inte som problemet är religionen Islam, utan män

I det här fallet som vi talar om som den här tråden handlar om (alltså topic) så är det islam som är problemet. Eftersom det är en falsk och mycket ond religion i sin helhet så är det naturligtvis inget som den med god moral och etik som också vill stå upp för mänskliga rättigheter accepterar som något okej. Då bör ju den naturliga strategin vara att lösa så man kan få bort det onda skräpet från samhället.
Citera
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Det är alla(h)s land, var nu inte Islamofobisk™.

Hope you guess my name.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Riktig valross

Det va kanske inte riktigt det reportaget handlade om
Citera
2025-09-29, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azonto
Haditherna?
Alla historiker, även muslimer, vet att de är uppdiktade lååångt senare. Du kan inte hitta en enda historiker som ser hadither som historiska källor. (Till skillnad från evangelierna och Nya testamentet)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Expressens reporter Inas Hamdan ser i alla fall inte ut att behöva frukta att bli slagen av sin man. Vilken best.

Kanske inte riktigt det reportaget handlade om
Citera
Medlem
HansScheikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Absolut! Vi behöver fler feminister som utövar brutalt feministiskt självförsvar mot våldsamma mansgrisar och religiösa-patriarkala-fanatiker!

Jag skulle mer än gärna sätta mig på hans fula fejs och kväva livet ur honom med min väl tilltagna bakdel!

Och där kom det, Patriarkatet. Jag kan garantera dig att majoriteten av vuxna svenska män gärna hade bankat skiten ur det här aset om de kommit undan med det.

Problemet är dina systrar med blått hår som romantiserar hela den här falangen, bara att zooma in i valfritt möte med Palestina-aktivister.
Citera
2025-09-29, 21:22
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Nej.
Men om över 80% av svenska folket har röstat för denna utveckling, så varför njuter ni inte av det ni skapat?
Är huvudet dumt så får kroppen lida.

Ni?

Du vet överhuvudtaget inte vad jag röstade på.

Eller om jag röstade.
Citera
2025-09-29, 21:23
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
I det här fallet som vi talar om som den här tråden handlar om (alltså topic) så är det islam som är problemet. Eftersom det är en falsk och mycket ond religion i sin helhet så är det naturligtvis inget som den med god moral och etik som också vill stå upp för mänskliga rättigheter accepterar som något okej. Då bör ju den naturliga strategin vara att lösa så man kan få bort det onda skräpet från samhället.
Islam är en abrahamitiska religion precis som kristendom och judaism. Och de delar samma synsätt över kvinnans roll i samhället
Man kan undra varför det inte möts upp med samma entusiasm när sekulära svenska misshandlar sina kvinnor.
Garanterat fler fall än muslimer i Sverige.
Citera
2025-09-29, 21:25
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
All abrahamitisk religion ifrån MENA länderna har samma syn på kvinnor, även de äkta judarnas

Nej.

Judendom och kristendom är framåtsträvande positiva religioner där alla människor, inklusive de från andra religioner, värdesätts högt.

Islam är bakåtsträvande, antisocial, människofientlig, djurfientlig, hatisk, rasistisk, hotfull och uppmanar till våld mot andra. Islam är rakt av demoniskt antikristlig. Den totala motsatsen till både judendom och kristendom.

Alla goda värderingar vi själva uppfostrats med saknas i islam.
Senast redigerad av JagSkaFixaDig 2025-09-29 kl. 21:27.
Citera
2025-09-29, 21:25
Medlem
Kan vi bara sluta bli förvånade. Allt är ett spel för oss svenskar. Bakom kulisserna är det samma skit och värderingar som i deras hemland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in