2025-09-29, 12:36
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Han har säkert intalat henne att det är lugnt att låna. "Ingen kan kräva att du ska betala tillbaka!".

Tänk att ha så låg självkänsla att man känner ett behov av att "flasha" för folk man inte känner på flashback och därmed skuldsätta sig upp över öronen.

Hade Lundströms sett ett avsnitt av Lyxfällan hade de troligtvis tyckt att programledarna kom in och "förstörde"....
Citera
2025-09-29, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Och det har Chrippa??? Tillåt mej småle.
Jag kontrar med chrippas historik. Tillåt mej småle.... igen.

Jag anser att ingen är lämplig utifrån historiken.

Gå ut och ta en promenad för du verkar grälsjuk.
Citera
2025-09-29, 12:57
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Kan nedräkningen ha nåt med bröstförstoringen att göra?
Citera
2025-09-29, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ang att ta frågan om umgänge rättsligt och på rätt sätt så skickade Julia in en stämningsansökan till Örebro tingsrätt redan 6 augusti - hon är alltså kärande och crirstopher svarande. Ärendet är aktivt och har inte avgjorts ännu av domstolen.

För intresserande:
Örebro TR T 5345-25 Dagboksblad 2025-09-29
https://pixeldrain.com/u/xoR5yaKG

Hans patetiska nedräkning rör antagligen detta mål.

De viktigaste handlingarna i ovanstående mål:
https://pixeldrain.com/l/XazrCkJ7

Julia stämde crirstopher 6 augusti och vill att dotterns umgänge med pappan tas bort. Js relation med socialförvaltningen i Karlskoga verkar ansträngd.

crirstopher, å sin sida, ångrar nu att han för sex månader sen gav Julia enskild vårdnad; i en stämning daterad 23 september önskar han få enskild vårdnad av barnet. Domstolen har förelagt crirstopher att inkomma med uppgifter om ett antal frågor senast 7 oktober.
Citera
2025-09-29, 13:28
Avstängd
CoachFattys avatar
Citat:

Julia stämde crirstopher 6 augusti och vill att dotterns umgänge med pappan tas bort. Js relation med socialförvaltningen i Karlskoga verkar ansträngd.

crirstopher, å sin sida, ångrar nu att han för sex månader sen gav Julia enskild vårdnad; i en stämning daterad 23 september önskar han få enskild vårdnad av barnet. Domstolen har förelagt crirstopher att inkomma med uppgifter om ett antal frågor senast 7 oktober.

Ska han ha ensam vårdnad om dottern då och samtidigt göra porr? Bästa farsan!
Citera
2025-09-29, 13:32
Medlem
Citat:

Jag anade det då det har hetsats om att nedvärdera Julia.

Han verkar tro att han redan har "vunnit".

I min värld med tanke på situationen borde väl ändå hans högst troligt fängelsestraff åtminstone vara avtjänat innan det kommer på tal att bli enskild vårdnad?
Jag tror inte rätten tar hänsyn till att han precis lägligt ansökte om enskild vårdnad.

Om Julia inte anses att fortsatt ha enskild vårdnad så borde flickan omhändertagas.

Tillägg: vad är det för idiot som olagligt läst journaler?!! Vem påstår att den har tillgång till insideinformation? Jag blir helt matt över vilka fullkomliga idioter som ska ha något med barn att göra. Jävla kräk!
Senast redigerad av 111-111 2025-09-29 kl. 13:52.
Citera
2025-09-29, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoachFatty
Ska han ha ensam vårdnad om dottern då och samtidigt göra porr? Bästa farsan!

Han betonar att makarna, båda med miljonskulder, har det gott ställt ekonomiskt...!
Citera
2025-09-29, 13:35
Medlem
"Vi har det gott ställt"

Hoppas dom vill ha in underlag på kring detta när ekobrott nalkas samt miljonskulder

Är det 3 mille dom är uppe i nu i skulder tillsammans?
Gott ställt, hehe.
Citera
2025-09-29, 13:36
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Ang att ta frågan om umgänge rättsligt och på rätt sätt så skickade Julia in en stämningsansökan till Örebro tingsrätt redan 6 augusti - hon är alltså kärande och crirstopher svarande. Ärendet är aktivt och har inte avgjorts ännu av domstolen.

För intresserande:
Örebro TR T 5345-25 Dagboksblad 2025-09-29
https://pixeldrain.com/u/xoR5yaKG

Hans patetiska nedräkning rör antagligen detta mål.

Tack snälla
Citera
2025-09-29, 13:38
Medlem
Kommissarien1989s avatar
Enligt Cs egna ord : Henne får jag tillbaka det behöver du inte oroa dig för...

Så han är 100 % säker på sin sak, som han varit med allt annat som ändå gått åt skogen.
Citera
2025-09-29, 13:43
Avstängd
CoachFattys avatar
Citat:
Han betonar att makarna, båda med miljonskulder, har det gott ställt ekonomiskt...!

Det sorgligaste är ju att han tror på detta, på riktigt
Citera
2025-09-29, 13:46
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Snean påstår att Flashback ljuger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem