2025-09-29, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Visste du inte att Julia har var beroende av droger och att hon stängt in Lillen i en garderob flera gånger när hon bodde med H?

Vilka personer tror du han försöker slänga under bussen för ekobrott?

Tex sådana som har varit sk rådgivare. Om det inte sker i rätten kommer det ske utanför.

Ja du är ju trovärdig, not. Jag tror inte att du vet hur det är att vara ärlig. Storlögnerskan har fått kompisar som hakar på. Jäklar vad det är viktigt för er att Julia ska se klandervärd ut.

Om hon nu är sä hemsk, hur kan flickan få bo med henne?

Just det, du vet ju alltid bäst om allt fast det är lögner.
Citera
2025-09-29, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Fas 178 är såna som inte vill ha ett jobb och jag ser bara ner på människor som utnyttjar bidrag inte dom som är inte är självförsörjande. Empati? Fantiserar du ihop nåt igen? Jag älskar att Sveriges bidragssystem och ställde en fråga om det för jag inte förstår.

Offerkoftan08 tror Julia får socialbidrag och jag tycker det låter trovärdigt. Men flera andra säger att hon inte har socialbidrag hon har sjukersättning för hon jobbade tillräckligt förut. Hon jobbade ju med sociala medier nån timme här och där men utan att tjäna en krona. Hon berättade det i en lajv för ett litet tag sen att sociala medier är hennes jobb när nån ifrågasatte varför hon gick hemma arbetslös, i samma lajv som hon sa att hon inte tjänade pengar på sina sociala medier.

Får Julia sjukersättning från sitt jobb med sociala medier? Jag tycker att det är väldigt bra att Julia och Lillen blir försörjda när hon inte tjänar pengar, men jag kan inget om långtidssjukskrivning.

Varför är Julia så viktig för DIG och din vän? Är hon ett hot för er på något sätt?

Fråga henne vettja, eller är det inte lika kul som att sitta här och försöka vara märkvärdiga?
Citera
2025-09-29, 03:35
Medlem
GammelSkrackens avatar
Tänk att 2st användare i denna tråd är så besatt av Julia. Det var ett jäkla smutskastade på henne har dom försökt ragga på henne o fått nobben tro? Därav dom är så bittra?

Jag har en fundering, kanske julia driver med folk ang att hon säger att hon jobbar med socmedier, bara för att driva med sånna som är så långt uppe i baken på kräftstjärten med bihang?
Citera
2025-09-29, 03:40
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Absolut att dom skulle kunna det.
Jag tänker tex på folk som har gett råd, varit behjälpliga, tagit emot pengar osv. Tex sk rådgivare kommer utan tvekan åka under bussen om han fattar att det ser dåligt ut för honom. Folk fattar inte att han är ett enda stort ego som alltid kommer att välja sig själv först.

Såklart dom inte ser egot, dom har ju fullt upp med att slicka baken på honom
Han är för feg att stå för sina egna handlingar.
Citera
2025-09-29, 04:00
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ptsd hon har varit med om en del.
Så du har läst hennes journal?

Sluta försöka hitta på en massa trådsanningar. Hon är en fucking luffare som försummar sitt barn, det är sanningen.
Citera
2025-09-29, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Såklart dom inte ser egot, dom har ju fullt upp med att slicka baken på honom
Han är för feg att stå för sina egna handlingar.

Exakt och dessutom jobbar de hårt för att flytta fokus till Julia istället.
Citera
2025-09-29, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Sluta försöka hitta på en massa trådsanningar. Hon är en fucking luffare som försummar sitt barn, det är sanningen.

Hur vet just du att det inte är sant?
Citera
2025-09-29, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Du tror att man mår bra av att bli grovt misshandlad & våldtagen flera ggr om? det är så mycket som har hänt Julia från båda hennes ex, du tror inte såna saker sätter spår? du verkar vara så efterbliven måste vara knarket du trycker i dig.
Citera
2025-09-29, 08:40
Medlem
HeligaBrittas avatar
Fan vad pinsamt av honom att lägga upp en screenshot på att han köpt caia kalendern och klippa in en bild på att betalningen gått igenom via qliro - betala senare🤣🤣😆😆
Så osäker och liten att han klipper in en bild på att köpet är gjort, han känner att han verkligen måste bevisa 😆😆
Citera
2025-09-29, 08:42
Medlem
HeligaBrittas avatar
Varför flyttar jacke varje kvart? Han har flyttat typ 18 gånger på några år nu. Vad håller han på med? Trodde det hade skitit sig med Sofia när jag ser att han flyttar ännu en gång lixom
Citera
2025-09-29, 09:45
Avstängd
CoachFattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Varför flyttar jacke varje kvart? Han har flyttat typ 18 gånger på några år nu. Vad håller han på med? Trodde det hade skitit sig med Sofia när jag ser att han flyttar ännu en gång lixom

Säkert utslängd som den lort han är. Ser dessutom ut att alltid bo i fattiga hyresrätter med.
Galen luffare, som sin bror
Citera
2025-09-29, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Att förvägra ett barn umgänge med den andra föräldern utan lagstöd är att agera egenmäktigt.

Absolut inte!
Som vårdnadshavare är du SKYLDIG att se till att barnet är tryggt. Annars begår du ett lagbrott enligt svensk lag och barnkonventionen.

Ni som säger "det finns inget domslut om att hon får behålla barnet" fattar väl att det finns en tid däremellan????
Har det hänt saker, vilket det påvisats, så måste Julia skydda barnet mot den miljön.

Nästa steg, då han redan förlorat vårdnaden, är att han förlorar umgängesrätten om han inte agerar i barnets bästa.
Att involvera Linnea konstant och låta henne bära facklan mot Julia är absolut ngt där det anses att han inte vill barnets bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in