2025-09-29, 04:49
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det kommer nog att bli mer och mer av sånt här från båda hållen tills inbördeskriget startar.

Så som vänstersnusket har betett sig efter mordet på Herr Kirk så är jag ändå förvånad att inte fler MAGA har tagit till vapen för att tysta en å annan.

Man undrar ju dock över varför just den restaurangen och det tillvägagångssättet?
Det kommer inte bli något inbördeskrig din krigsrunkare.
Citera
2025-09-29, 04:56
Medlem
Inkommers avatar
Sinnessjuk stackare som inte fått den vård han behöver. Den dåren borde inte fått gått lös bland normala människor.

Stackarn tror för fasen att sjukhus, kyrkan, vit makt-lgbtq-folk och nazipedofiler konspirerar för att mörda honom.

Det här är bara en vapentränad dåre som inte fått rätt behandling efter att ha deltagit i krig.
Citera
2025-09-29, 06:05
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Soldat med PTSD?
Stort problem i USA. De behöver nog fundera på om det är värt att åka runt och kriga överallt och samtidigt försöka ta hand om de människospillror som kommer hem från krig.
Citera
2025-09-29, 06:29
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Make America great again. Vill inte alla människor det oavsett vilken politisk sida man står på? Ingen tycker väl att det är bättre nu än tidigare ?

Jag skulle säga jag skulle vara MAGA om jag bodde i staterna och jag skulle också säga jag inte är höger eller vänster, jag står i mitten.
Citera
2025-09-29, 06:33
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Jag skumläste bara men jag kan inte se något i texten där det står han var galen eller MAGA-supporter explicit.
Citera
2025-09-29, 06:35
Medlem
Zaedrewss avatar
Galen krigsveteran. Jo de är vana med det i USA. Mest troligt brukar ju bara skjuta skallen av sig själva. Inte ta andra med säg. Det dör ju flera varje dag där av självmord från PTSD.
Citera
2025-09-29, 07:12
Medlem
Maga människor mår ofta psykiskt dåligt. Därav mord osv. Vi ser skjutningar i stort sett varje dag i usa nu.
Citera
2025-09-29, 07:33
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agendafreetv
Det är bara så högerterroristerna agerar. Man ska inte vara säker någonstans. Inte ens på en restaurang med sin familj.

Du menar som han som sköt ihjäl kyrkfolk i usa igår?
Citera
2025-09-29, 07:35
Medlem
PungiMunninens avatar
Citat:
his 2024 lawsuit indicates that he is probably far-right and MAGA-aligned.

Liberaler: 100% Maga-supporter!

När Charlie Kirks mördare bokstavligen ristat in vänsterbudskap i kulorna har mördade med, samma liberaler:
  • Går inte att bevisa att han var vänster!
  • "MAGA-supporter sonen" (bokstavligen rubrikerna i svensk media)
  • Var förmodligen högerextremist

Men ja, alla de här mördarna är Lunatics, USA håller på att kollapsa. About time. Jag kan inte annat än att applådera. Hoppas det blir kommunistisk revolution.
Senast redigerad av PungiMunninen 2025-09-29 kl. 07:38.
Citera
2025-09-29, 08:15
Medlem
Kufspotters avatar
Ännu en galen MAGA-supporter som väljer att mörda oskyldiga. Tragiskt.
Citera
2025-09-29, 08:20
Medlem
Kufspotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Galen krigsveteran. Jo de är vana med det i USA. Mest troligt brukar ju bara skjuta skallen av sig själva. Inte ta andra med säg. Det dör ju flera varje dag där av självmord från PTSD.
Ja nu är politiska åsikter och hudfärg inte så intressant när det är en galen vit terrorist som sympatiserar med MAGA.

https://pbs.twimg.com/media/C3dUTdFWcAA4etK.jpg
Citera
2025-09-29, 08:54
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Om det är ok att mörda högerdebattörer vars slogan är "Lets talk about it" och hela vänstern jublar, får man nog räkna med att andra sidan också anpassar sig till detta och att det ibland slår över i skallen på någon.

Högersidan har också mycket våld, att ge igen för.. de har hållt igen länge. Någon gång brister det.

Enklast hade såklart vart om folk bara segregerade från varandra och skapade närsamhällen med likasinnade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in