Citat:
Ursprungligen postat av
myraite
Men det är fel oavsett vad du tycker. Man får inte att sitta och prata om vem som helst, hur som helst. Nicci har flera gånger insinuerat att A har utsatt henne för psykisk/fysisk misshandel, skrivit ett text riktad till hans tjej om att hon bör springa fort därifrån, att han är en hemsk människa. Av all fakta som är känd så har inte A blivit dömd för något av detta som hon påstått han har gjort. Det är att förtala någon, och att hålla på att göra det mot sitt barns pappa visar på stor omognad och oförmåga att tänka längre bort än sig själv.
Ja hon var gravid och väldigt ledsen , hormoner du vet.
Men det var A som skickade all deras privata SMS till den där Nessa eller va skvallerkonto nu heter va? Du får gärna redogöra för hur han gjorde deras SMS offentliga och varför. Eller om någon annan kan göra det för nya i tråden . Jag har inte varit så involverad i dom bitarna men vet att folk reagerade väldigt på hur dumt han var sig åt.
Jag vet inte vad hon har varit utsatt för eller inte. Det har jag sagt många gånger. Men flera i tråden menar på att ’dom vet’ fast dom inte har där.
Jag har också sagt här i tråden att har N utsatt honom för allt NI påstår så är han bara korkad som inte anmäler det. ’Han vågar inte det’ pga ditten och datten osv osv ’Han är smart som inte gör det pga sekten’ osv osv
Jag tycker precis tvärtom.