2025-09-28, 02:00
Medlem
Någon som fikat med Karisma party girl från ST?
Citera
2025-09-28, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senapspojken
Menar du tjejen med stor rumpa och fejkbröst? Profilbild på röd klänning?
Citera
2025-09-28, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daz4me
Min bedömning: 3/10

Har du lust att utveckla gällande Yoursteph?
Citera
2025-09-28, 17:50
Medlem
Bara en allmän kommentar eller observation, men om man tittar på sajter som AW eller Vivastreet för brittiska eskorter så tar de i genomsnitt halva kostnaden till Stockholm. Men vi får inte dubbelt så mycket betalt som genomsnittslönen här, eller hur? Svenska kvinnor luras att tro att de kan ta ut dessa priser. Jag tvivlar på att upplevelsen är dubbelt så bra, eller är de dubbelt så snygga. En rik mans hobby detta.
Citera
2025-09-28, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nocturnaltourist69
Bara en allmän kommentar eller observation, men om man tittar på sajter som AW eller Vivastreet för brittiska eskorter så tar de i genomsnitt halva kostnaden till Stockholm. Men vi får inte dubbelt så mycket betalt som genomsnittslönen här, eller hur? Svenska kvinnor luras att tro att de kan ta ut dessa priser. Jag tvivlar på att upplevelsen är dubbelt så bra, eller är de dubbelt så snygga. En rik mans hobby detta.
Det är inte kvinnorna som luras att ta dessa priser. Det är ju männen som betalar dessa priser som blir "lurade"..
Citera
2025-09-30, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senapspojken

Såg att någon i tråden nämnde att hon var Post op. Har ingenting emot det men tycker att man borde vara ärlig med sånt.
Senast redigerad av Cravingforcleavage 2025-09-30 kl. 13:44.
Citera
2025-09-30, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cuteboy226
Menar du tjejen med stor rumpa och fejkbröst? Profilbild på röd klänning?

Exakt! Väldigt mycket bimbo stil
Citera
2025-10-01, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cravingforcleavage
Såg att någon i tråden nämnde att hon var Post op. Har ingenting emot det men tycker att man borde vara ärlig med sånt.
Detta stämmer inte, dock är hon extremt opererad.
Hon är född som tjej och var tidigare en ganska vanlig tjockis. Nu är hon en tjockis med faketuttar och en oproportionerlig fakeröv.

Servicen är 0/10, som jag har förstått det ifrån andra.
Citera
2025-10-04, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av curious23
Sweeaty02 i RS : Snygg, fin kropp. Behandlingen var stressig och hon var lite”twitchy”. Gav mig intrycket att hon har ett beroendeproblem. Kan tyvärr inte rekommendera henne.
Skulle inte rekommendera heller.

Verkade trevlig när vi pratade för att bestämma träffen men slutade svara när vi skulle mötas. Inte alls pålitlig.
Citera
2025-10-04, 21:26
Medlem
Livia på Rosa

Bokade en träff, skulle plocka upp henne med bilen. Så fort hon kom in i bilen så gick hon ut efter 5 sekunder. Drogpåverkad och full och hon hade på sig Adidasbyxor och en hoddie.
Citera
2025-10-06, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madriano
Livia på Rosa

Bokade en träff, skulle plocka upp henne med bilen. Så fort hon kom in i bilen så gick hon ut efter 5 sekunder. Drogpåverkad och full och hon hade på sig Adidasbyxor och en hoddie.

Hade du bokat bilträff, eller skulle du hämta upp henne för att köra outcall? Jag tänker att Adidasbyxa och hoodie är ett sätt att vara diskret?
Citera
2025-10-06, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spleenterz
Hade du bokat bilträff, eller skulle du hämta upp henne för att köra outcall? Jag tänker att Adidasbyxa och hoodie är ett sätt att vara diskret?

Köra outcall hos mig. Men hon kunde klä ut sig till jeans eller nåt. Hon såg helt förstörd ut också, man såg direkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in