2025-09-28, 18:58
Medlem
Den känslan har tyvärr alltid varit förödande för mig , efter det så går det snabbt utför eller så blir vi som kompisar

Förr i tiden tror jag inte man agerande på den känslan utan man höll ihop oavsett

Idag så tror jag att den betyder slutet på dom flesta relationer, med dagens snabba värld och all porr lättillgänglig så kanske detta med att vara tänd på sin partner går fort över ?

Jag tror att parrelationer kommer få det ännu tuffare om 10-15år

Vad tror ni ?
Citera
2025-09-28, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Den känslan har tyvärr alltid varit förödande för mig , efter det så går det snabbt utför eller så blir vi som kompisar

Förr i tiden tror jag inte man agerande på den känslan utan man höll ihop oavsett

Idag så tror jag att den betyder slutet på dom flesta relationer, med dagens snabba värld och all porr lättillgänglig så kanske detta med att vara tänd på sin partner går fort över ?

Vad tror ni ?

Porr har väl varit lättillgängligt i typ 25 år, det är inget nytt.
Citera
2025-09-28, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av def321
Porr har väl varit lättillgängligt i typ 25 år, det är inget nytt.

Ja för 25år sen kunde man sakta ladda ner bilder över modem

Men då var det ff lite svårt för tonåringar att se mkt när dom ville
Citera
2025-09-28, 19:08
Medlem
Citat:
Ja för 25år sen kunde man sakta ladda ner bilder över modem

Men då var det ff lite svårt för tonåringar att se mkt när dom ville

Redan 2000 hade väldigt många bredband och det ökade exponentiellt efter denna tid. En majoritet av befolkningen hade tillgång till internet vilket också betydde att det redan då fanns ganska mycket internetporr. Ett par år senare hade typ alla bredband.
Citera
2025-09-28, 19:10
Medlem
Citat:
Redan 2000 hade väldigt många bredband och det ökade exponentiellt efter denna tid. En majoritet av befolkningen hade tillgång till internet vilket också betydde att det redan då fanns ganska mycket internetporr. Ett par år senare hade typ alla bredband.

Tror du det påverkat mkt för relationer ?
Citera
2025-09-28, 19:12
Medlem
Citat:

Jo men år 2000 även om folk hade bredband så hade man ofta en stationär dator , då var det inte lika lättillgängligt ändå att se porr

Idag har man porr i fickan 24/7
Citera
2025-09-28, 19:15
Bannlyst
Brukar vara kvinnor som känner så
Citera
2025-09-28, 19:37
Avstängd
Citat:

Vad tror ni ?
Jag har aldrig upplevt det du gör, har alltid varit tänd på min partner! Vad har porr med saken att göra?
Citera
2025-09-28, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Jag har aldrig upplevt det du gör, har alltid varit tänd på min partner! Vad har porr med saken att göra?

Du menar att porr inte kan ge skev bild och göra att folk bara tänder på "porriga" tjejer eller fantasier dom ser ?

Du är en av få som jag hört fråga om detta

Men vi är alla olika och du håller inte med och det är okej
Senast redigerad av Du-Hast 2025-09-28 kl. 19:45.
Citera
2025-09-28, 19:46
Medlem
Kleiners avatar
Så du tror att man slutar tänder på sin partner enbart utifrån känslan?

Vi få väl hoppas att du inte känner för värre saker och går efter känslan?

Citat:

Vad tror ni ?
Citera
2025-09-28, 19:47
Medlem
kalkryggars avatar
Vissa säger ju att de lyckas hålla kvar sin kåthet på sin partner genom att de ser på just porr.

Jag tror allt beror på hur människor agerar och ser på saker. Förlorar man lusten på sin partner så har det nog inte med porren att göra.

Men i framtiden när vi har robotar som är snyggare än snyggaste tjejen och har en intelligens och empati som ingen tjej kan leva upp till så är det nog ganska många som skaffar sig en sån istället för en tjej. Speciellt män som är 40+.
Citera
2025-09-28, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Så du tror att man slutar tänder på sin partner enbart utifrån känslan?

Vi få väl hoppas att du inte känner för värre saker och går efter känslan?

Ja det är såklart trist , men jag skrev börjar gå utför
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in