Citat:
Ursprungligen postat av
HaRedaPa
Skriven på 26 årig tjej i älta... stulen kanske? Vad kostar en sånhär bil.. har man råd med det som 26-åring..
De finns bara tre personer med samma efternamn, ingen av de har synliga bilder på sociala medier. Bilens ägare går inte att hitta via alla tjänster.
Vore intressant att veta hur de här regnumret kom in i bilden. De matchar bilen på bärgaren i färg och modell!