2025-09-27, 22:35
Bannlyst
Detta är inte någon nazi eller rasisttråd utan detta är en diskussion av ren nyfikenhet varför vi ser ett ganska tydligt mönster här. Om vi tar boxare så är Mike Tyson ett jävla monster, han skulle kunna slakta vem som helst som någonsin levt. Om jag skulle behöva försvara min familj mot utrotning och jag fick välja mellan Mike Tyson eller låta min pappa lista ut en plan för överlevnad, så hade jag ändå valt Mike Tyson. Men om vi bortser från boxning och kollar inom t.ex. Schack, varför är dom ultimata supermästarna vita (Magnus Carslen)? Eller om vi kollar inom rap, som domineras av mörkhyade, varför är kungarnas kung vit (Eminem)? För er som inte känner till Magnus Carlsen eller Eminem så är dom i princip människor som gör sin grej med fusk aktiverat, dom är inte bara 10% bättre än den näst bäste utan dom springer varv runt allt motstånd.

Jag såg nyss Eminem knulla en neger och blev då återigen påmind om att toppen på näringskedjan tycks alltid vara vita män, förutom undantagsfall som löpning och Mike Tyson. Men varför är det såhär? Legitima men tråkiga svar som "Fuck niggers" kommer RPas.
2025-09-27, 22:46
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Nu åkte väl Mike Tyson på stryk sist han försökte boxas men håller med dig om att han var kung när han väl var aktiv på allvar.
2025-09-27, 22:48
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansingen
Detta är inte någon nazi eller rasisttråd utan detta är en diskussion av ren nyfikenhet varför vi ser ett ganska tydligt mönster här. Om vi tar boxare så är Mike Tyson ett jävla monster, han skulle kunna slakta vem som helst som någonsin levt. Om jag skulle behöva försvara min familj mot utrotning och jag fick välja mellan Mike Tyson eller låta min pappa lista ut en plan för överlevnad, så hade jag ändå valt Mike Tyson. Men om vi bortser från boxning och kollar inom t.ex. Schack, varför är dom ultimata supermästarna vita (Magnus Carslen)? Eller om vi kollar inom rap, som domineras av mörkhyade, varför är kungarnas kung vit (Eminem)? För er som inte känner till Magnus Carlsen eller Eminem så är dom i princip människor som gör sin grej med fusk aktiverat, dom är inte bara 10% bättre än den näst bäste utan dom springer varv runt allt motstånd.

Jag såg nyss Eminem knulla en neger och blev då återigen påmind om att toppen på näringskedjan tycks alltid vara vita män, förutom undantagsfall som löpning och Mike Tyson. Men varför är det såhär? Legitima men tråkiga svar som "Fuck niggers" kommer RPas.
varför är kineser, japaner och sydkoreaner de bästa i världen på att spela Go?
Du svarar förmodligen någonsting i stil med...
- för att det är nästan inga vita som spelar detta spel
Därmed har du bevisat att vita är idioter - inte alla, men en hel del.
2025-09-27, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Nu åkte väl Mike Tyson på stryk sist han försökte boxas men håller med dig om att han var kung när han väl var aktiv på allvar.
Det är inte rättvist att räkna Mike Tysons fight mot Jake Paul då Jake Paul är ett unikt specimen, han är världens bästa boxare just nu och dessutom yngre än Mike Tyson. Jake hade slaktat Mike alla dagar men när Mike är så gammal så räknas det inte.
2025-09-27, 22:51
Medlem
zombie-nations avatar
En av de allra mest intelligenta jag har träffat är kines, så jag tror absolut att de klår oss på många områden.
2025-09-27, 22:51
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Men varför är det såhär?
å vi skall besvara denna tråds rubrik endast utifrån boxning, rap och schack.
Är det vad du innefattar i rubrikens "allt"?
Jisses!
2025-09-27, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
å vi skall besvara denna tråds rubrik endast utifrån boxning, rap och schack.
Är det vad du innefattar i rubrikens "allt"?
Jisses!
Jag förstår att endast du har svårigheter att tyda tråden så jag kan hjälpa dig och säga att det du borde göra är att tänka efter på det område som intresserar dig, t.ex. matlagning, och fråga ifall den som är bästast i världen är vit, som TS påstår. Det TS påstår är alltså att majoriteten av områden som såna som du kan komma på, är att vita personer. Varför är det så? Din jävla bög
2025-09-27, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
En av de allra mest intelligenta jag har träffat är kines, så jag tror absolut att de klår oss på många områden.

Finns ett ordspråk som säger att är vi bra på någonting så finns alltid en kines som är bättre.

För övrigt så skiftar det alltid enormt när man jämför på individnivå.
2025-09-27, 22:59
Medlem
pn222jws avatar
Några förklaringar är ganska logiska... Ju varmare året-runt klimat desto lättare är, eller framförallt var det, att överleva. Kalla vintrar krävde en högre social organisation. Med det följde skriftspråk och militär organisation för att försvara sig emot liknande grannländer. Ett undantag med fint jämnt klimat är dock Egypten, men där krävde å andra sidan Nilens agroteknologi en sammanhållning. Intelligens blev sen en individuell socialdarwinistisk genetisk faktor - intelligentare föräldrar fick fler barn, vilket i sin tur nedärvdes... så rullade det på från cirka 5000 f Kr till och med cirka 1900 e Kr. Nordeuropa och norra Asien hade alltså en inbyggd selektion där dom hårda överlevde.
2025-09-27, 23:01
Medlem
Springa kan de, om de är från östafrika.
2025-09-27, 23:06
Avslutad
Jag kan förvisso ha fel men är inte indier och lankeser överlägsna ingenjörer? De jag stöt på, dock som juriststudent på universitetet har alla framståt som väldigt kompetenta.
2025-09-27, 23:20
Medlem
Citat:
Jake Paul är ett unikt specimen, han är världens bästa boxare just nu ...
Är du på riktigt??
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in