2025-09-23, 20:26
Medlem
SkuggFalkens avatar
Hur många 60-åringar bor det på adressen Tomtevägen 3, Vargön?

Ingen raketforskning.
Citera
2025-09-23, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkuggFalken
Hur många 60-åringar bor det på adressen Tomtevägen 3, Vargön?

Ingen raketforskning.
Ok så de va en av tre inblandade, då har vi två kvar.
Citera
2025-09-24, 00:20
Medlem
Har Tomtevägen varit avspärrad?
Citera
2025-09-24, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willieweed
Har Tomtevägen varit avspärrad?

Nej inte vad jag har märkt av. Jag bor ju i samma trappuppgång som detta skedde. På den lördagsmorgonen var jag vaken från 03. Jag hörde onödigt oljud och jag tänkte liksom, va fan, det är helg, behöver inte vara så högljudd då. Jag märkte inte av polis, ambulans ens. Blev tillsagd av personalen sen vid 07 att det hade hänt en sak
Citera
2025-09-24, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poteter
Mordförsöket i Vargön skedde i misstänkte mannens bostad

Tidigt i lördags morse knivhöggs en man i Vargön. En man och en kvinna anhölls, misstänkta för mordförsök. Kvinnan släpptes senare, men är fortsatt misstänkt.
– Det är den misstänkte mannens bostad som är brottsplatsen, säger

Nej. Det skedde på tomtevägen 3, han som blev skadad bor ju där. Var ju blod i hela trappuppgången och utanför. Jag bor här. Såg det i trappen efter det hade hänt och personal städade upp blod
Citera
2025-09-24, 09:13
Medlem
Sordins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kotten1984
Nej. Det skedde på tomtevägen 3, han som blev skadad bor ju där. Var ju blod i hela trappuppgången och utanför. Jag bor här. Såg det i trappen efter det hade hänt och personal städade upp blod

Den skadade 60-åringen kanske stapplade hem efter han blivit knivhuggen. Hade dådet skett på Tomtevägen hade det förmodligen varit avspärrat där
Citera
2025-09-24, 20:01
Medlem
Detta hände inte på T@mtev 3. Det hände på M@rgretbergsv. 2 ,allt annat är skitsnack!

Mgm 1: M@ka Ka@hua
BO: G@ran W@rnlu@d
Lista ut resterande bokstäver själva.

Enligt rykten på byn:

BO är allvarligt skadad i buk och bröst.
Har tagit sig till busskuren på St@tionsv.
Ganska mycket blod i busskuren.
Vad som hänt efter är oklart
Citera
2025-09-25, 06:29
Medlem
Och kvinnan? Vet någon vem det är?
Citera
2025-09-25, 19:39
Medlem
Någon som vet något om det senaste dådet ?
Citera
2025-09-25, 20:03
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaskenss
Någon som vet något om det senaste dådet ?
(FB) Man anträffad avliden i en bostad i Vargön (2025-09-25)
Citera
2025-09-25, 21:01
Medlem
Da*iel Isa*sson ska vara den som är hittad död. Hans bror ska enligt källor vara Robi* wer*lu*d, som körde ihjäl sig vid lindås 2022. Deras pappa är G*ran som för några dagar sedan blev utsatt för mordförsök. Mamman till barnen, G*rans ex är den kvinnliga misstänkta gällande mordförsöket på G*ran. Pådraget som är nu där Da*iel även misstänks ha hittats avliden ska vara i ett hus där mamman och Robi* befann sig dagen Robi* körde ihjäl sig
Citera
2025-09-25, 21:24
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whattafakkudoin
Da*iel Isa*sson ska vara den som är hittad död. Hans bror ska enligt källor vara Robi* wer*lu*d, som körde ihjäl sig vid lindås 2022. Deras pappa är G*ran som för några dagar sedan blev utsatt för mordförsök. Mamman till barnen, G*rans ex är den kvinnliga misstänkta gällande mordförsöket på G*ran. Pådraget som är nu där Da*iel även misstänks ha hittats avliden ska vara i ett hus där mamman och Robi* befann sig dagen Robi* körde ihjäl sig
Vad är detta för kaosfamilj? Stackars barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in