• 8
  • 9
2025-09-19, 12:06
Medlem
Kokkashugis avatar
Valfritt muslimskt land är säkraste kortet.
Citera
2025-09-19, 12:12
Medlem
Popetoterors avatar
Håller med TS
Bor i ett område som säkerligen SD har skapat, aldrig varit så missnöjd med mitt boende.
På väg att flytta...
Citera
2025-09-19, 12:14
Medlem
daf66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexyrape
Låter fint. Skulle man kunna integrera sig i det området som svensk?
Som namnet ditt antyder så kommer vissa integrerade element se dig som just det. Men javisst. Kör hårt.
Citera
2025-09-19, 12:16
Medlem
Gentss avatar
Förslagsvis flyttar man från Sverige om man är trött på svenskar.
Citera
2025-09-19, 12:55
Medlem
Citat:
Så då är det inte bra områden då? Jag frågar efter bra områden och du föreslår dåliga.

Det kanske inte finns några bra områden utan svenskar? Flytta annars till Istanbul eller börja med att resa mer. Vart kommer du själv ifrån? Du har sökt dig till ett svenskt forum för att fråga svenskar hur man undviker dem, känns som ett troll.
Citera
2025-09-19, 13:01
Medlem
Citat:
Vilka är dom bästa och tryggaste bostadsorterna man kan bo på där det bor minimalt med svennar? Jag vill bo med så få svennar som möjligt och i ett tryggt och sprudlande mångkulturellt område. Där det finns massor med spännande restauranger och småbutiker som säljer allt möjligt, där det är liv och tjo och tjim på gatorna, där folk hälsar på sina grannar och ser efter sina medmänniskor. Där man kan slå sig ned vid ett kafébord och ha livliga diskussioner om persisk poesi eller hamna på en kvartersfest där alla kommer ut och dansar och ler och äter och har det bra. Ett ställe som alla är välkomna till bara dom släpper till lite. Och inte är så stela och hatfyllt svenska.
Beirut passar nog dig perfekt, hej då!
Citera
2025-09-19, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popetoteror
Håller med TS
Bor i ett område som säkerligen SD har skapat, aldrig varit så missnöjd med mitt boende.
På väg att flytta...
Vad heter området?
Citera
2025-09-25, 15:23
Medlem
Yungvidzibois avatar
Och jag är trött på er jävla invandrare som inte kan sköta sig och alltid ska skräpa ner. Om ni inte vill vara här kan ni flytta hem till era hemländer, där kan ni leva rövare hur mycket ni vill.
Och om du mot förmodan vill stanna i SVERIGE får du finna dig i att det finns svenskar där, gudskelov.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in