2025-08-27, 12:00
Medlem
Frankrike vill ja heller aldrig tilö
Citera
2025-08-27, 12:36
Medlem
Tratten52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poxxaq
Ingen som skrivit USA ännu? Hemlösa överallt, psykiskt sjuka överallt, folk som är ute efter bråk och man känner sig otrygg vart man än går när det är mörkt.

Jag håller med, första gången jag besökte nyc kändes det som man hamnat i en dystopi film där jordens undergång är närstående. Allt är svindyrt och människor är som zombier, skitigt och slitet. Jag fattar inte hur i helvete man kan älska den staden som vissa verkar göra. 👎
Citera
2025-08-27, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tratten52
Jag håller med, första gången jag besökte nyc kändes det som man hamnat i en dystopi film där jordens undergång är närstående. Allt är svindyrt och människor är som zombier, skitigt och slitet. Jag fattar inte hur i helvete man kan älska den staden som vissa verkar göra. 👎

Gillar inte heller N.Y
Citera
2025-09-25, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Jag har varit i Bulgarien 1 gång (Sofia) och tyckte det var skitbra. Bra mat, billiga restauranger, inga jobbiga säljare och folk hade inget emot mig som turist.
Glad att du gillade det. Min syster brukar också åka till Sofia. Mycket för att hennes sambo har en lägenhet där men hon tycker folket är ganska trevliga där till skillnad emot Sunny beach.
Citera
2025-09-25, 12:01
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckthew0rld
Bara tjeckien( prag)
Prag är underbart. Nästan helt fritt från araber och annat mellanösternpack samt somalier.
Citera
2025-10-13, 14:47
Medlem
Landkrabbans avatar
Tunisien var hemskt! Never again
Citera
2025-11-23, 15:07
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Har garanterat rest mer än 90% av alla i tråden. Finns inget HELT LAND som jag skulle dissa. ALLA länder i hela världen har skithål-ställen och att låta dessa definiera ett helt land är naturligtvis helt absurt.

Ni 18-åringar som bara besökt Sunny Beach och därför dissar hela Bulgarien är ju helt dumma i huvudet i hur jävla trångsynta ni är. Många liknande svar i tråden. Sunny Beach var bara ett exempel.
Citera
2025-12-08, 09:30
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratten52

Går liksom inte att döma hela USA efter hur vissa städer är, men ja, jag vet vad du snackar om.
Generellt är amerikanska storstäder en dystopisk chock för svenskar. Välbärgade amerikaner håller dig dessutom borta från dessa.
Var tex. i Downtown L.A och föreställde mig en stad som man är van vid. Istället fick man se en dystopisk värld med utslagna människor som bodde i kojor ute på trottoaren. Detta är alltså Downtown L.A. Det blev ännu värre när vi råkade gå en bit in på Skid Row.
Men så är det också en väldigt udda värld vi har fått se där i L.A.
Amereikanska småstäder är något helt annat. Supermysigt, mycket vänliga människor utan missbrukare.
Citera
2025-12-09, 07:38
Medlem
Gambia - ormar, misär och feta engelska kärringar som vill ha 20-åriga afrikaner. Nej tack.
Citera
2025-12-09, 08:02
Medlem
Limma skinkbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Har garanterat rest mer än 90% av alla i tråden. Finns inget HELT LAND som jag skulle dissa. ALLA länder i hela världen har skithål-ställen och att låta dessa definiera ett helt land är naturligtvis helt absurt.

Hehe, jag kan komma på ett par tre stycken såna länder.
Vatikanstaten, Monaco och Nauru. Där kan man nog faktiskt tillåta sig att dissa hela landet om man inte trivdes.

Citat:
Ni 18-åringar som bara besökt Sunny Beach och därför dissar hela Bulgarien är ju helt dumma i huvudet i hur jävla trångsynta ni är. Många liknande svar i tråden. Sunny Beach var bara ett exempel.

Håller med till hundra procent.
Citera
2025-12-09, 08:09
Medlem
Svavelbryggas avatar
Thailand. Poliser med automatvapen överallt för stark diktaturkänsla, sexarbetare överallt och den sämsta sortens turister. Bangkok helt värdelös stad.
Citera
2025-12-09, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke

Har aldrig varit i Sunny Beach, men huvudstaden Sofia är en riktig soptipp, måste ta priset som en av de skabbigaste huvudstäderna i Europa. Har därför svårt att tro att resten av landet skulle vara mycket bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in