2025-08-04, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaenkelberrie
Antagligen är du rysstroll.
Sverige är ett av världens bästa länder att bo i fortfarande. Läs igenom all möjlig statistik istället för att sitta här och löjla dig bakom ett tangentbord.

Jag är övertygad om att de tror samma sak i Nordkorea, de kan också fabricera fin "statistik" om det behövs.
Citera
2025-08-04, 20:41
Medlem
Kaenkelberries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Jag är övertygad om att de tror samma sak i Nordkorea, de kan också fabricera fin "statistik" om det behövs.

Så du likställer alltså Sverige med Nordkorea?? Haha du är ju helt blåst ju.
Citera
2025-08-04, 21:45
Avslutad
Dom flesta smutshålorna faktiskt. Vad sägs om Bristol, grått och jävligt tråkigt. Eller fan napoli alltså, alla delar vid centralen och som inte är vid strandpromenaden. På ett sätt är det charmigt så länge man hamnar på en pub och får i sig lite sprit, då blir det kul. Även det gråa och mest trista blir bra då. Men alltså fan, visst Rumänien och bucharest kan vara sunkigt men samtidigt fint som fan. Näe Napoli är i princip totalt kaos, avskyvärd trafik och sopor överallt, ful arkitektur också. Kommer man sen till Florens så är det himmelen i jämförelse.
Citera
2025-08-04, 23:09
Medlem
Mr Hectors avatar
Turkiet, Egypten (även om havet är fantastiskt), Bulgarien, Cypern. Det är väl de ja kommer på på rak arm.
Citera
2025-08-04, 23:35
Medlem
Uzbekistan - väldigt underligt land!
Citera
2025-08-06, 20:38
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Folk som åker till Turkiet, Egypten, Tunisien, ni måste vara ena riktigt fattiga jävlar. Vem fan åker till ett muslimland frivilligt och sen dessutom är förvånad att det var skit.

London är skit också. Kommunistiskt dystopiskt pissland generellt befolkat av muslimer och indier.

Thailand är inget speciellt. Åker inte till rabiesländer igen.

Nu får man ta seden dit man kommer, likt du vill att invandrare ska ta sig an när de kommer hit.

Har ej haft problem i dessa länder, bara trevliga minnen.
Men nu har jag sett Egypten med mina resor dit, så dit behöver jag inte åka mer.

Danmark är inget som lockar mig.
Varit där tre gånger, så nu är det stopp för mig
Citera
2025-08-07, 08:28
Moderator
Sun Rulers avatar
Jag skulle drifta mig till att säga vissa storstäder i Europa och USA.

T.ex. Paris, London och Rom samt Las Vegas. De är absolut värda ett besök men efter ett par vistelser så klingar mitt intresse av.

Dock så lär vissa av dessa likväl ändå besökas då barnen skall få uppleva dessa också.
Citera
2025-08-27, 04:46
Avslutad
New York. Mycket otrevlig noggerbefolkning, och även många andra är överlag dryga och otrevliga. De vet att det alltid kommer nya turister.

Pakistan/Indien. Skitigt och förfallet överallt, på en nivå som en svensk har svårt för att förstå innan man ser det, och knappt ens då kan man ta in att ett folk kan göra så mot sig själva. Varit hemma hos medelklass-indier i Sverige (läkare och forskare) och det ser likadant ut hos dem här så det tycks vara något som har med etniciteten att göra (de är dock den mest framgångsrika etniciteten i USA så kapabla på annat än städa tycks de åtminstone vara).
Citera
2025-08-27, 11:53
Medlem
Klokhets avatar
Egypten. Fy fan!!
Citera
2025-08-27, 11:56
Medlem
Bara tjeckien( prag)
Citera
2025-08-27, 11:58
Medlem
Ett helt land alltså?

Nej, kan knappast hitta på något. Nästan alla land har ju tråkiga och dåliga platser. Jag har väldigt lite lust att besöka Egyptien (har aldrig varit där) men kan tänka mig att det till och med där finns guldkorn om man håller sig undan Kairo, pyramider och turistorter längst med havet.

Paris är jag inget fan av, men åk 2 timmar ut på landet så finns det ju extremt mycket charmigt i Frankrike.

Är inte sugen på Sunny Beach, men Bulgarien har ju många andra fina städer.

Så nej. Inget land jag klarar att döma ut.
Citera
2025-08-27, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckthew0rld
Bara tjeckien( prag)

De var lika stela och trista som svenskar, är enda mentaliteten som påminner om svensk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in