2025-09-25, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det känns som mycket troligt att Chrippa med lilla frun hade tänkt ta barnet med våld med hjälp av Jacke och sen åka till Dubai.

Nu var tydligen inte Julia ensam så de tre personerna som skulle kidnappa barnet fick åka vidare men då Julia var med sin mamma så hade hon stöd i situationen.

För Chrippa har kanske fattat att i dag så kan det hela över?

För jag tror nog att Chrippa har klart för sig att han måste anmäla Julia för något när han inte får träffa barnet, men han hinner inte det eftersom han ska till Dubai nu. Jacke har väl tagit något SMS-lån så att de kan åka. Han verkar ju mer än smart.

För att kunna resa till Dubai så krävs det ett pass och det har inte Chrippa.
Citera
2025-09-25, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
För att kunna resa till Dubai så krävs det ett pass och det har inte Chrippa.

Det finns massor av människor som har falska pass och id. Eller hur?
Citera
2025-09-25, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backa70
Vilken tid idag är det sagt att åtal skall väckas?

Det har ev förlängts, vi får vänta lite så får vi se.
Citera
2025-09-25, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Så egoistiskt och sjukt betende att åka dit o skrika.Tydligen härjade de så mycket att Julia fick åka till ett skyddat ställe (enligt Motvikts video).Och ta med Jacke som påhejare??? De är lika tappade alla tre och ingen av dem ska ha med barn att göra så länge de inte kan bete sig, så sorgligt!

Varför gör de såhär? Är det Linnea igen som kom med en bra idé? Typ som hennes live när hon svartmålade mamman? Med tanke på att hon tidigt i deras förhållande enligt Chrippa SJÄLV, uttryckt att hon skulle förstöra hans liv och vårdnaden om barnet. Allt detta sammantaget ser nog inte bra ut för soc och Chrippas case
Citera
2025-09-25, 10:54
Medlem
Citat:
Det har ev förlängts, vi får vänta lite så får vi se.
Ok, tack för info
Citera
2025-09-25, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det finns massor av människor som har falska pass och id. Eller hur?

Iofs men om Chrippa skulle sticka dit så får han större problem än han har nu.
Citera
2025-09-25, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backa70
Vilken tid idag är det sagt att åtal skall väckas?

Det blir förlängning men idag ska det bestämmas om det blir 2 eller 4 veckor.
Citera
2025-09-25, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bloggbruden
Jag hoppas innerligt att det samtidigt gjorts en polisanmälan om barnfridsbrott om det ens finns en promilles risk att hon bevittnat något sådant spektakel! Fy fan så vidrigt beteende.

Jag tror Julia gjort en anmälan, dom stod och skrek och höll på så flickan har säkert hört det.
Citera
2025-09-25, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Du tycker det är konstigt att dom åker dit när Julia kidnappat barnet, fan äre för fel på dig

Blir illamående hur hon använder barnet mot Chrippish pga svartsjuka, gå vidare, det har gått flera år kom igen

Du är bara sjuk i huvudet och spyr lögner. Alla vet det i dessa trådarna så ingen bryr sig om vad du skriver.
Citera
2025-09-25, 11:14
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Du är bara sjuk i huvudet och spyr lögner. Alla vet det i dessa trådarna så ingen bryr sig om vad du skriver.

Det gnälls om att det är Julia som är svartsjuk o jävlas. Men ingen inser att det är Linnea som är ”hjärnan” bakom denna cirkus. Hon gör ju allt så att Julia ska se dålig ut utåt. Linnea påminner lite av ett ex jag hade, hon var väldigt manipulativ utav sig å jag tycker jag ser likheter i denna cirkus i Linnea. Det är därför jag har svårt att ta henne seriöst.
Citera
2025-09-25, 11:30
Medlem
Det förlängdes till den 17 Oktober klockan 11 😡.
Citera
2025-09-25, 11:35
Medlem
Citat:
Det förlängdes till den 17 Oktober klockan 11 😡.

Men va fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in