2025-09-24, 18:33
Citat:
Ursprungligen postat av Snera
Att påstå att extremvänstern skulle vara ett problem är rätt ignorant om man ser till statistiken

Försökte ju bara döda Trump flera gånger, dödade Kirk för hans åsikter, dödade en VD inom vården, eldar ner Tesla lokaler, attackerar folk bara för de äger en Tesla, attackerar och försöker mörda ICE, brände ner halva USA under BLM osv

Extremvänstern har varit extremt aktiva de senaste 10 åren i USA. Inte så mycket innan dess.
Citera
2025-09-24, 18:37
Avstängd
Extremvänstern slår till igen.

Undra om vi hade haft samma typ av skjutningar om det var lika lätt med vapen här.
Citera
2025-09-24, 18:40
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agendafreetv
Varför tar du upp ett par exempel istället för att kolla på statistiken då?

https://www.pbs.org/newshour/amp/pol...nce-data-shows
Vem har gjort den statistiken, vad hade den för agenda och vem var beställaren?

Vi kan alltså konstatera att det är ännu en vänsterextrem dåre som spaceat ur och bestämt sig för att ta andra med sig i sitt självmord. Lite humor i att han enbart lyckades mörda tre invandrare plus sig själv. Tala om självmål. Färre för ICE att utvisa nu.
Citera
2025-09-24, 18:43
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
Vem har gjort den statistiken, vad hade den för agenda och vem var beställaren?

Vi kan alltså konstatera att det är ännu en vänsterextrem dåre som spaceat ur och bestämt sig för att ta andra med sig i sitt självmord. Lite humor i att han enbart lyckades mörda tre invandrare plus sig själv. Tala om självmål. Färre för ICE att utvisa nu.
En vit "vänsterextrem" dåre som bara lyckas döda migranter? Vad är oddsen?
Citera
2025-09-24, 18:43
Citat:
Varför tar du upp ett par exempel istället för att kolla på statistiken då?

https://www.pbs.org/newshour/amp/pol...nce-data-shows

Jag vet inte om den datan stämmer eller ej, lite osäker då de använder ADL som källa

Men skrev jag väl inte att högerextremism inte också är ett problem?

Användaren jag svarade på påstod att vänsterextremism inte är ett problem alls men jag menar att vänster och högerextremism är ett problem i USA just nu.
Citera
2025-09-24, 18:45
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Hur kan du vara säker på att det är vänstern / antifa ?

Jag har tittat i min spåkula... eller så är det vad man brukar kalla ' en sund gissning '.

I mitt fall har jag helt enkelt använt 0.0001% av min hjärnkapacitet och dragit slutsatsen att vem eller vilka gillar inte ICE.

Maga?
Antifa?
Citera
2025-09-24, 18:46
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
En vit "vänsterextrem" dåre som bara lyckas döda migranter? Vad är oddsen?
Lägger du inte för mycket fokus på hudfärgen nu? Man skulle ju nästan kunna tro att du är rasist. För faktum är att det finns väldigt mycket vita i vänstern. Om du tittar på vad han gjort, vilket hans mål var och vad han lämnade efter sig i form av budskap så ser du att det är dumt att stirra sig blind på hudfärg. Eller du kan inte se förbi det? Vit = rasist i din värld?

Även intressant att detta sker direkt efter att Trump terrorklassat Antifa. You do the math.
Citera
2025-09-24, 18:47
Avstängd
Citat:
Extremhögern lyckas i Sverige ändå. Se galningen från NMR som utförde terrordådet i Visby.

Tog du åt dig
Du går OT nu, det handlar om vänsterextremister i USA som skjuter migranter istället för ICE personal.
Starta en egen tråd om du vill tävla om vem som gör mest brott i Sverige vänsterextremister eller högerextremister,
Citera
2025-09-24, 18:52
Medlem
Varför släpper man ens bilder så här tidigt?

Svårt att inte bli konspiratorisk när maga ljuger om allt, man hittar hylsor som det står anti-ice på, skytten dödar bara migranter osv
Citera
2025-09-24, 18:52
Medlem
När hbtqn aktivisten insåg att han skjutit illegala och inte anställda sköt han sig själv, så kan det gå
Citera
2025-09-24, 18:53
Avstängd
Citat:
Ja jag tog åt mig så mycket att jag behövde ta hjälp av barnsliga emojis. Skärp dig och kom in i matchen !

Vilken match, jag har ju redan vunnit så fort du börja spela utanför sargen.
Citera
2025-09-24, 18:54
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alecanan
Varför släpper man ens bilder så här tidigt?

Svårt att inte bli konspiratorisk när maga ljuger om allt, man hittar hylsor som det står anti-ice på, skytten dödar bara migranter osv
Du menar att FBI-agenter med röda kepsar har klottrat på kulorna och sedan tagit foton som släppts till pressen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in