Citat:
Ursprungligen postat av
nerdnerd
Jag anklagar dig och Owens för att ljuga och vara mytomaner.
Och då ser vi nog gärna dina bevis för det, som sagt.
Har du några sådana, eller ljuger du som vanligt bara rakt upp och ner när det står klart för dig att du har förlorat ännu en debatt i ett publikt forum på nätet?
Citat:
ALLTSÅ är det DU som har bevisbördan
Bara om jag vet vad du anklagar mig för att ha ljugit om.
Vad har jag ljugit om?
Citat:
om du har någon annan åsikt om dig själv,
Jag har fortfarande aldrig ljugit i det här forumet. Har du bevis för motsatsen så går det bra att presentera dessa här.
Om inte, så är det återigen Du som ljuger, nerdnerd.
Fick du lära dig det i din fysiker-utbildning, nerdnerd?
Att ljuga så att blommorna vissnar?
Citat:
och givetvis samma för Owens.
Samma här. Du måste förklara exakt VAD det är som CO har ljugit om, inklusive citat, om det ska gå att motbevisa.
Fattar du inte det?
Citat:
Jag behöver inte bevisa någonting!
Jo, det behöver du om du inte ännu en gång visa oss att du verkligen är en serie-lögnare. En klinisk mytoman.
Vill du verkligen det?
Citat:
För visst gäller väl samma principer för er som för Brigitte Macron när ni anklagas för något?
Se ovan. Dvs, ´Brigitte' kan enkelt bevisa att hon är född biologisk kvinna OM hon nu är född en biologisk kvinna. Annars blir det svårt, helt riktigt.
Citat:
BM anklagas ---> BM måste bevisa med DNA-test o skit att anklagelsen inte stämmer
Owens anklagas --> Owens måste bevisa med psykiatrisk undersökning att hon inte är mytoman
Fel:
- BM anklagas för att i hemlighet har bytt kön, stulit en annan persons identitet samt för pedofili och det med återkommande referenser till dokumentation, vittnesmål, AI-program för ansiktsigenkänning, fotografier, röstanalyser, total mörkläggning av årtionden av 'hennes' liv, ett stort nätverk av liknande individer, osv, och det i en situation där BM av egen fri vilja har valt att bli en offentlig person på en nivå där 'hon' måste förvänta sig en mer intensiv granskning av sitt liv och leverne än vad som förväntas av en vanlig privatperson ---> möjligt att motbevisa OM anklagelsen saknar grund.
- CO anklagas svepande för att ljuga och att vara mytoman men utan ens en antydan till VAD som hon i så fall ska ha ljugit om ---> omöjligt att motbevisa helt OAVSETT om anklagelsen saknar grund eller inte.
Du fattar fortfarande inte?
Igen, insisterar du på att det franska folket inte har rätt att veta vem de röstar på eller varför?
Ja eller nej?
Ja?
Nej! Se ovan.