Håller med, reagerade med när jag såg videon.
Med tanke på katalys ämnets egenskaper vid rökning, och ätning med för den delen.
Idiotin ligger i att vem som helst som har en ugn och internet kan göra detta,
Men för att göra en ej direkt giftig produkt, behövs även "spd" vacuum destillering,, och den apparaten hittar vi inte bland målgruppen för videon.
Och så vill aktören bakom videon framstå som seriös, kanske ett desperat försök att ragga konsultations klienter.
Med tanke på farm bill snart ska omvärderas.
Osmakligt oavsett...
Sjukt simpel ghetto THC synt som funkar lika bra som ugn-metoden.
Citat:
Prison THC synth (zeolite)
You need :
parchment paper
Aluminium foil
60 mg of CBD isolate (this is one dose double it if you want to make two doses etc)
100 mg zeolite (food grade)
Lighter
Tealight
1. mix the CBD and zeolite and put it in a small envelope of parchment paper.
2. Wrap the parchment paper in one layer of aluminium foil
3. Wrap the package in a second layer of aluminium foil. This second layer will also work a handle so make it 10-15 cm wide.
4. Light the tealight and start heating the aluminium package on the fire for 13 min (use a timer). If the package start smoking remove it from the heat until it stops smoking, then Continue heat it.
5. After 13 min let it cool down, roll up the brown THC ball and melt it in your mouth and under you tongue for 10 min. Do not swallow it directly.
6. Wait 45 min..
7. You are now high.
This is the most simple synth of THC, you don’t even need electricity. I have even done it with just a lighter.
Har du ens testat att omvandla CBD till THC eller är du en skrivbords kemist?
Jag har köpt CBD isolat från flera olika källor och har aldrig haft problem med att producera extremt potent THC.
Jag har har aldrig heller hört eller läst någon som renat sitt CBD isolat innan isomizering.
Du snackar om källkritik, ge oss några källor, för jag kan inte hitta något som stödjer ditt påståenden.
Här är en video på hur 99,6% CBD isolat framställs, produkten ser precis ut som det som du kan köpas från flera hemsidor. Menar du att detta CBD isolat behöver tvättas ytterliga???
Tror du är en sådan som blir tokhög av en cbd joint...
Citat:
Ursprungligen postat av Sublingual
Tja!
Hittade den video om hur man sätter upp en egen produktion av THC med bara saker från Amazon. Han verkar använda zeolit metoden och bakar 100 g THC på en gång! Det är tillräckligt för att göra 1500-2000 personer bångs! Hahaha
Aah wku... Internets största bedragare, säljer SOPs för flera 100tusen som är helt livsfarliga, gör massa "do it yourself" videos på youtube som inte fungerar och är giftiga. Visst, det finns dom som blir höga på cbd buds och hhc, dessa inbillar sig säkert att de tillverkar riktigt potenta grejer måste varit längesen dom rökte en riktig joint.
Han är ökänd bedragare på f4200. Han har blivit ertappad med att skapa alternativa konton och profiler som säger att hans metoder funkar osv. Bara kolla själva, killen är en scam. Gör dessa grejer på egen risk, det är ingen lek glöm inte det.
Tror du är en sådan som blir tokhög av en cbd joint...
Aah wku... Internets största bedragare, säljer SOPs för flera 100tusen som är helt livsfarliga, gör massa "do it yourself" videos på youtube som inte fungerar och är giftiga. Visst, det finns dom som blir höga på cbd buds och hhc, dessa inbillar sig säkert att de tillverkar riktigt potenta grejer måste varit längesen dom rökte en riktig joint.
Han är ökänd bedragare på f4200. Han har blivit ertappad med att skapa alternativa konton och profiler som säger att hans metoder funkar osv. Bara kolla själva, killen är en scam. Gör dessa grejer på egen risk, det är ingen lek glöm inte det.
Kör 50 mg av en zeolit reaktion och du komme ta tillbaka det.
Kör 50 mg av en zeolit reaktion och du komme ta tillbaka det.
Du kommer bli tok bäng.
Besvarade dig men inlägget togs bort av någon anledning. Nej man blir inte tokbäng. Du kanske blir det, du hade även blivit bäng av en hhc vejp eller cbd buds. Speciellt om du äter det. Det är inte riskfritt att göra dessa experiment. Den killen wku är erkänd bedragare på f4200, kan skicka länkar om du vill, han har blivit påkommen med att göra falska konton som hyllar hans SOPs som anses som livsfarliga. Han ger ut massa so it yourself tips på youtube som inte fungerar. Men tro vad du vill.
Men erkänn nu, när rökte du en äkta thc joint sist?
Besvarade dig men inlägget togs bort av någon anledning. Nej man blir inte tokbäng. Du kanske blir det, du hade även blivit bäng av en hhc vejp eller cbd buds. Speciellt om du äter det. Det är inte riskfritt att göra dessa experiment. Den killen wku är erkänd bedragare på f4200, kan skicka länkar om du vill, han har blivit påkommen med att göra falska konton som hyllar hans SOPs som anses som livsfarliga. Han ger ut massa so it yourself tips på youtube som inte fungerar. Men tro vad du vill.
Men erkänn nu, när rökte du en äkta thc joint sist?
Du snackar så jävla mycket skit om saker du inte kan något om. Har du ens testat att framställa THC från CBD?
Jo det är riskfritt, så länge du inte överdoserat THC. Du har inga sidoreaktioner, du har endast CBD som isomiseras till THC och ätbart zeolit.
Varsågod här är en annan kille som kör reaktion och sen gör analys på grejerna kolla 12:07. Full konvertering med ca 75% thc-d8 och 25% thc-d9, 0,5 % CBD kvar. Testa 50 mg av den blandningen av cannabinoider…
Du snackar så jävla mycket skit om saker du inte kan något om. Har du ens testat att framställa THC från CBD?
Jo det är riskfritt, så länge du inte överdoserat THC. Du har inga sidoreaktioner, du har endast CBD som isomiseras till THC och ätbart zeolit.
Varsågod här är en annan kille som kör reaktion och sen gör analys på grejerna kolla 12:07. Full konvertering med ca 75% thc-d8 och 25% thc-d9, 0,5 % CBD kvar. Testa 50 mg av den blandningen av cannabinoider…
[Musik]
0:09 Kan CBD lätt omvandlas till THC i en orb? Chockerande experimentella resultat har kommit fram.
0:17 Men om du provar detta i Japan eller Korea kommer du att dömas till 10 års fängelse för drogtillverkning, så prova inte detta alls.
0:25 Detta är bara för att se om internetlegenden är sann.
0:32 Detta är CBD-isolat, vilket är lagligt i Japan. Det utvinns ur industrihampa. Den här gången, blanda 1 g åt gången.
0:40 Detta är också perfekt. Zeolit har egenskapen att adsorbera metaller.
0:47 Så använd glas- eller plastprodukter för att göra det lättare. Zeolit är också CBD.
0:55 Det ser ut som ett isolat. Det här är också perfekt. Låt oss mäta 1 g också. Färdigt.
1:02 Om du bränner det kommer zeolit att omvandlas till aska, så du kan inte röka det om du inte genererar det. Riv av det.
1:08 Det går snabbt att äta. Jag blandade CBD och zeolit fint.
1:15 När det är blandat, sätt på locket och grädda i ugnen. Den här gången, grädda i 20 minuter vid cirka 200 grader.
1:22 Jag ska göra det.
1:39 Jag kanske gick lite för långt.
1:43 Det är becksvart. Zeolit är en sten som smälter när den värms upp.
1:50 Sedan är den superhård. [Musik]
2:00 [Musik]
2:08 Oavsett hur man ser på det, är detta kanten. Zeolit kan selektivt fånga och reagera med molekyler i sin maximala area, så den används också som katalysator.
2:22 Låt oss leka lite med fingrarna.
2:27 Om det är tillräckligt hårt för att falla av vägen, ger det ifrån sig ett fint hårt ljud.
2:36 Det är också lätt att ändra form med kroppsvärme.
2:50 Jag skickar det till labbet och njuter av resultaten. Vad tycker ni alla? Är det CBD?
2:59 Eller är det THC? Om du inte har prenumererat än, vänta tills testresultaten är ute.
3:05 Glöm inte att prenumerera på kanalen. Förlåt att jag fick vänta. Resultaten är ute. Först och främst är det från ingredienserna som inte upptäcktes som icke-tekniska.
3:12 Om det står THC eller delta 8 här, förlorar jag inte.
3:23 Det är en vinnande CBD. thcacbg etc. står men THC
3:29 Jag är också nyfiken på varför cbn inte står. Kanske 30% är cbn
3:36 Jag vet inte, först och främst är det bara 0,2, så om det är cbn kan vi förvänta oss resten av ingredienserna
3:45 Ja, låt oss nu titta på ingredienserna som upptäcktes vid 8,74%
3:51 Låt oss se, det här är TC, så för tillfället var experimentet framgångsrikt, låt oss ta lite kakor
4:00 Nej, jag blandade bara i det, okej, låt oss kontrollera de återstående 30%
4:10 Låt oss gå, var det här delta e? Delta e är svagare än delta 9, inte mycket delta
4:18 När du äter det har det ungefär 5 gånger effekten av kienji
4:24 8,7 betyder att den här gången var det ett 2g-experiment, så det finns 175MG THC
4:34 Du kommer att säljas lagligt i Kanada. Den övre gränsen för THC i maten som säljs är 5mg.
4:42 Det betyder att 2 g är ungefär 35 gånger mer potent. 5 mg räcker om du är van vid det.
4:49 Det är ingen stor sak, men om det är första gången du går dit eller om du går dit var sjätte månad räcker 5 mg definitivt.
4:56 Du kommer att förlora din tidsuppfattning och du kommer inte att kunna sluta skratta. Om en hund eller katt av misstag äter det kommer de att vara sjuka i en dag.
5:03 De kommer förmodligen att sova så här. I värsta fall kommer de att bli galna och fly. Det är som en bilfestival. Det är definitivt Japan.
5:12 Du borde inte upprepa det här experimentet i ett område där koreansk tobak är olaglig. Jag visste inte att det skulle förändras så lätt.
5:19 Jag blev förvånad. När du får i dig det kommer det att orsaka att THC används som en begäran.
5:27 När drogen appliceras är det en varningsvideo som du aldrig bör imitera.
5:36 Om du säljer den kommer du att hamna i ett tvångsarbetsläger i mer än 10 år.
5:41 Även om det så lätt omvandlas till THC, men gräs är olagligt så radera det från ditt minne.
5:48 Tack för att du tittade till slutet. Vi ses snart. [Musik]
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!