2015-04-06, 22:58
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det spelar ingen roll, att det inte går att koppla till ett konto ger ju bara större incitament att klaga.

Ny regel: den som påstår sig ha donerat blir bannad!
Citera
2018-04-22, 10:11
Medlem
mryangs avatar
Admins initiala post för 13 år sedan bör uppdateras;

1. Att skicka pengar globalt är inte lika "bökigt"
2. Jag läste inget annat argument än ovanstående...
3. Donationen bör inte vara stor... säg 100-1000kr
4. Användaren får en liten stjärna för besväret som en token för att man stöttar forumet.

Och denna fråga kommer dyka upp så jag svarar direkt: Jag anser inte att 100kr är att köpa sig en viss "respekt" då det handlar om att avvara kostnaden för 2 pizzor för att hjälpa Flashback att överleva och fungera bra.
Citera
2018-04-26, 16:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mryang

4. Användaren får en liten stjärna för besväret som en token för att man stöttar forumet.

Och denna fråga kommer dyka upp så jag svarar direkt: Jag anser inte att 100kr är att köpa sig en viss "respekt" då det handlar om att avvara kostnaden för 2 pizzor för att hjälpa Flashback att överleva och fungera bra.
Sannolikt så både överlever & fungerar Flashback utmärkt utan donationer.
Citera
2018-04-29, 09:51
Medlem
Kör med bitcoins? Får ni inte in en.del på reklamen?
Citera
2018-05-01, 06:35
Medlem
bongsongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Menar du allvarligt att du inte kan klura ut det själv? Hur som helst så är det bökigt att omvandla större mängder BTC till fiatpengar.

De är ju inga problen o göra. Du har ju ingen koll.
Citera
2018-05-01, 06:42
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mryang

Detta är inget personligt angrepp utan snarare något att tänka på.

De som vill användarna illa kan komma åt banköverföringarnas uppgifter och köra mot en lista med stjärnmärkta användare. Därefter blir anonymiteten mycket bräcklig och sårbar.
Citera
2018-06-29, 19:28
Medlem
utan.att.stannas avatar
Forumet verkar fungera stabilt nu. Skulle det däremot fungera sämre och forumet varit i behov av pengar för underhåll etc. hade jag gärna skänkt en slant.
Stjärnan var en trevlig idé, likt de man hade på torrentsidorna, men som mycket uppmärksamt har påpekats så väger anonymiteten mer..

För övrigt helt otroligt med över en miljon användare, även om det inte är en miljon unika användare.. reklam intäkterna bör dra in en hel del deg nu.

Med det sagt vill jag säga tack till forumet och moderatorer. Good work!
Citera
2018-08-02, 16:22
Medlem
EnGodForlorares avatar
Kan inte admin sätta upp ett Swish- eller Patreon-konto eller något i den stilen? Jag donerar gärna pengar för jag får dåligt samvete av att se "Annonsblockering skadar oss."-meddelandet varje dag.
Citera
2018-11-04, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Kan inte admin sätta upp ett Swish- eller Patreon-konto eller något i den stilen? Jag donerar gärna pengar för jag får dåligt samvete av att se "Annonsblockering skadar oss."-meddelandet varje dag.

Ett swish-konto lär stängas rätt fort när bankerna får veta att det är flashback.
Citera
2025-09-24, 10:12
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Går det att donera via Swish? Jag hade problem idag när jag försökte.

Jag önskar även möjlighet att sätta in pengar på bankgiro, bankkonto eller liknande, då Swish har infört nya begräsningar på hur mycket pengar man kan skicka.
Citera
2025-09-24, 13:25
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Går det att donera via Swish? Jag hade problem idag när jag försökte.

Jag önskar även möjlighet att sätta in pengar på bankgiro, bankkonto eller liknande, då Swish har infört nya begräsningar på hur mycket pengar man kan skicka.

Testade nyss och det gick fint att använda swish
Citera
2025-09-24, 15:39
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Testade nyss och det gick fint att använda swish
Det var nog bara någonting tillfälligt då.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in