Citat:
Ursprungligen postat av
NoppeStrohlwasser
Fick hem mitt utan problem, men har inte vågat testa, vet inte vad man kan förvänta sig för effekt, jag tog kratom i över 2 år dagligen på ca 20g+ om dagen.
Jag är ganska hypokondrisk av mig så är mest återhållsam för första upplevelsen innan man blir van vid det, är det några riskfaktorer man behöver veta förutom beroendeframkallande?
Den är väldigt förlåtande.
Kratom var ett rävgift jämfört med 7oh. Lite uppåtrus, lite lätt opaitkänsla, lite illamående som ev kunde komma och gå, lite yrsel ibland m.m.
7oh är väldigt ren och precis i effekten den ger vilken är en mycket klar och angenäm opiatkänsla utan en massa andra konstiga effekter. Även om effekten är rejäl så är den inte skrämmande såsom en rejäl morfindos tex Dolcontin eller andra opioder kan vara i höga doser där man nojar över att man andas för lätt eller så.
Är det 7oh och du vill ha tydlig effekt men inte alltför start så tugga en halv. Tugga den och håll kvar ev rester inkl saliv i munhålan så länge du kan. Dvs undvik att dricka på iaf 5-10 minuter och svälj inte saliv om du inte måste dom första minuterna så det goda hinner tas upp av munhålan.
Att ta 1/4 del hade gjort mig besviken första gången. Hellre en markant och tydlig effekt utan att på något sätt kännas för mycket.