• 1
  • 2
2025-09-24, 12:35
Medlem
nonameds avatar
Charlie Kirk skjuten för sina åsikter och en stor påverkan på ungdomar i USA. Extrem vänstern ville tysta honom. Hot mot demokratin att man inte får uttrycka sina åsikter och tankefrihet.
Citera
2025-09-24, 12:39
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonamed
Charlie Kirk skjuten för sina åsikter och en stor påverkan på ungdomar i USA. Extrem vänstern ville tysta honom. Hot mot demokratin att man inte får uttrycka sina åsikter och tankefrihet.

Har du vart i koma några veckor?

Du skriver som om du haft syrebrist i hjärnan och är litet sömndrucken om ett ämne som det finns otroligt många trådar om.
Citera
2025-09-24, 12:39
Medlem
Citat:

Uppvuxen i en äkta Maga familj. Båda föräldrarna Trump fanatiker. Visar hur snett det går va?
Citera
2025-09-24, 13:12
Medlem
Exemplarisk.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Uppvuxen i en äkta Maga familj. Båda föräldrarna Trump fanatiker. Visar hur snett det går va?

Och den enda i familjen som inte var Maga radikaliserades av vänstern och blev en mördare.
Citera
2025-09-24, 13:28
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:

Du har inte funderat på om det eventuellt redan kan finnas en tråd om det mest uppmärksammade mordet på länge?
Citera
2025-09-24, 13:56
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Då skall vi se, ditt narrativ är alltså att han sköt Charlie Kirk för att han höll med om hans åsikter så väldigt hårt? Har jag förstått rätt då?
Citera
2025-09-24, 14:08
Medlem
DenverAirports avatar
Vänstern har slut på argument och då återstår bara våldet.
Citera
2025-09-24, 14:24
Moderator
Meijis avatar
Rubrik förtydligad.

Utgången rubrik: Charlie Kirk skjutet

/Moderator
Citera
2025-09-24, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Då skall vi se, ditt narrativ är alltså att han sköt Charlie Kirk för att han höll med om hans åsikter så väldigt hårt? Har jag förstått rätt då?

Jag har ingen åsikt. Men om han är uppvuxen i en Maga familj hela livet. Det är fakta.
Citera
2025-09-24, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
Och den enda i familjen som inte var Maga radikaliserades av vänstern och blev en mördare.

Hans Maga familj tittade på när han blev extremvänster eller vad?
Citera
2025-09-24, 14:44
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Jag har ingen åsikt. Men om han är uppvuxen i en Maga familj hela livet. Det är fakta.
Fast nu sköt han ju trots allt ihjäl Charlie Kirk, då ligger det väl nära till hands att han inte delade dennes åsikter. Spelar väl mindre roll vad han har för bakgrund eller vad hans föräldrar röstade på.

Om du inte menar att han hade några personliga skäl att skjuta CK (skyldig honom pengar, haft sex med hans mamma, haft sex med honom och ville avbryta det och så vidare) så får vi nog göra antagandet att CK sköts av en person som inte håller med om hans åsikter.
Citera
2025-09-24, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Fast nu sköt han ju trots allt ihjäl Charlie Kirk, då ligger det väl nära till hands att han inte delade dennes åsikter. Spelar väl mindre roll vad han har för bakgrund eller vad hans föräldrar röstade på.

Om du inte menar att han hade några personliga skäl att skjuta CK (skyldig honom pengar, haft sex med hans mamma, haft sex med honom och ville avbryta det och så vidare) så får vi nog göra antagandet att CK sköts av en person som inte håller med om hans åsikter.

Det var väl mest en gliring till Trådskaparen som jag ville göra då han ville privosera och då ville jag äga rummet så att säga.
Uppenbarligen ville skytten få tyst på Kirk och det verkade inte vara politiskt utan mer att han tyckte Kirk var en idiot. Jag delar skyttens åsikter för jag har lärt mig mycket om Kirk och hur han stöttade Trump osv. Man blir mörkrädd av att lyssna på Kirk och det är skönt nu i efterhand när Trump och alla gått vidare och glömt fanskapet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in