• 1
  • 2
2025-09-23, 08:25
Medlem
hej, tänkte bara fråga, jag ska till thailand i februari med min familj, dock har jag ett litet missbruk som artar sig på helger och ledig tid med alkohol och droger, tänkte bara kolla vad ni tror händer om man skulle åka dit med 1 gram kokain på sig i thailand? åker man in i en betongcell resten av livet eller vad tror ni?
Citera
2025-09-23, 09:37
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berrahemberra616
hej, tänkte bara fråga, jag ska till thailand i februari med min familj, dock har jag ett litet missbruk som artar sig på helger och ledig tid med alkohol och droger, tänkte bara kolla vad ni tror händer om man skulle åka dit med 1 gram kokain på sig i thailand? åker man in i en betongcell resten av livet eller vad tror ni?

Hade du tänkt smuggla in kokainet?

Med med straff från böter till livstidsfängelse så är det nog svårt att säga vad straffet blir exakt.
Citera
2025-09-23, 10:15
Medlem
Citat:

Var tänkte du hitta ladd i thailand? Varför skulle du åka dit? Du kan inte/bör inte dra linor alltför öppet i Thailand. Lätt över 50% av dem lokala snitchar dig till snuten direkt.. Jag hade nog sökt svaret på din fråga annanstans än Flashbacks hjärnreserv. Fråga Grok, kanske?.
Citera
2025-09-23, 13:28
Medlem
nej asså om man skulle ”råka” köpa på fyllan för att ha lite kul,typ om det är tvärkört om man åker dit?
Citera
2025-09-23, 15:57
Medlem
glöm inte att köpa lite röka också när du är i thailand ,har du tur är det heroindoppat
Citera
2025-09-23, 19:58
Medlem
Testoguy666s avatar
Citat:

Kan du betala 20k om du torskar så är det lugnt, annars så kan det bli problematiskt.
Citera
2025-09-24, 02:15
Medlem
vetingetellers avatar
Citat:
nej asså om man skulle ”råka” köpa på fyllan för att ha lite kul,typ om det är tvärkört om man åker dit?

Råkar man så råkar man vad vill du höra...
Njut av stunden när du är där ch det som händer det händer. Kan inte spendera hela livet med att vara skraj för konsekvenser
Citera
2025-09-24, 06:11
Medlem
det jag tänker är väl att det inte borde bli livstid för 1 gram kokain om man dessutom betalar boten man får med
Citera
2025-09-24, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
glöm inte att köpa lite röka också när du är i thailand ,har du tur är det heroindoppat

Heroindoppat röka? Lol, källa på det din tönt.
Citera
2025-09-24, 11:59
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Varför tar du inte itu med ditt missbruk i stället när du har flera månader på dig? Vem fan knarkar på semester med familjen? Hoppas du åker dit.
Citera
2025-09-24, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wirmola
Heroindoppat röka? Lol, källa på det din tönt.

sen det blev tillåtet med röka måste de spetsa rökat med nått för att kunna utpressa turisterna på pengar
Citera
2025-09-24, 12:22
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Frågan är om det är värt risken? Finns ju annars mycket keta, röka, svamp, tabletter osv att festa loss på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in