Citat:
Ursprungligen postat av
Dansksisu
För guds skull, om du på fullaste allvar tror att vi kan "äga Ryssland" snabbt UTAN USA så får du tro det. Ingen annan vill det ska vara mer sant än jag, jag vet hur sjuka i skallen ryssarna är, jag har personlig erfarenhet av dessa djur inom dels uppväxt men även genom yrket.
Lol. svårt att smälta hur 3dagarskriget går, mot europas fattiagste land, såhär 3år senare??
Citat:
Men vi har förlitat oss allt för mycket på USAs skydd och det kan tyvärr komma att straffa sig.
Ja, men det finns en stor bonus med det, historiskt har det aldrig varit "bra utfall" när europas nationer rustar. Amerikaner och ryssar är kattungar i jmf med europer, bara att öppna en historiebok.
Citat:
Västkillen är inte beredd på Ryska jets ovanför taket som spammar missiler, jag tror på kapitulation inom ett halvår.
lol. du verkar blanda ihop europas fattigaste lands förmåga med... ja inte ruopas fattigaste länder... (varav bara 4st tillsammans är x7 rysslands ekonomi...)
Citat:
ALLT för att krig inte ska ske, vi vill INTE möta Ryssen som det är nu.
Vi är väldigt nöjda med situationen naturligtvis, vår arvsfiende ryssland tarlivet av sig och blir ett mindre farligt för varje dag som går, och ukrainarna får ta smällen.