Jaha, är det i den filmen som den mörka tjejen du pratade om innan är med i? Vad kan den heta tro.
Alexandra Hjort är föriovrigt ett riktigt skabb.
Hon e ett tvättäkta exempel på att svenska tjejer i som gett sig in i porrbranchen får det svårt att försörja sig efter den. Det utgår jag i varje fall ifrån då hon numer säljer sina kissluktande trosor i diverse herrtidningar. Tyvärr!
Någon som vet vad den här gamle porrslusken sysslar med idag ?
En sympatisk man som stod för vad han gjorde. Han blev ihop med någon tjej och ville därefter inte göra mer film och slutade därför med porren. Satt i kommunfullmäktige i Härryda. Blev sedermera utesluten ur Vänsterpartiet eftersom han var porrskådis. En intressant detalj i detta är att det var flera i Vänsterpartiets styrelse som INTE ville utesluta G.E, men uteslutningen drevs igenom med några rösters majoritet.
Dock ansökte han efter "avslutad porrkarriär" åter om medlemskap i partiet vilket accepterades.
Nu har jag inte sett en enda av Eurenius filmer och av det ni berättar här så vetefan om jag kommer göra det framgent heller. Dock: varför kan inte alla vänsterpartister ägna sig åt mer porr, mindre politik?
På det viset ställer de ju inte till med någon skada i alla fall.
Nu har jag inte sett en enda av Eurenius filmer och av det ni berättar här så vetefan om jag kommer göra det framgent heller.
Bisarr-saker som "wet-sex" förekom bara i någon enstaka film som han var med i. I de allra flesta filmer han gjorde ägnade de sig år "vanligt" sex. Så även han.
Bisarr-saker som "wet-sex" förekom bara i någon enstaka film som han var med i. I de allra flesta filmer han gjorde ägnade de sig år "vanligt" sex. Så även han.
Fast det är ju hårda och även en del bisarra grejor jag vill se, inte mainstream-porr. Jag tycker det låter som om Eurenius filmer på det stora hela är rätt tama och därmed ointressanta för mig.