2009-03-20, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offline
Vad heter filmen där Göran Eurenius? gökar med 3 flickor som lådsas sova i en säng?

Laddade hem den av en slump, men det verkar fattas en stor del av filmen .

Någon som har kläm då detta?
Jajävlar, den var helskön. Måste finnas tillgängligt någonstans på internet.
Citera
2009-03-25, 15:53
Medlem
offe_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offline
Vad heter filmen där Göran Eurenius? gökar med 3 flickor som lådsas sova i en säng?

Laddade hem den av en slump, men det verkar fattas en stor del av filmen .

Någon som har kläm då detta?

Made in Sweden 2
Citera
2009-03-26, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sten-Dinge
Skulle gärna väcka lite nytt liv i tråden. Någon som vet vad han har sysslat med på senaste? Har han flyttat?
Fyll upp mig...

Göran har blonderat sig.

Göran handlar sin mat på Ica-Maxi vid mölndalsvägen i Göteborg, tillsammans med en kraftig brunett och en massa barn.

Göran bor inte långt från nämnda varuhus.
Citera
2009-03-28, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surson
Göran har blonderat sig.

Göran handlar sin mat på Ica-Maxi vid mölndalsvägen i Göteborg, tillsammans med en kraftig brunett och en massa barn.

Göran bor inte långt från nämnda varuhus.
Närmare bestämt på Glasmästaregatan.
Citera
2009-03-30, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_zz
Närmare bestämt på Glasmästaregatan.

Åh, sjutton!

(17)

Nr..... alltså...

Ja, den var dålig, men en götebogs jobbig ordvits är på sin plats här tycker jag...
Citera
2009-03-30, 21:15
Bannlyst
blev inte göran vänster utslängd ur partiet direkt efter aftonbladets skandalrubriker?

Minns att han var med i nåt debattprogram i tv och argumenterade för att porr är samhällsnyttigt
Citera
2009-03-31, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modena12
blev inte göran vänster utslängd ur partiet direkt efter aftonbladets skandalrubriker?

Minns att han var med i nåt debattprogram i tv och argumenterade för att porr är samhällsnyttigt

Så var det.

Göran måste vara en sann excibitionist som visade sitt ansikte överallt i media då det debatterades.

Kan tänka mig att han är ångerfull nu, hans blick är inte så lite paranoid när man möter den...
Citera
2009-08-08, 19:57
Medlem
bontes avatar
Göran har själv haft en egen ICA butik i Mölnlycke under 80-talet, han är utbildad styckare och det var Göran som lärde mig steka kött på rätt sätt. (och nej, det var inte lammkött...) Det jag minns av Göran är att han var en jättekul kille, flörtig med tjejer och ständigt på gång. Att han valde att göra porr samt att han hade en sådan litet kuk har förvånat mig många gånger...

/bonte
Citera
2009-08-08, 20:29
Medlem
brisingamens avatar
Citat:

Jag tror inte att han blev utesluten, men visst vardet debatt inom partiet som ju just i den vevan också beslutade sig för att bli feministiskt.

Citat:
Ja just jävlar, Röd avgång hette den...

Den titeln tyder ju på en underbar självironi och distans-
Citera
2009-08-08, 22:10
Medlem
PanzerChrists avatar
Har sett honom träna på gymmet "Fysiken" på Gibraltargatan i Göteborg några gånger också. Kanske gör sig redo för en Come back?
Citera
2009-12-21, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PanzerChrist
Har sett honom träna på gymmet "Fysiken" på Gibraltargatan i Göteborg några gånger också. Kanske gör sig redo för en Come back?
Samma muskler och kroppsbyggnad som förr?
Citera
2010-02-23, 21:30
Medlem
Disembowlers avatar
http://www.blocket.se/vastmanland/Golvvarmepaket_T2_Blue_25821785.htm?ca=9&w=1

Han säljer iallafall ett glovvärmepaket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in