Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-10, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Chatgtp har oroväckande ofta fel. Jag förstår inte hur du vågar. Mycket risk för vad liksom? Dålig riskbedömning. Om något händer så skulle du för all framtid tycka att du var en idiot.

Jo jag vet att chatgpt inte är hundra (dmaa är hälskoskadligt klassat pga risken vid för hög dos -många som inte vet detta eftersom de amerikanska tillverkarna inte behöver ange några andra varningar utöver att inte ta mer en 1-2 kapslar inom 24h. Det är oftast olagliga företag som tillverkar dem också. Men 50-100mg är ändå rätt safe om man är fullt frisk förvrigt och i en bra ålder - utan hjärthistorik inom familjen. Tar det endast som en helg-grej.

Slutade i alla fall med mdma för 5 år sedan som ändå var 100 gånger kraftigare än dmaa med helt sjuka biverkningar som totalt avsaknad av att leva flera månader efter användandet. DMAA är inte likadant. DMAA är en mildare stimulant. Man kommer snabbt tillbaka till sin normala hälsa - från en till ett par dagar av uppehåll. DMAA och medicin för ADHD (typ elevanse) ska vara rätt lika varandra sägs det.
Senast redigerad av andersbachmann2 2025-09-10 kl. 18:54.
Citera
2025-09-11, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andersbachmann2
Jo jag vet att chatgpt inte är hundra (dmaa är hälskoskadligt klassat pga risken vid för hög dos -många som inte vet detta eftersom de amerikanska tillverkarna inte behöver ange några andra varningar utöver att inte ta mer en 1-2 kapslar inom 24h. Det är oftast olagliga företag som tillverkar dem också. Men 50-100mg är ändå rätt safe om man är fullt frisk förvrigt och i en bra ålder - utan hjärthistorik inom familjen. Tar det endast som en helg-grej.

Slutade i alla fall med mdma för 5 år sedan som ändå var 100 gånger kraftigare än dmaa med helt sjuka biverkningar som totalt avsaknad av att leva flera månader efter användandet. DMAA är inte likadant. DMAA är en mildare stimulant. Man kommer snabbt tillbaka till sin normala hälsa - från en till ett par dagar av uppehåll. DMAA och medicin för ADHD (typ elevanse) ska vara rätt lika varandra sägs det.

Vad jag förstått så fanns det DMAA i kosttillskott även på den svenska marknaden för ett antal år sedan tillbaka. Vet du om det var så? Låter lite farligt att ha i sådana tillskott i så fall. Men kanske har helt fel och vilken dos vet jag ju inte heller. Om den är mild så kanske det inte gjorde något då men jag har för mig att det var någon pwo som blev himla populär där ett tag.
Citera
2025-09-11, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Hur vågar ni experimentera med detta, om hjärtstopp är en risk?

Risken för hjärtstopp är minimal OM du är normalfrisk och inte överdoserar!

Upp till 100 - 150 mg så är det lugnt.

Under perioden när Jacked och Craze såldes, var det MÅNGA som tog detta dagligen utan problem, vilket egentligen inte heller är smart. Man bör ta pauser, helst inte bruka mer än 2 - 3 ggr i veckan enligt mig.

Men de som fick problem, hade nästan alltid överdoserat!

Konditionsträning nja, men intensiv styrketräning ja.
Citera
2025-09-11, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dymeta6
Risken för hjärtstopp är minimal OM du är normalfrisk och inte överdoserar!

Upp till 100 - 150 mg så är det lugnt.

Under perioden när Jacked och Craze såldes, var det MÅNGA som tog detta dagligen utan problem, vilket egentligen inte heller är smart. Man bör ta pauser, helst inte bruka mer än 2 - 3 ggr i veckan enligt mig.

Men de som fick problem, hade nästan alltid överdoserat!

Konditionsträning nja, men intensiv styrketräning ja.

Och att tilläga så är dessa burkar egentligen ännu mer potenta än DMAA i isolation. Craze och Crack har helt galna grejer som boostar DMAA ännu mer. Det första jag körde var centurion Labz Rage tror jag. Var jag nog vaken en hel dag och natt. Med chest pains lol och hjärtpalpitioner.

Gick snabbt över till dmaa som standalone efter det. Det var ingredienser som hordenine, synephrine, beta alanine, yohimbine och higenamine som intensifierade DMAA för mycket tyckte jag.
Så var försiktig med dessa "property blends"...
Senast redigerad av andersbachmann2 2025-09-11 kl. 09:41.
Citera
2025-09-11, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Vad jag förstått så fanns det DMAA i kosttillskott även på den svenska marknaden för ett antal år sedan tillbaka. Vet du om det var så? Låter lite farligt att ha i sådana tillskott i så fall. Men kanske har helt fel och vilken dos vet jag ju inte heller. Om den är mild så kanske det inte gjorde något då men jag har för mig att det var någon pwo som blev himla populär där ett tag.

Japp. Verkar ha sålts 2000-2011 ca - på sidor som gymgrossisten, mmsport osv. Gick i gymnasiet på den tiden och pwo var inget man tänkte på just då. Det blev bannat runt 2011 nångång i Sverige tror jag efter att forskning publicerades på hjärtstopp vid högintensiv träning. Nåt med dödsfall inom den amerikanska eller australiensiska militären tror jag - där det används flitigt för att träna militärens vakenhet. 2010 var väl då effedrin bannades också (i Sverige). Och efter det man började banna allt som importerades direkt från USA/kanada.
Senast redigerad av andersbachmann2 2025-09-11 kl. 09:46.
Citera
2025-09-11, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andersbachmann2
Japp. Verkar ha sålts 2000-2011 ca - på sidor som gymgrossisten, mmsport osv. Gick i gymnasiet på den tiden och pwo var inget man tänkte på just då. Det blev bannat runt 2011 nångång i Sverige tror jag efter att forskning publicerades på hjärtstopp vid högintensiv träning. Nåt med dödsfall inom den amerikanska eller australiensiska militären tror jag - där det används flitigt för att träna militärens vakenhet. 2010 var väl då effedrin bannades också (i Sverige). Och efter det man började banna allt som importerades direkt från USA/kanada.

Det var väl tur att man inte började själv för man hade säkert velat ha mer sen när de togs bort i så fall.
Nu var det snart 16 år sedan. Vad tiden går fort.
Citera
2025-09-16, 19:29
Medlem
Funkar Agoradesk att betala med? De ska väl lägga ner?

Har handlat flera ggr på pw#sh#ppen men de verkar haft strul med hemsidan ett tag.
Annars jävligt nöjd med dom.

Blev tipsad en annan sida, men vet inte om den är grön?
Ska ha nåra riktigt fina pwoer. ap#xswe.n#t
Citera
2025-09-19, 11:16
Medlem
_b0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dymeta6
Funkar Agoradesk att betala med? De ska väl lägga ner?

Har handlat flera ggr på pw#sh#ppen men de verkar haft strul med hemsidan ett tag.
Annars jävligt nöjd med dom.

Blev tipsad en annan sida, men vet inte om den är grön?
Ska ha nåra riktigt fina pwoer. ap#xswe.n#t

Apex pwo:er går ju inte jämför med pwobutiken, Apex har juu typ standard pwo:er enligt innehållet dom skriver ut.

Pwo butiken har ju ny adress, www.pw*butiken.*rg

* = O
Citera
2025-09-19, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _b0
Apex pwo:er går ju inte jämför med pwobutiken, Apex har juu typ standard pwo:er enligt innehållet dom skriver ut.

* = O

Enligt kompisen är det bra grejer.
Testade lägga en beställning, även om jag HATAR dessa betalningar med bitcoin, så jävla krångligt...men såg sen att jag kan betala via Revolut, prisa gudarna för Revolut!

Åh fan, då har jag haft fel adress till pwo***igen.
Tack.
Citera
2025-09-19, 14:13
Medlem
Och jag fattar en del vill ha betalt I krypto.

Men vi kryptoanalfabeter har problem med sånt..

Revolut va ändå jävligt smidigt men ändå...beställer för typ 900, sen kostar det att växla kronor till bitcoin, slipper helst räkna själv haha..
Citera
2025-09-19, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _b0

* = O

Jag tog mig den enkla friheten att skicka ett mejl till dem, och fick svar inom 30 minuter.
De har nog en del pwoer du inte hittar på gymgrossisten iaf..
Citera
2025-09-23, 14:44
Medlem
Någon som beställt från bodyschock nyligen? Hade för mig att de hade slut på de goa grejerna för ett tag sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in