2025-09-23, 13:05
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nej det blir bara löjligt när man vet att hans liv består av skulder och saker han har är till stor del fejk.
Om han nu får sitta så tror jag att han kommer må väldigt dåligt av vissa val han har gjort exempelvis när det gäller dottern.
Om avundsjuka skulle vara en användare.

Vad får du in i bidrag varje månad, 6000? Det lägger Chrippa på energidryck varje månad 🤣
Citera
2025-09-23, 13:05
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
På Torsdag den 25 September.

Tack för info!
Citera
2025-09-23, 13:09
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Vad får du in i bidrag varje månad, 6000? Det lägger Chrippa på energidryck varje månad 🤣

Endast en idiot lägger 6000 kr på energidryck när man samtidigt saknar egen bostad. Eller vad sägs om ett sparkonto till sitt barn.
Citera
2025-09-23, 13:12
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Nej det blir bara löjligt när man vet att hans liv består av skulder och saker han har är till stor del fejk.
Om han nu får sitta så tror jag att han kommer må väldigt dåligt av vissa val han har gjort exempelvis när det gäller dottern.

För hans egna skull så skulle 1-2år på kåken göra honom nytta, för just nu är det bara tragik.
Hans blonda partner smider garanterat planer bakom hans rygg, är nog bara chrippa som inte ser det.
Citera
2025-09-23, 13:15
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Han äger bostäder utomlands, folk tror han är dum men han är faktiskt smart.

Fram med bevis för det. Han äger inget mer än sina skulder.
Citera
2025-09-23, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Kollar man på kommentarerna du fick som svar så verkar du ha helt rätt det svider rejält hos fattiglapparna Han är en riktig kung ja alla gniar om att han skulle vara fattig men han visar gång på gång att han har råd med mer än dom nånsin kommer ha och det är kul content.

Eller kan det vara så att alla inte är lika lättlurade som du är?
Du köper ju precis allt han lägger ut. Otroligt sanslöst lättlurad.

Jag förstår att det finns tex unga personer här som inte har hunnit skapa sin ekonomi än. Det betyder inte att de är fattiglappar. Vi har också det äldre personerna som har ordnad ekonomi, vissa mer än vad de behöver, som ser igenom honom och vet att bakom internets värld sitter det en rädd liten pojke som förmodligen helst av allt skulle behöva en annan än Linnéa som tar styrning.
Citera
2025-09-23, 13:20
Medlem
Citat:

Avundsjuk på vad? finns verkligen ingenting han har som jag skulle vilja ha.
Du är lika avundsjuk på Rask då eller?
Citera
2025-09-23, 13:20
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Fram med bevis för det. Han äger inget mer än sina skulder.
Du fattar väl att ägandet är skrivet på bulvaner.

Vet att han har lägenhet i både Dubai och Bangkok.
Citera
2025-09-23, 13:22
Medlem
Citat:
Han äger bostäder utomlands, folk tror han är dum men han är faktiskt smart.

Det borde ju åklagaren få reda på att han äger bostäder utomlands bra att du berättar det.
Citera
2025-09-23, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja så billig är ja inte så jag visar fiffin på reapris. Och bolånet är snart färdigbetalt, sedan bor man gratis
men skatten.. DEN kommer man inte undan. Inte ja iaf. Nääh det är ingen som är avundsjuk på dom där 2. Möjligtvis dom som ser han som en Kung.

Den dagen huset var färdigbetalt var en otroligt härlig känsla.

Jag önskar att Chrippa hade den drivkraften och en anledning till att kämpa för ett liv utan skulder. Hans dotter kunde varit en sådan drivkraft men icke sa nicke.
Citera
2025-09-23, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
För hans egna skull så skulle 1-2år på kåken göra honom nytta, för just nu är det bara tragik.
Hans blonda partner smider garanterat planer bakom hans rygg, är nog bara chrippa som inte ser det.

Det tror jag också han skulle behöva tänka i lugn och ro över livet och kanske få någon form av behandling för nu är det tragik.
Skulle inte förvåna mig om hon gör det.
Citera
2025-09-23, 13:33
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Det borde ju åklagaren få reda på att han äger bostäder utomlands bra att du berättar det.
Vad ska en Svensk åklagare göra? Det märks att du knappt varit utanför kommunen, har man para så kan man försvinna i Thailand.

Ni som tror han kommer sitta tid haha, han kommer försvinna från Sverige och fortsätta häckla er
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in