Citat:
Oj skrämmande läsning !
Just det, det hade jag glömt bort om hans datorkunskaper. Jag vet att jag tänkte det då att de har manipulerat bevisen eftersom inga fanns först. Inget vad jag påstår men en god gissning som någon med tanke på deras bakgrund.
Ännu mindre efter att de var involverade i någon "lurendrejeriförsäkringsgrej" om identitetsstöld de prackade på äldre godtrogna människor.
Avskyr den sorten personer, värre än kackerlackor i min värld när man blir rik på utsatta och godtrogna.
Samma med "pyramidliknande hälsoföretag" glömt vad sådana bolag heter i skrivande stund. J bland annat har gjort "reklam" om men inte sagt att det är reklam på instagram. Togs bort när någon påpekade detta.
Orkar inte googla om det nu. Men fick upp om det då det hände om just bedrägeri mot äldre.
Tror till och med finns en tråd om det här på fb.
Det finns det, jag sökte på bonusmorfar CH och då kom det upp varning om företaget ProtectMe
De sålde tjänster som annars är gratis till äldre människor främst🤮🤮🤮säger en hel del om dem. Både E och N jobbade för deras bonuspappa. Inte undra på att jag upplever CH som en charlatan och "slimig". Tycker ni ska gå in och läsa den tråden. Bara 3 sidor, står om J också. Inga fina ordalag om dem🫣
Ännu mindre efter att de var involverade i någon "lurendrejeriförsäkringsgrej" om identitetsstöld de prackade på äldre godtrogna människor.
Avskyr den sorten personer, värre än kackerlackor i min värld när man blir rik på utsatta och godtrogna.
Samma med "pyramidliknande hälsoföretag" glömt vad sådana bolag heter i skrivande stund. J bland annat har gjort "reklam" om men inte sagt att det är reklam på instagram. Togs bort när någon påpekade detta.
Orkar inte googla om det nu. Men fick upp om det då det hände om just bedrägeri mot äldre.
Tror till och med finns en tråd om det här på fb.
Det finns det, jag sökte på bonusmorfar CH och då kom det upp varning om företaget ProtectMe
De sålde tjänster som annars är gratis till äldre människor främst🤮🤮🤮säger en hel del om dem. Både E och N jobbade för deras bonuspappa. Inte undra på att jag upplever CH som en charlatan och "slimig". Tycker ni ska gå in och läsa den tråden. Bara 3 sidor, står om J också. Inga fina ordalag om dem🫣
Nu börjar man förstå ännu mer hur saker och ting hänger ihop.
Nä det är ingen slump av N att hon just valde A och sålde sedan ut han på 2 sek så hela hans värld rasa .
Ja ni läste rätt hon sålde ut han på nätet genom förtal & lögner tillsammans med Nessa likt ett pyramidspel .
Nu undrar ni säkert vad jag menar . Det hela börja med att N skulle sätta klorna i Adrian för att locka mer följare och på så sätt sälja in sig igen på sociala medier för att få följare uträknat från första stund .
Och när inte det går så tar man till plan B låter sjukt men tänk på att det är N det handlar om
Då tar vi en kille som ser ok ut så länge N kan tjäna på det och locka följare .
Sen går vi över till plan C med hjälp av J & Ch och skriver en lista på vad killen ska ha för krav och tar upp barnafrågan för det kan skapa lite rubriker på så sätt har dom sålt in sig själv och köpt ut A .
När man kommer hem går man över till plan D att man ska bli gravid men vi måste skapa lite spänning och skapa lite mer rubriker som lockar följare och då skapar vi något som intresserar följarna då drar vi en snyft historia om att man har svårt att bli gravid .
Men hokus pokus så blev man det trots alla odds .
På så sätt har du skapat dej ett slags pyramid spel .
Att N med fam leker med folks känslor och saknar empati är inget nytt .
Men detta spel är mkt värre än vi kan föreställa oss och det är långt i från över .
Sen börjar hela proceduren om igen och denna gång är det v som dom satt klorna i
Ja hon satt ju och skröt om det i sin podd att E var duktig med film och hade talang för att redigera då slog det mig
Senast redigerad av Millan75 2025-09-22 kl. 21:05.
Senast redigerad av Millan75 2025-09-22 kl. 21:05.