Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Det pågår ett folkmord och omvärlden försöker desperat markera att detta är fel. Att erkänna Palestina som stat är en sådan markering, och ett försök till att få ett slut på allt civilts lidande.
Men hur ställde du dig till om det var fegt eller inte att Stamer gjort detta på en förinspelad film som han postade på sociala medier?
Som jag förstår det har han fått mycket kritik att han inte gjorde det på en presskonferens, detta i en tidpunkt då folket redan tycker att han är feg och skriver låtar om att han saknar ryggrad. Han gör sig bara mer och mer omöjlig.
Eftersom du svarade mig på ett inlägg där jag skrev om just detta, så tänkte jag att du kanske hade en synpunkt om det.
Även du måste väl tycka illa om Stamer? Det är ju just Palestina Action som man menar på nu är terrorister, detta efter som jag förstår det sprayningen av färg i motorerna på nått flygplan. Men de arresterar alltså helt fredliga demonstranter som sitter ner på marken, med något Palestina plakat. På en dag arresterades 500 personer samtliga över 60 år, lite osäker på exakt vad de gjort men tror bara att det var helt fredliga och visade sitt stöd för Palestina och Palestina Action.
Alltså Stamer är ett ryggradslöst svin mot sitt folk oavsett åsikt.