Citat:
Ursprungligen postat av
LaneHaj
Varför har ni såna problem med att Palestina erkänns av omvärlden?
Skrev jag att jag har det? Nej det gjorde jag inte, som vanligt lägger du ord i munnen på folk, samt diskuterar inte det som skrevs i de inlägg du citerar.
Problemet är inte att han erkänner Palestina, problemet är tidpunkten då han gör det.
Problemet är sättet han gör det, med en förinspelad film som han postar på sociala medier. Hans folk är som gladas när de får sjunga Stamer is a Wanker. De skriver upprepat om hans feghet och ryggradslöshet. Förtroendet för honom störtdyker. Han retar alla på alla tänkbara sidor. Folk arresteras för vad de skriver, även vad de tänker och om de hissar flaggor. Även de som demonstrerar för Palestina arresteras som tenorister, fast de bara kanske suttit på marken med ett plakat.
Han har tagit helt av och folket hatar honom och hånar honom öppet. I det läget borde han avgå, men det gör han inte. Nu pratar man i UK att arrestera Musk efter han var med på länk.
Kan du inte se att de förtrycker sitt folk? Borde de inte ordna upp i den skiten först? Erkänna Palestina den dagen Hamas fallit.