2025-09-22, 08:39
Medlem
NiccoJs avatar
Jag har bekanta som jämt skrutit om sitt eviga nuppande, och även har påpekat detta på diverse sociala medier.
Hon har på senare tid gjort en utredning o diagnostiserats med ADHD i 35 års ålder, har även börjat medicinera för detta.
Detta är uppenbart då medicinen gjort att hon tappat 15-20 kilo o nu ser ganska bra ut.

Frågan:
Jag tänker att medicineringen även minskar hennes libido rejält. Rätt eller fel?
Citera
2025-09-22, 08:47
Avslutad
Ja, du skulle ha passat på innan hon tog medicinen, men då var du för kräsen. Så tåget har gått och du står kvar på perrongen.
Citera
2025-09-22, 08:58
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jag har bekanta som jämt skrutit om sitt eviga nuppande, och även har påpekat detta på diverse sociala medier.
Hon har på senare tid gjort en utredning o diagnostiserats med ADHD i 35 års ålder, har även börjat medicinera för detta.
Detta är uppenbart då medicinen gjort att hon tappat 15-20 kilo o nu ser ganska bra ut.

Frågan:
Jag tänker att medicineringen även minskar hennes libido rejält. Rätt eller fel?

Tvärtom blir man väldigt kåt av sådan medicin.
Citera
2025-09-22, 08:59
Avstängd
67arigGubbes avatar
Har du fler bekanta som skryter om det på sociala medier? Okej märkligt!

Du kan väl fråga den specifika du pratar om? Eller så frågar du bara alla dina sexgalna bekanta?
Citera
2025-09-22, 09:03
Bannlyst
Citat:

Frågan:
Eh, Du kan ju fråga henne om det? Hon verkar ju inte vara hämmad inför att prata om det. Varför inte bara kommentera frågan i hennes sociala medier? Svara på hennes senaste inlägg där hon skrev om sitt nuppande. Fråga om hon har slutat nuppa nu eftersom du inte har sett någon uppdatering om det på länge
Senast redigerad av MuscularTension 2025-09-22 kl. 09:07.
Citera
2025-09-22, 09:38
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:

Frågan:
Varför vill man skryta om sånt 😳

Jag skulle vilja säga fel. Däremot kan ju medicinen hjälpt henne med att fylla en tomhet som hon försökte fylla med att ligga runt. Alternativt börjat med minipiller som minskar sexlusten.
Citera
2025-09-22, 09:47
Medlem
Citat:

Frågan:

Det där är väldigt individuellt men generellt brukar man höra att ja, medicinering mot ångest, ADHD, eller annat mentalt kan påverka sexlusten negativt.
Citera
2025-09-22, 12:06
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Det där är väldigt individuellt men generellt brukar man höra att ja, medicinering mot ångest, ADHD, eller annat mentalt kan påverka sexlusten negativt.

Med undantag för amfetamin.
Ökar snarare sexlusten och gör att du tappar vikt.
Citera
2025-09-22, 12:22
Medlem
Smekarn87s avatar
Udda brud som skryter om att hon nuppa mycket :-p. Jävligt intressant det där med viktminskning dock. Ytterligare en mirakel konsekvens av medicinen :-)
Citera
2025-09-22, 13:06
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Udda brud som skryter om att hon nuppa mycket :-p. Jävligt intressant det där med viktminskning dock. Ytterligare en mirakel konsekvens av medicinen :-)
Nja, barn som får ADHD medicin kan väl ofta glömma äta helt har jag hört från skolvärden.
Citera
2025-09-22, 14:01
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Nja, barn som får ADHD medicin kan väl ofta glömma äta helt har jag hört från skolvärden.

Det också. Men den är också så fantastisk att du faktiskt inte får en dipp i pigghet på eftermiddagen.
Citera
2025-09-22, 15:12
Medlem
Amfetamin minskar ju inte just sexlusten så att säga
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem