2025-09-22, 10:21
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Äh! Det är väl mest kvantum som käkat kattmynta igen och tror att han är störst och starkast i världen?

Så för att jag påminner dig om alla dina inlägg där du på förhand tagit ut Häckens totala succé, så är det JAG som tror jag är störst och starkast?
Jag har inte sagt något om Bajens storhet i denna diskussion mer än att vi hade knullafton med er i helgen, för det hade vi sannerligen.

Din cope är lika usel som din verklighetsbild, Trazkei…
Citera
2025-09-22, 10:57
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 50-Cent
Lag som har ett bättre grundspel än AIK i allsvenskan:

Hammarby IF
Åkessons lag
Apan
Grisen
Röven
Sill
GAJS
BP
Sirius ( ojämna )
Elfs

Lag som är lika medelmåttiga som AIK

Peking
Öster
Halmstad

Lag som AIK är bättre än

Degen
Värnamo
Lag som är bättre än AIK

Mjällby
Hammarby

Lag som är sämre än AIK
Resten

Sticker såklart folk i ögonen att det fattigaste laget som är sämst på fotboll ligger trea.
Citera
2025-09-22, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Lag som är bättre än AIK

Mjällby
Hammarby

Lag som är sämre än AIK
Resten

Sticker såklart folk i ögonen att det fattigaste laget som är sämst på fotboll ligger trea.
Det är då de SNOR Isakpengarna som ska gå till ungdom (75%)
eller hur ska Aik klara sig till nästa fönster annars...?

De har redan tiggt pengar från supportrar i våras. Tror de fick in 6-8 miljoner.
Citera
2025-09-22, 14:02
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Äh! Det är väl mest kvantum som käkat kattmynta igen och tror att han är störst och starkast i världen?

Faktum är ju att trots att Bajen gör en av sina bästa säsonger någonsin och vi gör en miserabel säsong, så är vi ändå mycket mer framgångsrika än dom i år. Klart att det är tungt?

Fan vad deppigt det låter att komma 2a och skämma ut sig i Europalvalet räknas som en av sina bästa säsonger någonsin.
Citera
2025-09-22, 14:04
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Det är då de SNOR Isakpengarna som ska gå till ungdom (75%)
eller hur ska Aik klara sig till nästa fönster annars...?

De har redan tiggt pengar från supportrar i våras. Tror de fick in 6-8 miljoner.

5 miljoner kr.
Citera
2025-09-22, 14:04
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Fan vad deppigt det låter att komma 2a och skämma ut sig i Europalvalet räknas som en av sina bästa säsonger någonsin.
Underbart att man går och bröstar upp sig då.. Självinsikten!?
Citera
2025-09-22, 14:05
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Underbart att man får och bröstar upp sig då.. Självinsikten!?

Tänkte skriva typiskt stockholmare men nybajares ursprung är oklart så min tes går inte backa upp där.

Nybajarna var roligare när dom snacka publiksiffror. Nu när AIK tagit över fick dom hitta en annan gebit.
Citera
2025-09-22, 14:10
Medlem
Rodimusprimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
En fin comeback efter den nesliga derbyförlusten där vi tappade guldchansen.

Äntligen är vi lite plus också på målet för året 60 mål och 60 poäng, visserligen bara ett mål och en poäng, mem detta måste vi hålla i nu!
Hur mycket hot och förföljelse har du utsatts för internt för att du hyser uppfattningen som framgår av ditt första stycket? Alla bajare säger ju att derbyt saknade betydelse och guldet var kört innan derbyt.
Citera
2025-09-22, 14:21
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodimusprime
Hur mycket hot och förföljelse har du utsatts för internt för att du hyser uppfattningen som framgår av ditt första stycket? Alla bajare säger ju att derbyt saknade betydelse och guldet var kört innan derbyt.
Diffarnas överlägsna intelligens och slutledningsförmåga övertygade mig till slut om att de hade rätt, även om det gick emot all rim och reson. Jag bröstar såklart all hot och förföljelse.
Citera
2025-09-22, 14:27
Medlem
eternussermos avatar
Viktig match för Solnalaget i racet om Stora Silvret ikväll. Guidetti skadad måste vara en jobspost. Blir det Filling som ersätter?
Citera
2025-09-22, 16:00
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Viktig match för Solnalaget i racet om Stora Silvret ikväll. Guidetti skadad måste vara en jobspost. Blir det Filling som ersätter?

Allt annat än Filling från start är hål i huvudet
Citera
2025-09-22, 16:52
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Victor Johansson är Hammarbyare
Han var hemma och hälsade på i somras...
Hoppas det blir bra timing mellan att Hahn vill sluta och Victor vill komma hem någon gång i framtiden.

Jag betvivlar inte att han är bajare mer tveksam till att han som 27 åring skulle vilja vända hem närmsta tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in